23.

126 9 3
                                    

Čeština
Korejština
(Doufám, že všichni chápete)

Seděla jsme ve své třídě a můj otec něco přednášel. Ano měl domluvené přednášky v mé škole.

Skončila hodina. Šla jsme za taťkou. ,,Kdy si mi hodlal říct o tom, že si tady studoval?" bal jsme dost vytočená, je mi přece už dvacet takže nejsem malé dítě! ,,Ale Lindo mluv na korejsky vím jakou máš korejštinu" usmál se. Proč bych na něho měla mluvit korejsky, ale nebráním se tomu. ,,Kde budeš bydlet?" ,,Tady ve škole. Proč?" ,,Takže teď budu muset chodit do školy včas" zasmála jsme se. Samozřejmě že to byla ironie.

Čekala jsme venku před školou na Jungkooka. Někdo mě chytil za rameno a otčil. ,,Tati co potřebuješ?" ,,Kde bydlíš?" najednou zatroubylo auto. ,,Tati neboj. Bydlím s kamarádem. Už budu muset jít. Promiň." obejmula jsem tátu a šla k autu. Nastoupila jsem do něj. ,,Dobrý den slečno Lin" podívala jsme se nařidiče. ,,Dobrý den, kde je Jungkook" byla jsem smutná. Chtěla jsem mu říct tu novinu. ,,Má hodně práce" posmutněla jsem. ,,Zavezeš mě za ním? Prosím." dívala jsem se z okna. ,,Boužel to nejde. Mají potíže" povzdechla jsem si.

---------
Yoongi_is_jimins83

Ahojte promiňte, že teď nevišla kapitola, ale víte jak se situace a tak nemám moc času psát. Moc se omlouvám za krátkou kapitolu.

Děkuju!!!

Pod okem celebrityKde žijí příběhy. Začni objevovat