💜Yeji küldetése💜

17 5 0
                                    

Yuna szemszöge

- Jól van, akkor majd elintézzük azt is. Egyéb probléma? - síri csönd után összecsapja a tenyereit - Pompás! Akkor gyere szépen, Yuna.

Én és Yeji elindulunk, közben azon tanakodom, vajon Chaeryeong tényleg ennyire sötét, hogy nem esik le neki, hogy én használtam a telefonját? Mindegy, majd elmondom neki, miután beszéltem Yeji-vel. Az én szobámba megyünk, s magunk mögött becsukja az ajtót. Ötletem sincs, mire készülhet, ezért maradok a tippelésnél.

- Nem, nem ejtettem bele a vízbe a telefonomat.

- Nem is ezért jöttünk - nevet Yeji, közben átkászálódunk a ruha halmon amit ma reggel a földön hagytam.

- Bocsi a rumliért! - nézek végig azon, amit hagytam - Nem számítottam arra, hogy ma itt fogunk megbeszélni valamit, amiről fogalmam sincs, mi az.

- Hát miért nem ezzel kezdted! Egy nagyon fontos dologról szeretnék veled társalogni - foglal helyet az ágyon, majd int, hogy én is tegyem ezt.

- És mi lenne az?

- Nos... Nem is tudom, hol kezdjem. Mostanság olyan furán viselkedsz: Izgulsz a koncertek előtt, sosem szólsz hozzá a beszélgetéshez a kocsiban, elkalandozol amikor nem kéne, olykor kipirulsz egy-egy gondolattól - néz végig a szemembe, miközben mind ezt felsorolja. Ohh, ilyen feltűnő az egész...? - Ez csak is egy dolognak a jelképe. A tényt erősíti, hogy pár hónapja Chaeryeong megszólalt, hogy ott lesz Ő is. Yuna: Most már mindannyian sejtjük, hogy te igen is szerelmes vagy valakibe, azonban nem akarod elárulni, kibe. Mondd csak, mi ennek az oka?

Nem is tudom, mit mondjak erre. Az az igazság, hogy nem ér váratlanul a téma, mostanság mindenki ezt kérdi. Arra is van esély, hogy Lyn vagy Amanda megkérte Yeji-t erre. Ez azonban nem valószínű, Amandával már tisztáztuk a dolgokat, ő pedig jóban van Lyn-nel, tehát Amanda elmondhatta neki, így már mindketten tudnak róla. Ami azt illeti, Yeji figyelmes és törődő, bizonyára csak meg szeretne nyugtatni. Ő az a személy, akiben a leginkább megbízok, mintha az anyukám lenne...

- Azt sem tudom, hol kezdjem... Neked eddig azért nem beszéltem róla, mert ha te ott vagy valahol, egy csettintésre ott terem a többi is. Lia-nak sem árultam el, mert jóban van Ryujin-nal, és úgy hiszem, nem kell részleteznem miért nem bízom meg a Rózsaszín párducban... Akarom mondani, Ryujin-ban. De ha versengésünk nem lenne elég nyomós indok, akkor elárulom, rettegek attól, hogy kifecsegi Jyp-nak, akár csak én tettem vele... Csakhogy az egy véletlen volt, egyébként is, miután Ryujin mérgében kirohant, Jyp megjegyezte, hogy titokban együtt maradhatnak! De nem, ő ezt már nem hallotta, mert elsietett. Én pedig nem hiszem, hogy a lány csak úgy megbocsátana, és hagyná, hogy boldog párkapcsolatban élhessek bárkivel is. Chaeryeong-nak azért mondtam el, mert egyszerűen nem bírtam magamban tartani az érzéseimet, és elráncigáltam a legelső tagot, akit megpillantottam, hogy kiöntsem a lelkemet neki. Az is nyomós indok, hogy mostanság nagyon jóban vagyunk, de ezt te is észrevehetted.

- A-azta - lepődik meg. Nehezére eshet ennyi mindent feldolgozni, nekem is az lenne - Igazából megértelek. És garantálom, hogy mindent nehéz elkezdeni: A szerelem pont tökéletes erre. Tudom, mennyi mindenen aggódhatsz most, vajon milyen az ideálja, mit szeret, észrevesz-e valaha... De tudod, valahol el kell kezdeni, nem maradhatsz a lejtő legalján: Indulj el felfelé, s egy kis idő múlva hozzá fogsz szokni. Azt is sejtem, hogy a legnehezebb dolog bejelenteni a csapatodnak, hogy ki is ő, de ha nem teszed meg, akkor ők fogják kinyomozni, ami sokkal rosszabb élmény. Én támogatlak, szerintem Chaeryeong is, még Lia is, Ryujin-nal pedig el kellene beszélgetned erről a Minho-s ügyről. Szerintem te döntesz, mikor teszed meg ezeket. Hidd el, érezni fogod.

Én most komolyan eltűnődtem Yeji szavain, már amennyit értettem, mert még mindig beszél, de egyszerűen nem tudok most oda figyelni. Valami ilyesmit próbált Chaeryeong is közölni velem, de az valahogy nem hatott meg ennyire. Yeji-nek igaza van. El kell vállalnom a forgatást, meg kell mutatnom Neki, mit érzek iránta! (amit mellesleg fogalmam sincs, hogyan fogok meg tenni, de igazán jól hangzott!) Nem lehetek többé lúzer, ahogy Ryujin állítja rólam! Meg fogom tenni, forgatni fogok...

- Yuna, figyelsz még? - kérdi a lány, akiről időközben meg is feledkeztem. Kezeit arcom előtt húzza el vagy százszor, ijedt szemeivel aggódva néz rám.

- P-persze. Csak elgondolkodtam, ennyi.

- Akkor rendben - teszi le a kezeit, s a következő mondatba még az õ hangja is beleremeg, annyira izgul: - És... Mondd csak, ezek után elárulnád, ki a szerencsés?

- A-ahha, azt hi-hiszem...

Chaeryeong szemszöge

- YEJIII!!! - kiabál egy hang - HOVÁ TŰNT A VAJ?!

Pontosan. Ryujin az. Yeji ijedten rohan ki a szobából, rögtön utána Yuna. Én és Lia is arrafelé vesszük az irányt, de mi csak távolból figyeljük meg az eseményeket.

- FOGALMAM SINCS! - kiabál Yeji, majd eltűnődik. Miután eszébe jutott, folytatja - Legutóbb Chaeryeong-nál láttam.

- HOVA VITTE?!

- HONNAN TUDJAM?! Magával vitte és azt hittem, visszahozta!

- És ez engem hol érdekel? SEHOL! HOL VAN?!

S erre Yuna jó hangosan elkezd vihogni, ezzel félbeszakítva a tárgyalást.

- Mi bajod? - kérdezik ketten egyszerre.

- Sehhhmi, cshakh eszhembhe jhuttott vhalamih - röhög továbbra is, így alig lehet érteni szavait.

- Most koreaiul is elmondanád? - kérdi gúnyosan Ryujin.

- Szerintem hagyjuk - legyint Yeji, de lassan neki is betelik a pohár - De, mégis, mi olyan vicces?

A maknae végre valahára lehiggad, de még mindig tejbetök fejjel kezd el beszélni.

- Cirmos cica haj, hová lett a vaj? - majd ismét elneveti magát. A két lány csak furán egymásra pillantanak.

- Ezt most muszáj volt?!

- Igen, Ryujin. Muszáj volt. Ha látnád az arcodat...!

Gyorsan elkészít egy képet, s rögtön utána csatlakozik hozzánk, vagyis úgy tesz, mintha felvonulna, de titokban figyeli az eseménysort.

- Hol van Chaeryeong? - tér vissza Ryujin a vajas témára.

- Valahol fent lehet.

Ryujin elindul felénk. Felénk... Várjunk csak, felénk? Hogyha lebukunk a hallgatózással, akkor szobafogságban leszünk (már megint - hosszú történet, nem lényeg...)! Inkább fogom magam és bármennyire is nem akartam, úgy teszek, mint aki most jön le a lépcsőn a vajjal a kezében. Ryujin meglepve áll meg a lépcső oldalán pár méterrel.

- Tessék Ryujin - mutat rám Yeji - Chaeryeong pont akkor érkezik meg, amikor őt keresed. Gondolom, "hanyagolta" a hallgatózást...

- Nem mindegy az most? Legalább meg van a vaj! - s azzal erőszakosan kiveszi a vajat a kezeimből.

- Várj, Ryujin! - szólok utána, de az már elő is veszi szendvicsét, ami csak arra vár, hogy megvajazzák.

Ryujin pedig jóízűen falja az ételt. Biztosan nem lenne ilyen nyugodt, ha tudná, min ment keresztül az a vaj...

To be continued...

Ja és köszönöm a 200+ megtekintést! Hálás vagyok érte😊

It'z movie-time! /Itzy ff./Where stories live. Discover now