8.

171 9 0
                                    

Po pár minutách jsme usli v obětí....

Seděla jsem v lavici a přemýšlela jsem. O čem? O tom včerejšku.

Když zazvonilo na přestávku. Rozešla jsem se je skříňkám. Tam mě čekalo milé přivýtání. No teda pokud se tomu říká milé. Vedle mé skříňky stal Taeyang. Moje noční můra.

Dělala jsem že ho nevydím a tak jsem odemkla svojí skříňku a schoval si potřebné věci. Když už jsem chtěla odejít chytil mě za ruku a někam táhl. ,,Pusť mě!" škubal jsem s sebou, ale to zapříčinilo jeho stisk ještě pevnější. ,,Neškub s sebou tolik! Jen se tě chci zeptat na pár otázek!" mluvil jako kdyby neměl žádnou duši.

Dovlékl mě až ke klučičím záchodům. Vlezl se mnou za dveře a přirazil mě na zeť. ,,Čí je to auto?" měl ruce kolem mojí hlavy abych neutekla a ještě pro jistotu tu byli jeho kamarádi. ,,To auto je mojeho kamaráda s kterým bydlím." řekla jsem na pohodu, ptotože jsem věděla, že je to pravda. On trval na svém. ,,Tak jo nebudu se s tebou o tom bavit. Kde pracuje tvůj otec?" nechápavě jsem se na něho podívala. ,,Pokud vím tak moje mamka vydělává víc než taťka tak nevím co s tím pořád máš." řekla jsem uplně klydným hlasem. ,,Hmm... Tak čí je ta limuzína? To by mě moc zajímalo." ,,Už jsem ti to říkala je kluka nebo spíš muže který se jmenuje Jeon Jungkoom a teď když jsem tu to řekla mě pusť." díval se na mě nevěřícně. Jeho kamarádi byli v šoku. Odstrčila jsem jeho ruku a vyšla ven.

U třídy na mě čekala Lee. Ignorovala jsem ji. Důvod její kluk a jeho kámoš.

Sedla jsem si na své místo a čekala až zazvoní.

---------
Yoongi_is_jimins83

Děkuju!!!

Pod okem celebrityKde žijí příběhy. Začni objevovat