4. Bölüm: Deliler Geceleri İnsan Mı Yer?

488 20 1
                                    

İyi okumalar!!!



Yazar' dan anlatım

"Eeee kim kimle kalıcak. Sadece üç oda var." Dedi Yavuz. Tabur da kendilerine ayrılan yere geldiklerinde.

Ateş "Valla ben bu baybface suratlı yakışıklıyı yanıma alıyorum." Dedi bir kolunu Feyzullah'ın omzuna atarken. "Ona çapkınlık öğretecegim.
Işık var gibi duruyor."

Ali Haydar'da "Ben aşıkla kalırım." deyince Fethi birden bağırdı.

"Ben bu mağara adamı ile aynı odada kalmam bu kesin geceleri insan yiyordur."

"Asıl ben bunla kalmam komutanım ya..." dedi Keşanlı dudaklarını büzerek ama itirazlar  işe yaramamıştı. Ateş ve Feyzullah, Ali Haydar ve Mansur, Fethi ile de Mücahit aynı odada kalıyordu. Yavuz'un odası tek kişilikti.

              ****************

"Allahım birde bana deli der. Kendisi geçmiş silahla konuşuyor." Dedi Keşanlı.

"Sus lan sen, önce şu yerdeki kokan çorapa benzeyen şeyleri kaldır. Cidden kokuyorlar." Dedi Fethi bir eliyle burnunu kapatıp diğer eliyle Gonca' sını okşarken.

Mücahit yüzünü buruşturup çorabı burnuna götürdü ve "Kokmuyor ki..." diye itiraz etti.

Fethi o sırada Goncayı bırakıp odadan çıkarken bu insan dışı yaratıkla nasıl baş edeceğini düşünürken yan odada Feyzullah annesini Ateş'le tanıştırıyordu. Genç adamın annesi zavallı Ateş'e börek tarifi verirken Ateş sessizce dinleyip "Tamam teyzecim." diyordu. Ne ara bu hallere gelmişlerdi en son Çaylak'a kız tavlama taktiklerini öğretiyordu.

Söz - EyFet Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin