17.

138 11 5
                                    

Byl už večer a kluci nikde asi se zdrželi. Šla jsem se umít. Lehla jsem si do Kookove postele a už chtěla jít spát, ale zazvonil mi telefon. Volal mi táta. Co teď potřebuje?
Hovor jsem tedy přijala.

,,Alhoj zlatíčko, jak pak se máš?"

Ahoj tati, jo jde to, ale kvůli tomu mi nevoláš."

,,No máš pravdu chtěl jsme se jenom na něco zeptat"

,,Tak povídej"

,,Která barva se ti líbí? Potřebuju čtyři"

,,Tati ty nevíš které barvy mám ráda?"

,,Samozřejmě že to vím, ale chtěl jsem to slyšet od tebe"

No samozřejmě takový je táta vždy se to snaží zakecat

,,Černá, bílá, šedá a hodně tmavě modrá"

,,Tak děkuju a měj se tam hezky papa"

,,Ahoj"

Zavěsila jsem to. Odložila jsem mobil na noční stolek. Zachumlala jsem se do peřin a zavřela oči.

Pohled Jimina

Ráno jsme vstali brzo, jelikož dneska je nějaké předávání ocenění a oni nás pozvali. Nemohli jsme odmítnout. Bydou tam i míně známí zpěváci a zpěvačky a já je chtěl vydět. No vím, že rozhodnutí není na mě, ale i tak se tam těším. Lin jsme samozřejmě nic neřekli. Nechci aby její otec zistil, že se s náma hlavně se mnou baví a ještě k tomu u nás bydlí.

,,Země volá Jimina" někdo mi zamával rukou před obličejem. Podíval jsem se na tu osobu. ,,Jimine něco se stalo?" ,,Jo. Štve mě to, že Lin nemůžeme říct kdo jsme" sklonil jsem hlavu. Podíval jsem se na své ruce. ,,Pořád tě to štve?" ,,Jo. Nedokážu si představit, že si pan Watson myslí, že to zavinil můj otec. Vím že žije"  Yoongi mi chytl bradu a zvedl jí tím pádem jsem se díval do jeho očích. ,,Není to jeho vyna ano?" zakýval jsem hlavou.

Za chvíli jdem na to. Měsíc jsme trénovali.

,,Jdem na to" ano už je to tu. Jsem dost nervozdní. Hodněkrát jsem už vystupoval. Vždy jsem nervozdní.

Začala hrát melodie Fake love a já věděl, že už je to tady.

Domů jsme se vrátili pozdě večer. Lin už spala.

--------
Yoongi_is_jimins83

Tak jo zase kratší kapitola, ale doufám, že to nevadí. Snažím se jich teď vydávat víc. Doufám, že jste spokojeni.

Děkuju!!!

Pod okem celebrityKde žijí příběhy. Začni objevovat