Arkadaşlar sınavlarım iyi başladı ve bugün yüksek not aldığım için erken yazmaya karar verdim !!!!
Canın ağzından devam ;
-Abla gerçekten öyle biri yok eğer daha da devam ediceksen lütfen beni tek bırak bunu derken çok sinirliydim ve kalbim dışarı vurucak gibiydi ablam elini alnıma koydu ve
-Bişey olur yada şüphelenirsen bana haber ver dedi ve ceketini alıp çıktı.Serkan mutfaktaydı ve çay yapıyordu kesin bitkisel di çünkü midemi bulandıran bitki kokuları salona dolmuştu.
-Abi napıyosun ya çocuk muyum ben bide süt ısıt istersen soğuk algınlığıdır iki yatarım geçer bana bunları içeremezsin
-off bıktım harbi senden ben gidiyorum dedi ve ceketini alıp oda çıktı.
Anlamadım ki moda mı bu ceket alıp evde hastayı sap bırakmak bende ondan 5 dk sonra telefonumu ve ceketimi alıp evden çıktım.Kalbim kulaklarımda vuruyordu ateşim vardı ve yağmur ahh yağmurr muu !!! bide sen eksiktin dedim ve koşarak bir tane durağa gittm üstü kapalıydıı !!!! küçük bir gülümsemeyle gülerken yine onu gördüm ve yanıma oturdu.
Buse' nin ağzından
Çok yorgunum ölüyorum ve yine yağmur yağıyor of! neyse ki bugün maaş günüydü ve lokantadan biraz erken çıktım.Durağa doğru yavaş adımlarla ilerlerken Sude ye mesaj attım 'Nerdesin Napiyorsun'.Kafamı telefona gömdüm ve mesajı beklerken durağa oturdum ayaklarımı sallandırıp havaya baktım ve çok kötü gözüküyordu sonra hafiften yana bakınca o çucuğu gördüm evet evet bu o hani şu değişik olan!! bana bakıyordu derken mesaj sesiyle irkildim
'Acil gelmen lazım Tunçla Tuğçe kavga etmiş Tuğçeyi susturamıyorum'.Panik yaptım çünkü Tuğçe bir şeye üzüldüğünde hemen kafasına takar yemek yemekten kesilirdi.Ayaklandım çantamı omzuma alıp polarımın şapkasını takıp yürümeye başladım..................
Ara sokağa geldiğimde yavaşladım ve ağır adımlarla devam ettim az kalmıştı..
Can'ın ağzından
Takip ettim sessizce nedeni bilmiyorum sadece istedim yapacak işim yok belkide bu yüzden.Yağmur birikintilerine basıp çocuk gibi sıçratıp kaçıyordu etrafına bakıyor ama arkasına bakmıyordu sessizce onu izliyordum ve biliyor musunuz kalbim nedense huzurluydu o an orda uyuyabilirdim saatlerdir ayaktayım ve şuan güçsüz hissettiğim bacaklarım ağırlaşıyordu ama yinede devam ettim.Nedenini bilmiyorum ama yine onu evine kadar takip ettim.Ne eski ne de yeni bir evin önüne geldi apartmana girdi ve kapıyı usulca kapattı.O sıra yavaşlayan kalbim yine hızlanmaya başladı ve yine kalbim çarpıyordu bacaklarıma son bir dirençle içimdeki güçle eve koştumm ama neden böyleyim he neden neden tıpın bile bilmediği bir şey var bende neden bu kızı takip ettim neden kalbim tuhaff anlamam lazım bunları bulmam lazımmm......
Buse nin ağzından
Ayakkabılarımı çıkarıp içeri girdim.Tuğçenin ağlama sesi kapıdan duyuluyordu.Hemen çantamı kenara bıraktım ve odanın kapısını açtım.
-Ağlama artık Tuğçe hep küsüyorsununz
-Evet işte niye hepp kküssüyoruzki dedi titrek sesle koşarak yanına gidip sarıldım
-İşte bu yüzden sevgilim yok mesaj atmassa ayrı dert darılırsak ayrı dert süprizi ayrı dert bak senelerdir ne çekiyorsun tamam biliyoz aşıksınız ama yuh ya bu ay bu 3. bıktım valla zaten ayaklarım şiş bide yürüdüm telaştan yine tripler yine tripler bıktım ama aşkınızdan he sanki ben çıkıyom yemin ediyom sizden çok biz çekiyoz !
-Tamam nefes al buse
-Ben alıyorum tamam mııı hıh
-Off bide sen trip atma yaaa kimle uğraşcam dedi Sude gülerek Tuğçede hafiften tebessüm etti
-Ölmeden önceki son gücümüde daha demin uzun makalemi yaparken kullandım artık uyuyabilir miyim ? dedim ve gülerek odama gittim.
Bugün zor bir gündü ve bedenim de heryer ağrıyordu yarın haftasonu bakalım iş görüşmem nasıl geçecek..............
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DEĞİŞİK
Werewolf'Sırrımı tuttuğunu görmek istiyorum' 'Ben bile kendimi bilemezken sen benden nasıl etkilendin ' Fantastik ve bir o kadar da aşk dolu bir konuya sahip gençlik hikayesi.