24.

133 8 2
                                    

Ráno jsem se probudila ve své posteli. Nevzpomínám si, že bych usla tady.

Sešla jsem dolů do kuchyně. U plotny stál Jin a něco kuchtil. Jungkook seděl u jídelního stolu a koukal do mobilu.

Přešla jsme k němu pomalu a obejmula ho zezadu. Zakryla jsem mu oči. ,,Jimine to není vtipný!" jak si může myslet, že jsem Jimin? Jin se na nás podíval. Udělala jsme náznak obličejem abi mu nic neřek. Asi to pochopil, jelikož řekl ,,Řeknu jenom jedno ten otravnej parchant to není." (promiň Jimine) usmála jsem se. ,,Jine poraď mi, kdo má tak malé ruce?" jak jako malé ruce?! Moje ručičky jsou dokonalé! , To by si měl vědět sám." Jin se na mě pousmál a zase se věnoval vaření. Jungkook mě najednou chytil za zápěstí a posadil si mě na klín. Bylo to tak rychle, že jsem to ani nestihla postřehnout. ,,Já věděl, že si to ty." dal mi pusu na líčko.

Pořád jsem seděla na Jungkookově klíně. Kolem nás už prošli snad všichni. Mimochodem dneska nejdu do školy, jelikož je svátek. (Nevím kdy jsou v Korei svátky. Dejme tomu, že v Listopadu jo)

Pov. Jungkook

Celý den jsme proleželi v posteli.

,,Zlato obleč se do něčeho civilního." Lin se na mne podívala nechápavím pohledem.

Pov. Lin

Už patnáct minut jsem stála v šatně a vybírala oblečení.

Prohrábra jsem věšák a našla tyhle šaty:

Prohrábra jsem věšák a našla tyhle šaty:

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Pro dnešek byli perfektní.

Sešla jsme dolů ke dveřím kde na mně už čekal Kooki. ,,Tak už můžem." řekla jsem, čímž jsem si zasloužila jeho úchvatný pohled.

Vyšli jsme ven, nastoupili do auta a rozjeli se.

Dorazili jsme před velký a luxusní hotel. ,,Prosím madam." usmála jsem se nad jeho oslovením 'madam'. Vešli jsme teda do vnitř a namířili si to do restaurace která tam byla.

Kooki nám zarezervoval pokoj, takže jsme se po večeři rozešli tam.

Jungkook ležel na posteli uplně rozvalený.

Využila jsem toho. Sundala jsem si šaty a přešla k němu. Nejsem v tom nějaký profík, ale doufám že to budu dělat dobře.

Začala jsem ho hladi po stehnech. Nic jen zamručel. Sedla jsem si do jeho klína a to už otevřel očí. Usmál se a přitáhl si mě blíž do polibku. Nevinné polibky začali být dravější, hlubší a i plné chtíče. Převalil mě pod něho. Sunadl si sako a košili. Byla jsem ohromena jeho kráso, že jsem si nevšimla toho, že už nemám podprsentku. Ušklíbl se a začal mě líbat na krku a postupoval níž a níž. Sundala jsem mu kalhoty. Po chvíli jsme tam leželi uplně nazí. Co to dělám? Jsem připravená? Možná za to může alkohol! Počkat já jsem nepila!

Jungkook pokračoval ve své práci. Když vsunul jeden prst zavzdychala jsem. Boleloto, ale ta bolest se dala překonat.

Ve mě byli tři jeho prsty. Dračdil mě, ale bylo to něco nového. Když už jsem byla u vrcholu Kooki prsty ze mě vytáhl.

,,Můžu?" zeptal se starostlivě. ,,Ať už jsi ve mě" řekla jsem a.....

----------
Yoongi_is_jimins83

Jak se to asi bude Lin líbit?

Děkuju těm kteří tuhle knihu čtou.

Děkuju!!!

Pod okem celebrityKde žijí příběhy. Začni objevovat