Csatlakozz csapatunkba! :)

122 4 0
                                    


Szívesen segítenél más íróknak? Nem vagy elégedett a Wattpadon olvasható írásokkal, de nem tudod, hogyan járulhatnál hozzá a fejlődéshez? 

Csatlakozz hozzánk! 

Jelenleg 33 mentoráltnak segítjük személyesen a munkáját, és a csoportunkban több, mint 400 tag számára biztosítunk feladatokat, játékokat, írástechnikai cikkeket.

(Ha még nem vagy tagja a csoportunknak, de szeretnéd megismerni a munkánkat, a Facebookon Wattpad mentorprogram néven találsz meg minket.

Jelentkezz közénk, ha:
van írói/szerkesztői tapasztalatod, vagy bétáztál már szövegeket/írtál kritikákat,
ismered a regényírás alapvető szabályait (helyesírás, leírások, párbeszédek, karakterek, konfliktus, stb.),
vannak stabil írástechnikai alapjaid, amiket át tudsz adni másoknak,
szeretnél tapasztalatod szerezni, fejlődni,
nem támogatod a lejáratókampányokat (pl. kezdő írók írásainak megosztása, parodizálása).
NEM kell tökéletesnek lenned, nekünk is van még hova fejlődnünk. 

A mentorok feladata (ezek körül akár egy is elég):
Mentorált vállalása, akinek az írását javítod, tanácsokkal látod el, feladatokat adsz neki, ellenőrzöd a haladását. (Egy mentornak több mentoráltja is lehet.)
Feladatokra érkezett válaszok ellenőrzése, javítása.
A csoport aktivitásában való részvétel (játékok, feladatok, témák, részletek, írástechnikai cikkek megosztása).
Wattpados bejegyzések frissítése, jelentkezések kezelése.

Jelentkezés menete: 
1. Küldj egy e-mailt a wattpadmentor(kukac)gmail.com e-mail címünkre. Az e-mail tartalmazza:
- a neved (akár írói), korod (vagy korosztályod)
- Facebook profilod linkjét (hogy fel tudjuk venni veled a kapcsolatot)
- mióta írsz/bétázol és milyen zsánerben dolgozol szívesen
- miért szeretnél csatlakozni
- egy írásod 1-2 oldalas részletét Word dokumentumként csatolva (hogy megismerjük, milyen szinten vagy)
- ha van, weboldalad (hogy még jobban megismerhessük a stílusod)
2. Kérünk, figyelj a levél formaiságára, tisztelj meg minket köszönéssel, egész mondatokkal, elköszönéssel.
3. Ezután a mentorokkal megnézzük a bemutatkozásod és a részletet, és megítéljük, hogy megfelelő-e a szinted ahhoz, hogy mentor lehess. Ne ijedj meg ettől: nem leszünk durvák, még akkor is, ha esetleg elsőre elutasítjuk a jelentkezésed, tanácsokkal látunk majd el, illetve ha igényt tartasz rá, soron kívül adunk neked egy mentort, aki segít kijavítani a hibáid és tudatosítani az írásod, így hamar újrajelentkezhetsz.

Az előző posztunknál páran szkeptikusak voltatok, ezért szeretnénk megválaszolni néhány dolgot.

A profilod linkje valóban csak arra kell, hogy felvehessük veled a kapcsolatot, mert sokan nem nézik rendszeresen az e-mailjeiket.
Az írásod és a weboldalad nem posztoljuk sehol, senkihez nem jut el, csak a jelenlegi mentorok fogják látni, hogy dönthessünk rólad. Senki mással nem osztjuk meg.
Valaki írta, hogy azért nem szeretne jelentkezni, mert mi így tudjuk, ő kicsoda, fordítva viszont nem: az összes mentorunk moderátori vagy admini rangban van a csoportban, így te is tudsz "ellenőrizni" minket, és a csoportban is saját (vagy írói) profilról posztolunk, nem mentorprogram néven. 

MentorprogramWhere stories live. Discover now