Amanda szemszöge
Na jó, ez nem jött össze. Egy öt perc telhetett el, de azért megnézem az időt: 12:00. Várjunk csak, dél van? Lyn miért hagyott ennyi ideig aludni? Hiszen máskor felkelt fél tíz körül... Apropó, hová tűnt egyáltalán Lyn?!
Már mindenhol kerestem! A házat körbejártam, a szomszédba becsengettem, a fagyisnál nem volt, a zöldséges meg gorombán kizárt, miszerint "Ugyan már, mi a fenét keresne itt?!" Kezdem feladni... Na nem a postán, csak... Várjunk! Mi van, ha elrabolták?! Vagy épp meggyilkolták?! Jaj, ne. Nem lehet igaz! Most kit fogok idegesíteni? Ki lesz velem minden őrültségemben? Ki fog leordítani azért, hogy nem alkalmas poénkodni?! Apropó, az irodámban hagytam a jegyzetfüzetemet. Ráadásul ott még Lyn-t sem kerestem, szóval...
Lyn szemszöge
Mindennel készen állok! Ki van takarítva, a lámpák égnek, a filmet nagyjából összeraktam. Eközben megérkezik a várva várt csapat, az Itzy. Azonban nem túl boldogok. Olyan, mintha hiány érzetük lenne.
-És Lyn, hol hagytad Amandát? - kérdi Chaeryeong.
Úristen! Amanda ott maradt a házamban, most mi legyen? Induljak el? Nem, az túl sok idő. Hívjam fel? Nem azt tuti nem hallaná meg, ugyanis ilyenkor még alszik. Akkor... Mi a? Egy Amand nevezetű teremtmény robban be a bejárati ajtón keresztül, haja csak úgy lobog a gyorsaságától. Ami engem igazán meglep az az, hogy mégis hogy lehet, hogy felkelt?
- Vigyázzatok, Lyn-t keresem, meg a jegyzetfüzetemet.
- De hát itt vagyok... - szólalok meg szinte feleslegesen.
- Csöndet Lyn - csitít el Amanda, majd visszatolat hozzánk ezzel a mondattal - Várjunk csak, Lyn? Már mindenütt kerestelek! - és megölel
Természetesen én is boldog vagyok, főleg azért, hogy felébredt ilyenkor! Nem szokott. Egyszer elmentem bevásárolni, ő pedig ott aludt egyedül. Nos, ennek az lett a vége, hogy délután öt órakor láttam meg, amint elmegy a reggeliéjért... De most nincs időnk erre, vágjunk bele a megbeszélésbe.
- Én is örülök hogy látlak, de most mondjuk el a lányoknak a fejleményeket.
- Rendben - válaszol Amanda, azután kissé eltűnődik, majd folytatja - Akkor kezdjünk is hozzá. Azt beszéltük meg Nyíllal, hogy mindenkinek elmondjuk a szerepét, hogy mit fog csinálni, a tulajdonságait, kinézetét, ilyesmi.
- Oké! - egyeznek bele a többiek.
- Akkor kezdem is: Yuna egy átlagos gimnazista lány, aki nyugodtan éli mindennapjait, amíg jön Chaeryeong, és...
- Mindent elront - vihog Ryujin saját viccén.
- Pontosan - lepődök meg. Mik történnek itt, amiről nem tudunk? - Chaeryeong új lány az osztályban, most költözött Seoul-ba. Nem saját akaratától lesz olyan amilyen, de ezt majd elmagyarázzuk jobban, amikor arra kerül a sor. Ryujin-nak is nagy szerepe lesz, ő a suli nagy menője és tönkre akarja tenni Yuna életét. Eddig világos?
- Hát, nagyjából az - válaszol Yeji - És mi lesz a többiekkel?
- Hát éppen ezt akarjuk elmondani - felel erre Amanda, majd végignéz a kíváncsi szempárokon és folytatja - Lia, te igazán hírhedt leszel Yuna és Ryujin szemében is. Olyan dolgokat tettél velük régebben, ami örök sebet hagyott mindkettejük szívében. Talán ez köti össze őket...
- Ahogy mondod - veszem át a szót - Jelenleg börtönben vagy, nagyobb szereped nem lesz csak a végén.
- Semmi gond - legyint Lia mosolyogva - Örülök neki, hogy én leszek a legfőbb ellenségük, ezáltal nagy szerepem lesz valamikor.
- Igen. És Yeji, te Yuna egykori barátja leszel akit megmentettél egyszer Lia életveszélyes cseljétől. Nem lehet tudni hol vagy, de majd időnként te is fel fogsz bukkanni.
- Akkor csak ennyi? - nyugodik meg szemmel láthatóan Yuna.
- Jaj, van még egy nagyon fontos dolog. Lesz benne még egy csapat, egy fiú csapat. Az lenne az egész alapja hogy Yuna szerelmes az egyikbe, csak még ő sen tudja azt. Chaeryeong gyakran fog olyan dolgokat tenni, amivel akaratán kívül közelebb hozza őket egymáshoz.
- Tényleg?! - kérdezik egyszerre. Ryujin érdeklődve, Yeji érzések nélkül, Lia felcsillant szemekkel, Chaeryeong lesápadva, Yuna pedig kiakadva bámul hol engem, hol pedig Amandát.
- Yuna, itt vagy még? - aggódik Amanda, ugyanis a lány feje egészen piros lett.
- Semmi gond, csak lefagyott a sokkoló témától - legyint Chaeryeong - Gyakran megesik.
- Várjunk csak, akkor ez azt jelenti, hogy van szerelme és fél előtte? - csillan fel az én szemem is - Amanda, fújd le a válogatást! El kell hívnunk szerepelni!
- Na az nem fog menni - kötekedik Ryujin. Kezdem megszokni... - Senkinek nem árulja el, ki az.
- Semmi gond, kiderítjük, vagy ne legyen a nevünk... - kiált fel Amanda, de a csajok közbevágtak.
- Tudjuk, Mandula és Nyíl - mondjuk egyszerre, unottan.
- Ömm, nem, most nem azt akartam mondani - mosolyodik el Amanda - Hanem ezt: Maracuja és Sín!
Yuna szemszöge
Jaj, hogy ez a lány miket tud kitalálni! Mindenki nevetésétől visszhangzott az épület. Viszont ekkor ismét eszembe jut a film. Nem tudhatják meg, hogy ki az! Sem az Itzy, sem a barátnők, sem a közösségi oldalak! Ha valaki megtudja akkor tuti, hogy egész nap ezt fogom hallani: "De gáz, Yuna. Komolyan ő az? Te még kicsi vagy, nem kell még neked barát. Tényleg azt hitted, hogy pont egy olyan rondaság kell neki, mint amilyen éppen te vagy? Én szebb vagyok és idősebb is!" Oké, az utóbbi Ryujin lenne... Úgy gondolom, most már értitek miért nem tudhatják meg a többiek.
Senki sem tudja és nem is tudhatja, hogy ki az. Senki, kivéve... Chaeryeong. Neki is hiba volt elmondani, hiszen olyan sokszor kifecsegné... De szerencsére nagyon jól tudok színészkedni, ahhoz képest hogy nem szeretek a középpontban lenni. Egyetlen személyt nem sikerült eddig átvernem, az az egy pedig nem más, mint maga Ryujin...
Lyn szemszöge
A lányok menni készülnek. Előtte persze megbeszéltünk fontosabb dolgokat, amik a forgatással, vagy a filmmel kapcsolatosak. Azokra is került sor, amiket nem értenek, szeretnének tudni vagy egyéb dolgok. Szóval most menni készülnek, azonban én egy kicsit arrébb húzom Chaeryeong-ot.
- Psszt, Chaeryeong! - suttogok neki olyan halkan, hogy még ő is alig hallja - Észrevettem, hogy milyen jóban vagy Yuna-val - kacsintok rá, majd folytatom - Nos, biztosan tudod hogy ki Yuna kiszemeltje.
- Hát éppen tudom - válaszol ugyanolyan halkan Chaeryeong - De megígértem Yuna-nak, hogy nem árulom el senkinek.
- De a film érdekében teszed - nézek rá kiskutya szemekkel. Ez mindig beválik, onnan tudom, hogy Amanda már sokszor vetette be ezt a módszert, és tényleg elég hatásos.
- Bocsi, de...
- Kérlek - könyörgök neki.
- Legyen - egyezik bele nehezen. Ez az! Nem megmondtam, hogy mindig beválik? - A srác, aki tetszik Yuna-nak, az nem más mint...
YOU ARE READING
It'z movie-time! /Itzy ff./
FanfictionVajon mi lesz abból, hogyha két eszement barátnő, akik már elég régóta rendeznek filmeket közösen, elmennek egy rendezvényre felkutatni a tökéletes főszereplőt? Na akkor mit sem sejtve arról, hogy valójában milyen is az öt lány, elhívják az Itzy-t s...