10. Bölüm: Hatunum

455 14 2
                                    

İyi okumalar!!!





Ateş' ten anlatım

Dehşet-ül vahşetimi kolundan tutup kendime çektim. Önce ne olduğunu anlamadı ve şaşkın şaşkın bakmaya başladı. Sonra yolda yürüyorduk ve birden çarpıştık sandı sanırım.

"Pardon ben yanlışlıkla..." sonra kolunu çekip omzuma bir yumruk attı. "Lan yine mi sen?" Diye bağırdı. Gözlerinden öfke fışkırıyordu. Offfff, sinirliyken ayrı bir güzeldi.

Elimi uzattım. Bana boş gözlerle baktı. Gözümle elimi işaret ederek  "Evet, yine ben." Dedim. "Az önce yaptığım kabalık için özür dileyecektim güzel hanımefendi."

Kollarını göğsünde çapraz yaparak. "Hangisi için özür diliyorsun." Dedi.

Etrafıma bakındım. Tam arkamızda bir çay bahçesi vardı. Zaten Karabayır' da sadece bir tane çay bahçesi vardı. Kolumu omzuna atıp ona çay bahçesini gösterdim. Kolumu omzuna atınca irkilmişti.

"Sana bir kahve ısmarlamak isterim ve de yaptığım hödüklükleri affettirmek." dedim.

"Bir, o elini çek kırarım. İki, sen bana kahve ısmarlayamassın, ben sana ısmarlarım. Siz gerizekalı erkekler kadınlara bir şeyler ısmarlayınca kibar değil sadece fır-sat-çı oluyorsunuz." Dedi heceleyerek. Ama böyle fazla sex duruyordu. Bu Ateş senin atarına kurban be hatun.

Yüzüme bir gülümseme yerleştirerek "Peki, bana bir kahve ısmarlar mısın? Karabayır'da yeniyim.
Buraları çok bilmiyorum." Dedim doğal görünmeye çalışarak. Bir saatine bir bana baktı.

"Geç, bakalım yeni çocuk." Dedi.

"Geçeyim bari." Pis pis sırıtarak. "İstersen bana Karabayır sokaklarını gezdirebilirsin." Dedim.

"Şansını fazla zorlama istersen!"

Ne kadar zaman olmuştu bir masaya oturup sohbet etmeye başlayalı bilmiyordum ama ilk defa bir kadın beni bu kadar eğlendirmişti. Neredeyse gülmekten elmacık kemiklerime ağrılar girmişti. Daha sonra tekrar buluşmak üzere sözleştik. Ama saatlerce konuşmamıza rağmen adını bile sormayı unutmuştum. Acaba mesleği neydi? Oda bana mesleğimi sormamıştı. Sadece uzun zamandır bu kadar gülmemiştim, bunu hatırlamış oldum. Telefon numarası vardı elimde, ama ne diye kaydedecektim? Adını bilmiyordum ki...
Hatunum yazıp kaydettim. O kız benim olmalıydı. Tanıdığım diğer kızlara hiç benzemiyordu. Onlardan daha masumdu. Ve bu beni ona itiyordu.

Söz - EyFet Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin