14.

150 12 5
                                    

V pátek

(Ano vím přeskakuju dny, ale blíží s e jedna hodně divoká zápletka. Navíc se nic neděje (v hlavě))

Pov. Lin

Seděla jsem na gauči a dívala se na vyplou telku. Kluci zase nejsou doma a já nevím co dělat. Prý mají hodně práce. Kook mi to vždy vynahradí večer, ale co ostatní. Bojím se o ně. Nechci aby se přepracovali.

Už je to víc jak měsíc co tu jsem a příjdem mi, že tu bydlím už od malička.

Najednou mi zazvonil mobil.

Srdíčko❤:Čau Lindo jak se máš dlouho si se neozvala.

Čus. Promiňte měla jsem toho teď hodně:Králíček🐰

Retard😘:Tak co v pohodě? Prý bydlíš s klukama. Co je na tom pravda?

Jo všechno v poho. Jo bydlím s kámošem a tým pádem i s jeho kamarádama no teď i s mýma.:Králíček🐰

Srdíčko❤:Ty seš pořád s Danem?

Ne rozešla jsem se s ním!:Králiček🐰

Retard😘:A teď máš někoho?

No vlastně jo mám. El hlavně to neříkej Danovi lrosím na to příjde řeknu mu to sama.:Králíček🐰

Srdíčko❤:Dobře, ale kvůli tomuhle ti nepíšem!

Tak kvůli čemu?:Králíček🐰

Retard😘 píše.....

Retard😘:V PONDĚLÍ JSME U TEBE V KOREI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vážně to je boží!:Králíček🐰

Srdíčko❤:No předse nepromarníme tvoje narozeniny!

Vy jste úžastné, ale co vaše školy?:Králíček🐰

Retard😘:O nás se neboj mi máme totiš prázdniny.

Je to boží ani jednou jste nevynechli moje narozeniny!:Králíček🐰

Srdíčko❤: musím tak čau!

Retard😘: taky tak ahoj!

Ahoj:Králíčer🐰
Zobrazeno

Tak jo už zase nevím co dělat, ale jsem šťastná, že holky přijedou na moje narozeniny.

Najednou jsem uslišela klapnout zámek. Kluci už jsou doma. Zůstala jsem sedět na gauči a dívala se na vyplou televizi. ,,Ahoj bab co se děje?" Kookie. ,,Nic přemýšlím" Kook si sedl vedle mě. Vyhoupl si mě do svého klína. Usmála jsme se na něj a políbila ho. Z nevyného polibku se stával dlouhý a vášnivý polibek. ,,Ehmmm ehmmm my tu jsme taky." samozřejmě když se takhle řekněme vítáne tak se ozve Yoongi. On totiš na žádné slaďárny není. Chtěla jsem seslézt z Kooka, ale nenechal mě. ,,Kooki pusť mě." začal ně lechtat. ,,N-Ne p-přestaň" vyvlékla jsme se z jeho spárů a utíkala nahoru. Vběhla jsem do svého pokoje na balkón. Nu mě nenajde. Slyšela jsem zamknutí. Ten chuj zamkl. Sedla jsem si na zem tak aby mě nevyděl. Nic jsem u sebe neměla tím myslím mobil. Nechala jsem ho dole.

Dívala jsem se na západ slunce.

Najednou se otevřeli dveře a v nich stál kdo jiný neš Jungkook. ,,Tady jseš. Víš, že jsem tě hledal?" usmála jsme se a podívala se na zapadající se slunce. Kook si sedl vedle mě. Opřela jsme si hlavu o jeho rameno. Po chvíli jsme usla.

---------
Yoongi_is_jimins83

Tak jo tady máte další kapitolu. Je nezáživná a krátká za to se omlouvám, ale aspoň víte něco dál.❤

Děkuju!!!

Pod okem celebrityKde žijí příběhy. Začni objevovat