,,Jungkookie!"
,,Lin!"
Vykřikli jsme oba na jdnou.
Ležela jsem vedle Kookiho. ,,Zlato?" začal mě hladit ve vlasech. ,,Hmm.." zamručela jsem na náznak, že má pokračovat. ,,Zítra je v Bighitu konkurz." podívala jsem se na něj nechápavě. ,,Slyšel jsem tě zpívat. Máš vážně hezký hlas a tak mě napadlo jestli by si nechtěla dělat kariéru." usmála jsem se. Políbila ho. ,,Mohla bych tam jít...."
,,Skusím to" řekla jsem nakonec a zase si lehla. Zavřela jsem oči a snažila se usnout.
Dnešek byl úžastný s Kookem jsme si to užili.
Nestresuju nějakou písničku zazpívám. Jednu choreografii mě učil Hoby. Myslím, že se jmenuje Fake love.
Bighit
Seděla jsem v šatně a čekala až mě zavolají. Rapovat rošku umím zpívat taky no uvidím co řeknou na můj tanec.
,,Prosím Linda Watson pojďte do sálu." vstala jsem a šla za tou slečnou.
Vešla jsme do dveří a nemohla jsem věřit svím očím Jungkook seděl v porotě i Namjoon.
,,Dobrý den, jmenuju se Linda Watson. " ,,Dobrý den, kolik vám je let?" začal mluvit muž uprostřed. ,,Je mi 21." byla jsem dost nervozdní a tak jsem si hrála s mikrofonem, který jsem měla v ruce. ,,Takže Lindo napřed nám zarapujete pak zaspíváte a nakonec zatancujete ano?" jen jsem přikývla. Ukázala jsem na muže, který pouštěl hudbu a kívla.
Začala jsem rapovat písničku, kterou mě naučil Yoongi. Když jsem se podívala na porotu ti dva kluci které jsem v životě nevyděla byli překvapení. Jungkook s Namjoonem přikyvovali do rytmu a ten pán u prostřed nejspíš šéf se široce usmíval.
Skončila jsem. Všichni si zapsali něco do papíru a pak jsem začala zpívat mojí nejoblíbenější písničku což je Say Samthing. Je to boží písnička.
Dozpívala jsem porota si zase něco zapsala a pak jsem měla něco zatančit. Tančila jsme choreografii Fake love.
,,Dobře slečno počkejte prosím v šatně." řekl Namjoon. Pochopila jsem, že dělají, že mě neznají.
Všechny si nás zavolaly. Byly tu jen holky.
,,Vybrali jsme pět holek." bylo nás tu asi třicet.,,Ty holky jsou.............
------------
Yoongi_is_jimins83Konečně další kapitola!!
Děkuju!!!
ČTEŠ
Pod okem celebrity
FanficPříběh o holce která si píše s jednin Korejcem. Mylsí si, že je to normální kluk, ale opak je pravdou. Píše si s Jiminem ze skupiny BTS. Linda dostane letenku aby mohla studovat. Myslíte si že Linda zistí co je zač Jimin ,nebo bude žít ve lži. Bude...