Yuna szemszöge
Na de most már a titok az nem titok. Félve pillantok a többiek felé, akik akkor realizálnak, hogy már itt van, én pedig lebuktam. S akkor, abban a pillanatban meglepve kiáltanak fel, teljesen összhangban:
- FELIX?!
- Jajj nem Felix! - nevet Amanda, de egy ilyen helyzetben senki más nem képes nevetni, csak ő.
Gyorsan odapattog Felix-hez, és eltolja. Vagyis, arrébb viszi. Egyszerűen... Fogja és fellöki. Közben valami olyasmit motyog, hogy "Menj már innen Felix, épp megpróbáljuk összehozni Yunát a szerelmével, te meg nem kellesz senkinek! Ne légy így felháborodva, nem úgy gondoltam... Mondjuk de, pontosan úgy gondoltam de az én vagyok. Én vagyok én, te meg te. Yuna meg Yuna, a szerelme pedig valaki akit többre értékelünk, mint téged. Ne haragudj, nem úgy értettem! Mondjuk de, pont úgy értettem. De nem mindegy?! Veled nem jó társalogni! Menj az útból!" Ezt úgy képzeljétek el, hogy Felix nem is válaszolt Amandának.
- Na végre. Érkezik az igazi főszereplőnk!
És ezúttal tényleg ő áll ott. A lányoknak kell pár perc, amíg leesik, hogy tényleg lebuktam (úgymond másodjára - mondjuk Felix nem a szerelmem).
- SEUNGMIN?!
Végig nézek egyesével a lányokon, hogy tanulmányozhassam a különféle reakciókat. Yeji úgy tesz, mintha meglepné, hogy ő az, de persze én már említettem neki, így csak jól eljátssza a meglepődést. Ez senkinek sem tűnik fel, mondjuk ez elég jelentéktelen dolognak számít jelen pillanatban. Lia döbbenten bámul hol rám, hol rá. Láthatólag semmit sem sejtett. Mondjuk ki tudja? Ryujin nem túl meglepett. Jó, ezzel most hazudtam, hiszen meglepődött, de nem attól, hogy ki az. Inkább csalódott. És Chaeryeong is elképedt fejjel néz mindenfelé. Ami azért fura, mert őt beavattam a titkomba...
Hát, ez is megtörtént. Nem túl könnyen, de az idő halad tovább, és egy kis idő múlva már is túl leszek az egészen. Nem hiszem, tudom, hogy így lesz. De ráér azon agyalni, mi lesz a folytatásban, egyenlőre össze kell kapnom magam, és nem elszúrnom mindent.
Lyn szemszöge
- SEUNGMIN?!
A lányok teljesen összhangban lepődnek meg, Seungmin meg nem igazán érti, miért, hiszen ő nem tudja, hogy Yuna igazából szerelmes belé. Nem is kell tudnia. Yuna vörös, már-már gőzölgő fejjel néz végig a csapatán, akiknek a reakciója engem most nem érdekel. Inkább Amandához fordulok.
- Akkor csak jó személyt mondott nekünk Yeji, nem? - súgom meg, úgy, hogy senki más ne hallja meg.
- Milyen Yeji? Most meg miről beszélsz? - kérdez vissza, közben hátra hőköl.
- Tudod, megkértük Yeji-t, hogy derítse ki, ki az. Én mondtam neked, hogy hívd el a srácot.
- Mondtál ilyet?
- Igen! - megyek át kicsit hangosabbra, de erre sem figyel fel senki - Várjunk, mégis eljöttek...
- Igen, mert én elhívtam őket - értetlenkedik.
- Én mondtam neked, hogy hívd el őket.
- Nem. Beszéltem Yunával, és örömmel mondta el, ki a srác!
- Tehát... TE MINDVÉGIG TUDTAD?!
- Igen. De mondtam is neked.
- NEM AMANDA, NEM MONDTAD!
- Ja... Akkor csak akartam?
- Nagy valószínűséggel IGEN!
Erre már csak magába fordul, nincs ötlete, mit mondjon erre. Inkább úgy dönt, int a többieknek, hogy kövessék, egyenesen be az irodába.
STAI LEGGENDO
It'z movie-time! /Itzy ff./
FanfictionVajon mi lesz abból, hogyha két eszement barátnő, akik már elég régóta rendeznek filmeket közösen, elmennek egy rendezvényre felkutatni a tökéletes főszereplőt? Na akkor mit sem sejtve arról, hogy valójában milyen is az öt lány, elhívják az Itzy-t s...