8. Bölüm: Ateş Kime Çarptı?

414 16 1
                                    

İyi okumalar!!!





Yazar' dan anlatım

Operasyon bitmiş, tim tabura geri dönmüştü. Erdem Yarbay onları yüzünde kocaman bir gülümseme ile karşılamıştı. Adamı bulup getireceklerinden adı gibi emindi. Bu tim ileride çok büyük işler yapacak ve vazgeçilmez birer asker olacaklardı. Tim teker teker helikopterden iniyordu.

"Aferin aslanlarım." Dedi Erdem. Timiyle gurur duyuyordu.
Zaten öylede olması gerekirdi.

"Çok yoruldunuz. Şimdi gidip dinlenin. Başka bir operasyon çıkarsa ben size haber veririm."

"Komutanım aslında biz hiç yorulma..." diye başladığı cümlesini Karabatak'ın eliyle ağzını kapatmasından dolayı tamamlayamamıştı Keşanlı. Erdem Keşanlı'ya bakıp gülümsedi. Bu deli hiç akıllanmayacaktı...
Deliydi çünkü...

***************

Ateş' ten anlatım

Hafız abim odasında Kur-an okuyor, Fethi ve Mücahit didişiyordu. Feyzullah ise annesiyle konuşmakla meşguldü. Aşık ve Yavuz komutanım ise sohbet ediyordu. Komutanımdan dışarı çıkmak için izin aldım. Önemli bir şey olursa bana haber vereceklerdi.

Kulaklıklarımı takıp müzik dinlemeye başladım. Girişteki askerlere selam verip dışarı çıktım. Sokaklarda dolaşıp şarkı dinleyerek yürüyordum. Tam kafamı belki dışarıda güzel bir kız görürüm umuduyla kaldırıp sokağa bakamaya başladığım sırada biriyle çarpıştık. Oldukça sert çarpışmış olmalıydık ki kolumun acıdığını hissettim.

"Çüşşş, ayı. Oha. Gel tepeme çık. Hödük. İnsan bir özür diler." diye bağırdı. Bir eliyle kolunu tutuyordu. Uzun düz saçları, kömür karası gözleri vardı. Bir çok kadın görmüştüm ama daha önce böyle bir güzellik hiç görmemiştim.

"Ö-özür dilerim." Diye kekeledim.

Sinirli sinirli bakıp arkasını döndü ve yürümeye başladı. Ben hâlâ öylece bakıyordum. Ne olmuştu az önce. Bir Ateş Acar güzel bir kız gördü mü peşini bırakmazdı ama ben mal mal durmuş hayran hayran ona bakıyordum. Arkamdan gelen korna sesiyle irkildim.

"Yolun ortasında durmasana be adam!" Diye bağırdı şoför koltuğundaki adam. Normal bir zamanda olsak adama demediğini bırakmaz her türlü küfürü ederdim, ama sadece boş bakışlar atıp kaldırıma geçtim. O nasıl bir hatundu öyle. Kafama meteor düşmüş gibi hissediyordum. Keşke bir daha çarpısaydık.

Söz - EyFet Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin