15.

151 10 4
                                    

,,Kookie nevadí, když k nám přijedou mé kanarádky? Víš já budu mít příští týde narozeniny a ony ještě nevynechali ani jedny a-" Kook mě přerušil prstem u mé pusi. ,,Můžou jsem přijet." usmál se dal pryč prst a políbil mě.

Leželi jsme v posteli. Nemůžu usnout. Slezla jsem z postele a šla dolů do kuchyně. Vzala jsem skleničku a načepovala do ní vodu. Napila jsem se. umila jsem skleničku a vrátila ji na její místo.

Otevřela jsem potichu dveře. Lehla jsem si zpátky na postel. Kookie se zrovna přetočil a přehodil si ruku přes můj pas. ,,Už neodcházej bál jsem se, že si šla k sobě do pokoje." jak roztomilí. Přetočila jsem se čelem ke Kookovi a podívala jsem se na něj. Člověk by ani netušil, že je vzhůru. ,,Nebo se o mě nikdy bych od tebe neutekla, byla jsem se jen napít nic víc." usmála jsem se. Dala jsem ještě Kookovi posle dní pusinku na čelo a zavřela jsem oči. Kook si meě přitáhl blíž a tak jsme taky usli.

Pov. Jimin

Ráno jsem se probudil docela brzo. Podíval jsem se na mobil kolik je hodin a všiml si jedné zprávi od Kooka. Otevřel jsem teda mobil a najel hned na zprávi.

Kookie:+420 *** *** ***
Kookie:+420 *** *** ***
Kookie:Tak tady máš ty čísl aco si chtěl to první je od El a to druhé od Naty.

Dík cením si toho:Jimin

Odepsal jsem i když se dnes ještě určitě uvidíme.

Vstal jsem z postele, ale tak abi jsem neprobudil Yoongiho. Sešel jsem schody až dolů do kuchyně. U kuchyňské linky stála Lin a něco připravovala. Jen jsem tam stál a díval se na ní. Najedou mě někdo objal ze zadu. Usmál jsem se. Došlo mi, že je to Yoongi. Začal mě líbat na krku. Bylo to dost příjemné. ,,Yoongi ať mu neuděláš další cucfleky víš, že se to blbě zakrývá." najednou se vedle nás oběvil Jungkook který si to kráčel k Lin. ,,Ale to přežije" ,,Hele já tu jsem jako taky a navíc Kook má pravdu." otočil jsem se k němu. Nechci potom vysvětlovat to jak jsem k tomu přišel. ,,Ale tady se nám někdo zlobí" Yoongi se usmál. Odvrátil jsem od něho pohled. Chtěl jsem od něho odejít dál, ale chytil mě za ruku a přimáčkl mě na zeď. ,,Yoongi dnes ne" odstrčil jsem ho od sebe a šel do obyváku.

Pov. Lin

Kluci odešli do práce. Uase jsem doma sama super. Holky přijedou v pondělí. Nudím se tu. Zase.

Šla jsem nahoru. Vzala jsem si kabelku a fo ní naskládala věci jako je mobil nebo peněženka. Oblékla jsem si:

Nechala jsem si rozpuštěné vlasy a namalovala se

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Nechala jsem si rozpuštěné vlasy a namalovala se. Zavolala jsem ještě Kookovi jestli si můžu pujčit auto. Dovolil mi to. Šla jsem dolů do předsíně obula jsem si boty vzala klíče a vyšla. Otevřela jsem garáž. Naskytl se mi pohled na dvě krásné auta:

 Naskytl se mi pohled na dvě krásné auta:

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

----------Yoongi_is_jimins83

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


----------
Yoongi_is_jimins83

Jaké auto si Lin vybere? Co myslíte první a nebo druhé?
Mějte se během karantény hezky.

Děkuju!!!

Pod okem celebrityKde žijí příběhy. Začni objevovat