Yuna szemszöge
- Amanda és Lyn, akarta mondani. Filmeket rendezünk és készítünk. Lenne szerepünk a számotokra, és Yuna lenne az egyik főszereplő. Elvállaljátok?
- Hát, nem is tudom.. - hezitálok.
- Juhú! It'z movie-time! - örül meg a hírnek Chaeryeong - Én szívesen elvállalom!
- Én is - csatlakozik hozzá Lia.
- Nem hangzik rosszul - gondolkodik el Ryujin.
- Miért is ne - mondja Yeji, majd kissé mosolyogva felém fordul - Rajtad a sor, Yuna. Választanod kell.
Hat szempár bámul rám, válaszra várva. Hát, nem is tudom... Nagyon félek, tutira leégetném magam. De ha most nemet mondok, akkor a többiek kizárólag miattam nem csinálják meg, és egész életemben azt fogom hallgatni, hogy: "Na tessék, Yuna! Mindent elrontottál a szerencsétlenséged miatt!" Egyiket sem szeretném, de hát választanom kell...
- Na jó, elvállalom - egyezek bele végül - De csak egy feltétellel: Nem alázhattok meg engem!
- Nyugi, nem fogunk! - biztat Lyn. Hát ettől nem lettem sokkal nyugodtabb.
- És ha bármilyen ötlet eszetekbe jut a filmhez, akkor szóljatok, oké?
- Az oké hogy szóljunk - szól Ryujin - De az egy kicsit túlzás, hogy még nem találtatok ki semmit! Azt hittük, már mindent elterveztetek!
- Hát... Mi próbálkoztunk...
- Mindegy, nem tartunk fel titeket. Egy telefonszám - azzal felírja a számát Amanda.
- Szerintem jobb lenne, ha majd engem keresnétek - súgja oda nekünk Lyn, majd ő is megadja a telefonszámát, s azzal távoznak.
Mit ne mondjak, nem is volt olyan vészes. Csak az a gond, hogy túlságosan egyszerűen ment...
💜 Timeskip💜
Lia szemszöge
Ti még nem is tudjátok, de a rajzolás a szenvedélyem. Ezzel a többiek is tisztában vannak, de nem igazán érdeklik... Jelenleg egy leányt rajzolok, aki egy sráccal van. De hé, most, hogy egy ideje elnézem ezt a rajzot, ez a lány pont olyan lett, mint Yuna! A srác pedig lehetne a szerelme, akire olyan kíváncsi vagyok, hogy ki lehet az! Ráadásul ez egy tökéletes sztori lenne azoknak, akik filmeket rendeznek! S így Yuna titkára is fény derülne! Fel is hívom Lyn-t!
- Szia, Lyn! Remek ötletem támadt!
- Szia Lia! Már azt hittem, soha nem jut egyikünknek sem eszébe semmi. Na mond, mi az a nagyon király ötlet?
- Hékás! Ez nem így működik. Ezt látnod kell! Küldd át a címet!
- Át küldöm, de hogy érted azt hogy látnom... - és letettem a telefont.
Oda megyekm az említett címre. Csak én, az Itzy nélkül. Legalábbis eddig azt hittem.
Amanda szemszöge
- Reménytelen! - pánikol be Lyn. Nincs egyetlen egy új és jó ötletük.
- Ez nem igaz - próbálom kihozni a legtöbbet a dolgokból - Hiszen kik vagyunk mi?
-...- néma csönd.
- KIK VAGYUNK MI? - kérdezem ismét, már-már kiabálva.
- Hát...
- MI VAGYUNK AMANDA ÉS LYN! - ordítok barátnőm pofájába. Csak azért nem viccelődöm a neveikkel, mert most nem alkalmas - ÉS MI NEM ADJUK FEL SOHA!
VOCÊ ESTÁ LENDO
It'z movie-time! /Itzy ff./
FanficVajon mi lesz abból, hogyha két eszement barátnő, akik már elég régóta rendeznek filmeket közösen, elmennek egy rendezvényre felkutatni a tökéletes főszereplőt? Na akkor mit sem sejtve arról, hogy valójában milyen is az öt lány, elhívják az Itzy-t s...