4.

232 9 1
                                    

Suga se na něho podíval naštvaně...

,,Proč nám lezeš do pokoje? Jin tě neučil klepat?" Suga si stoupl a naštvaně ho propaloval pohledem. ,, Samozřejmě že mě učili klepat, ale je to nutné pokud bechceš být bez wifi." Junkook se na něho pobaveně podíval.
Suga se podíval na mě a dal mi letmou pusu na tvář pak odešel.

,,Jimine" otočil jsem se na Jungkooka. ,,Co se stalo?" optal jsem se ho. Ten se jenom usmíval. ,,Jak dlouho to chcete se Sugou tajit?" protočil jsem nad tím oči.

Vstal jsem z postele. Zapoměl jseš říct Jungkookimu aby Lindu vyzvedl.

Konec Flashback'u

,,Kluci tohle je Linda" Jimin ukázal na mě já se jenom usmála a zamávala. ,,Lindo tohle je Yoonigi, Jin, Namjoon, Hoseok, Jungkook, Taehyung." postupně ukázal na všechny kluky.

Všichni jsme se přivítali a Jimin mi ukázal můj pokoj. Vzala jsem si kufr a vybalila si věci.

Když jsem měla všechno vybalené tak za mnou přišel nejspíš Taehyung. ,,Ahoj Lindo jenom jsem ti přišel říct, že si s mojím dlouhým jménem nemusíš lámat hlavu. Říkej mi V nebo Tae" usmál se. Měl hranatý úsměv. Byl rostomilý.

Najednou mi zacinkal mobil. Napsala mi Eliška.

Srdíčko❤:Ahoj tak co si tam? Jak to tam vypadá? Kde ses ubytovala?

Ahoj jsem v Koreji. Skvěle. U mého kamaráda:Králíček🐰

Srdíčko❤:Jak se ten 'kamarád' jmenuje? Bydlí u rodičů nebo sám?

Jmenuje se Park Jimin a ne nebydlí u rodičů bydlí s kamarádama.:Králíček🐰

Srdíčko❤:Počej říkáš Park Jimin.! Tak se jmenuje jeden kluk z BTS!.

Bestak je to jenom nějaká náhoda nic víc:Králíček🐰

Najednou mi někdo zaklepal na dveře. ,,Dále!" po tomhlenstom slovíčku se otevřeli dveře v nich stál Jimin. ,,Zabydlela jses?" jenom jsem přikývla na souhlas. Jimin přešel ke mě. ,,Jimine právě jsem si psala s mojí nejlepší kamarádkou a ona říkala nebo spíš psala, že prý máš stejné jméno jak jeden zpěvák ze skupiny BTS " podívala jsem se na něho, byl zaraženej. Zakroutil hlavou. ,,Jenom shoda nic víc" potom vstal a odešel.

Znovu jsem si začala psát s Eliškou. Kde bydlím, že za mnou brzy přijedou.

Odložila jsem mobil a jelikož jsem byla unavená šla jsem spát.

JUNGKOOK POV

Seděl jsem na gauči a díval se na televizi. Najednou mi přišla zpráva od Jimina, že prý se mám jít obout a obléct, že se sejdeme v BigHitu. Udělal jsem jak mi to napsal. Vzal jsem klíčky od svého auta a jel jsem do BigHitu.

Byli tam už všichni. ,,Tak co potřebuješ Jimine?" otázal jsem se ho když jsem vešel do místnosti. ,,Posaď se." udělal jsem jak mi řekl. ,,Lindina kamarádka zná BTS. Dneska se mě zeptala jestli nejsem jeden z členů prý se jmenuju stejně." trošičku mě to zaskočilo. ,,Cos jí na to řek?" zeptal se ho Tae. ,,Že je to nejspíš jen náhoda" odpověděl. Ulevilo se mi. Řekli jsme si že jí nic neřeknem.

,,Nic jí o tom že jsme členové BTS nesmíme říct." řekl jsem a všichni přikývli na souhlas.

KONEC JUNGKOOKOVA POV

Když jsem se probudila nic prostě jen ticho. Tím pádem jsem šla dolů do kuchyně nikde nikdo.<zas tak dlouho jsem nespala ne?> tahle otázka mi bloudila hlavou.

Sedla jsem si k televizi a zapla ji. Když, najednou se otevřeli vchodové dveře. Šla jsem tedy do chodby. Uvyděla jsem sedum chlapců. Prohlédla jsem si všechny od zhora až dolů. Jimin se na mě usmál. ,,Cos tu celou dobu dělala když jsme byli prič?" otázal se a přešel ke mě. ,,Mohli jste mi napsat aspoň vzkaz že někam jdete" řekla jsem a chystala jsem se jít do 'svého' pokoje. ,,Ty si snad spala že si nás nešla předtím zkontrolovat?" otázal se- myslím že Namjoon. Nejsem si uplně jistá jak kdo se jmenuje. ,,Ano představ si že jsem spala" šla jsem zpátky do obýváku a sedla si na gauč.

Kluci po chvíli přišli a sedli si ke mě. ,,Dobře od dneška ti budeme nechávat vzkazi na ledničce, ale ty nám taky. I když půjdeš jen do školi." jen jsem přikývla.

Po chvíli co jsem koukala na televizi s klukama, jsem se rozodla se podívat po okolí. ,,Chce jít se mnou někdo se projít?" zeptala jsem se kluků a stoupla si. ,,Já klidně půjdu" Jungkook si stoupl na znak, že jde taky. Přikývla jsem a šla do chodby.

-------------
Yoongi_is_jimins83

Děkuju!!!

Pod okem celebrityKde žijí příběhy. Začni objevovat