İyi okumalar!!!
Yazar' dan anlatım
Hafız , Avcı, Keşanlı ve Aşık çoktan alaya gelmişlerdi. Erdem yarbayla beraber harekat odasında hâlâ dönmemiş olan zincir takımını bekliyorlardı. Ve cidden baya zaman geçmişti. Erdem Yarbay sabırsızlanarak bir oraya, bir oraya yürüyordu odanın içinde, o sırada telsiz çaldı. Erdem Yarbay hemen telsizi eline alıp konuşmaya başladı.
"Ateş, nerede kaldınız? Bilgileri aldınız mı?"
"Komutanım ufak bir pürüz çıktı." Dedi Ateş utana sıkıla.
"Nasıl bir pürüz, bir sıkıntı mı var?" Dedi yarbay gergin bir şekilde.
"Komutanım, adamı bulduk ama kız hep kendi gelirdi, siz hainsiniz diye bağırıp kaçmaya başladı. Adamı yakaladık ama siz hainsiniz, canımı da alsanız size hiç bir şey anlatmam deyip duruyordu." Ateş sustu.
"Ateş söylesene oğlum ne oldu?" Diye bağırdı Erdem.
"Hainler diye bağırdı Yavuz komutanına yumruk atıp kaçmaya çalıştı. Biz şuan hastanedeyiz!"
"Ne yani! Yavuz komutanım iyi mi?" diye kükredi Keşanlı.
"Yok, yok. Hastanelik olan Yavuz komutanım değil!"
"Kim o zaman?" Dedi Hafız.
"Yani adam komutanıma yumruk atınca, Feyzullah' ta adama refleksen bir yumruk attı. Galiba yumruğu atarken biraz hızını alamadı. Adam hastanede burnu kırılmış. Ona pansuman yapıyorlar." Derin bir sessizlik çöktü odaya.
"Feyzullah, atmak, yumruk, bizim Feyzullah, anasının kuzusu Feyzullah?" Diye kekeledi Aşık.
"İşte öyle olunca komutanım bizde adamdan bilgileri alamadık adam Mayıs'ı istiyor. Ne yapacağız komutanım?
"Adamı buraya getirin. Mayıs'ı veremeyiz. Belki konuştururuz."
"Bu adam kızın elinden geçti. Diri diri yaksak dahi konuşmaz. Kız gelsin diyor, başka bir şey demiyor." Dedi Ateş.
"Mayıs olmaz Ateş, Mayıs olmaz." Diye sayıkladı yarbay ilk defa ne yapacağını bilmiyordu.
"Elimizden geldiğince hızlı olacağız komutanım."
Kimdi bu Mayıs, niye bu kadar önemliydi. Erdem Yarbay niye bu kadar net bir şekilde ama bir o kadar da tedirgin sesiyle 'olmaz' demişti. Ateş niye can yoldaşlarıyla operasyon yapmak yerine kızın yerine bilgi almaya gitmişti. Kimse bu soruların cevaplarını bilmiyordu. Bir kişi hariç hiç kimse...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Söz - EyFet
Fanfiction"Başın sıkışırsa gökyüzüne bak; üç kere Avcı de, ben pelerinimi ve silahımı alır gelirim." "İki insan birbirini seviyorsa bunda mutlaka mutlu bir son vardır." ~Fethi Kulaksız Hikaye sözün her yanını ele alıp daha çok EyFet ağırlıklı olacak. Burada...