18.

131 9 1
                                    

Vstala jsem brzo ráno. Dneska mají přijet holky. Budou mi volat až budou na letišti. ,,Dobré ráno, nějak sis dneska přivstal" usmála jsem se. Jimin musí být vždycky legrační. ,,Jimine čí je to druhé auto v té přední garáži?" Jimin zpozornil. ,,To auto patří Yoongimu" obejmula jsem ho. ,,Dík" a už jsem běžela nahoru.

Holky mi před malou chvíli volaly. Yoongi mi pučil auto, takže budou překvapené čím se svezou.

Přijela jsem k letišti. Zaparkovala jsem a šla ke vchodu. Holky tam už na mě čekaly. Zamávala jsem na ně. ,,Čau Lindo!!!" vykřikla Naty a běžela ke mě. ,,Ahoj!" skočila mi kolem krku. Po chvíli jsem obímala i Elišku. ,,Tak co seš ráda, že jsme přijely?" ,,Nejvíc! Tak pojďte jedete se mnou ne?" hilky přikývly. ,,Ponďte za mnou"  došly jsme k autu obě dvě vykulili oči. ,,To jako pojedeme tímhle?" smála jsem se. Kdyby vyděli svůj obličej. Přikývla jsem. Nastoupily jsme si do auta.

,,Tak už jsme tady" vylezla jsem z auta. ,,Pojďte seznámím vás s klukama" otevřela jsem vchodové dveře. ,,Tak pojďte dál" popostrčila jsem holky. Šli hodně pomalu a rozhlížely se kolem sebe. ,,Kuci toto je Naty a Eliška" ukázala jsem na holky. ,,Holky toto je Jimin, Yoongi, Namjoon, Taehyung, Seokjin, Hoseok a Jungkook. Seznam te se." představila jsem je.

Ukázala jsem holkám pokoje.

Sešla jsem dolů.,, Máš sexi kamarádky." podívala jsem se na něho udiveně. Teď bych měla žárlit nebo tak něco, ale já jsem si z toho dělala legraci. ,,Já jsem co?" podíval se konečně na mě. ,,Ty si moje." řekl vzal mě pod zadkem. Nadzvedl mě. Omotala jsem nohy kolem jeho pasu. Rozešel se nahoru.

-------
Yoongi_is_jimins83

Promiň te. Nevydala jsem teď žádnou kapitolu. Doufám že to nevadí.

Děkuju!!!

Pod okem celebrityKde žijí příběhy. Začni objevovat