Já zhasla světlo...
4:00 ,,Bože Proč" řekla jsem si pro sebe. Vstala jsem a mířila si to přímo do koupelny. Udělala jsem si hygienu a osprchovala se. Oblékla jsem se do věci které jsem si večer nachystala bílé boty, černé jeansy, bílé dlouhé tričko a černou mikinu.
Šla jsem do kuchyně a vzala si něco na snídáni. ,,mami? Vezmeš mě na letiště?" Přišla jsem do ložnice a uviděla jsem něco co jsem nechtěla. Okamžitě jsem zavřela dveře od ložnice rodičů. ,,Tohle sem vážně nepotřebovala vidět" Tuhle větu jsem si pořád opakovala dokola. Mamka vyšla už oblečena. ,,Jo klidně tak si vem věci a pojedem" někdy mám pocit že po 19 letech mi chcou udělat sourozence. Vzala jsem si věci: kufr a batoh a nastoupila si do auta. Asi tak hodinu jsme jeli k letišti a já se rozloučila. Šla jsem do budovy letiště, odbavila jsem se a šla na prohlídku. (Nevím jak se to řekne)Čekala jsem na letadlo.
Když jsem vystoupila z letadla zavolala jsem Jiminovi.
Minnie <3:Ahoj už jsi dorazila?
Ahoj, jo už jsem tady nemůžeš pro mě přijet?:Bunny🐰
Minnie <3:Jo, ale nepřijedu já přijede můj kamarád. Nevadí?
Ne vubec já budu ráda že se s tvojím kamarádem seznámím:Bunny🐰
Minnie <3:Dobře za pár minut přijede. Ahoj
Ahoj a díky:Bunny🐰
Vzala jsem si kufr a šla před budovu.
Jimin POV
,,Hej Jungkookie zajeť pro mojí kámošku Lindu. Právě přiletěla letadlem. Díky" zařval jsem na Jungkooka, chci aby jel on jelikož znám Jina ten by jí hned nabaloval a jelikož já neumím řídit. ,,A ukážeš mi aspoň její fotku ať vím jak vypadá" vzal jsem mobil a rychle jsem našel jeji fotku. Ukázal jsem mu jednu z dnešních fotek co má na instagramu. ,,Toto je ona? Wow ta je hezká. Můžu jí zbalit?" proč, proč, proč ,,Ty víš že já jsem na kluky a Jinovi bych to nedovolil" hned jsem to na něj vybalil. On se jenom uchechtl a šel do garáže. ,,Jungkookie a nezapomeň nic neví" jen protočil oči a dál pokračoval do auta.
Linda POV
Po deseti minutách čekání přede mě zastavilo černé auto a za nim mladý kluk. ,,Ahoj ty jseš Linda? Kamarádka Parka Jimina?" tak hezký kluk mě doveze za Jiminem? Kývla jsem hlavou že ano. Vystoupil a otevřel mi dveře vzal mi kufr a dal ho do kufru auta já si mezitím nastoupila. ,,Tak ty si Linda, Jimin o tobě hodně vyprávěl" zvedla jsem obočí ,,Vážně?" ,,Jo" ,, já se jmenuju Jeon Jungkook a ty?" nastavil ruku ,,Já se jmenuju Linda Watson" ruku jsem přijala. ,,Ale říkej mi Kookie" ,,Ty mi říkej Lindo nebo moje kamarádky mi říkají Králiček-Bunny" potom jsme si moc nepopovídali jelikož musel řídit.
Po deseti minutách zastavil před opuštěnou vilou. No, ne opuštěnou, ale nejsou kolem ní žádné budovy jenom lesy. Vystoupila jsem z auta a podívala se na ten dům pořádně. Byl úžasný. Jungkook šel ke dveřím a otevřel mi je. ,,Hádejte kdo tu je!" zařval Jungkook na celý barák. Slyšela jsem cupitání po schodech.
------------------
Yoongi_is_mine83Užíjte si Vánoce.
Děkuju!!!
ČTEŠ
Pod okem celebrity
FanfictionPříběh o holce která si píše s jednin Korejcem. Mylsí si, že je to normální kluk, ale opak je pravdou. Píše si s Jiminem ze skupiny BTS. Linda dostane letenku aby mohla studovat. Myslíte si že Linda zistí co je zač Jimin ,nebo bude žít ve lži. Bude...