Evet arkadaşlar yeni bölümle karşınızdayım bugun cok güzel yorumlar aldım ve hikayeyi leptopu beklemeden telefonla yazcam demiştim ama leptopa geçtim sonunda yazım yanlışları olabilir kusura bakmayın ve bu bölümü Haticeye hediye ediyorum vote vermeye devam edin sizi çok seviyorum kısa olabilir ama hızlı bir şekilde telafi edeceğim !!!!!
Can'ın ağzından
Gerçekten bu özgüvenime hayranım.Gözlerinin içine bakarak nasıl ondan hoşlandığımı söylemiştim.Neyse yarın çok hastaydım ateşim vardı ne dediğimi bilmiyorum numaralarına yatardım ama şu an o kadar mutluyum ki yüzümle bunu belli etmesemde kalbim o kadar hızlı çarpıyodu ki ama bu sefer ki vücudumu acıtmıyordu resmen bana huzur pompalıyordu.Elim ayağım sanki titriyor ağzından çıkacak kelimeleri duymak için kendimi hazırlıyordum.
-Galiba gerçektende hastasın demesiyle bunu beklemediğimi anlamıştım.Kalbim kırılmıştı ama bu onu anlayamazdı sonuçta o benim neyim ki ? daha doğrusu bir şeyi olacak kadar bile tanımıyoruz ki birbirimizi benim tek bildiğim istemsiz bir duyguyu beslemekti.Canım yandı ama dayanmalıydım.
-Tam cevap vermedin dedim kısık bir sesle oda hemen
-Malesef tanımadığım kişilerle kalamam demesiyle ayaklanması bir oldu.Yataktan kalkıp bileğini kavradım.
-Bu yüzden tanışalım dedim
-Tanışmaya gerek yok hastasın yerine yat!
-Eğer burda beklersen yatacağım ben uyuyunca gitsen olmaz mı ?
-Nesin sen çocuk mu ? Karanlıktan mı korkuyosun ? Annenler mi evde değil ? demesiyle utanarakta olsa
-Evet korkuyorum karanlık çok korkunç annemlerde evde değil şimdi benimle kalıcak mısın ? normalde böyle yalvarmaları kızlar yapmaz mı ? ne oluyordu bana ? Bir süre bana 'ne diyor bu' gibi baktı sonrada 'Ciddi misin' bakışlarıyla finali kalktığı koltuğa geri oturmakla yaptı.Bende hafif bir gülümesemeyle ait olduğum yatağa geçtim.
Buse'nin ağzından
Tanımadığım biriyle aynı odada olmak şu an yaptığım en mantıksızca şey ama bakışlarında beni ona çeken bir şey var.Ne olduğunu bilmesemde ondan etkilenmiştim.Ama bu sadece tipiyle ilgiliydi huylarını da bilmiyorum tek bildiğim şey adının 'Serkan ' olduğu.Burda kalırsam uyuyacağını söylemişti ama hala yatakta oturuyor vaziyetteydi.
-Uyumayacak mıs-
-Adım Serkan değil demesiyle affalamam bir oldu.Neden adıyla ilgili yalan söyler ki bir insan? ve devam etti
-Neden adıyla ilgili yalan söyler ki bir insan? diyeceksin ama bilmiyorum seni görünce farklı düşünüyorum farklı davranıyorum farklı konuşuyorum hatta kalbim bile farklı atıyor demesiyle istem dışı şaşırmam dahada arttı hem düşündüğüme cevap verdi hemde benden ciddi anlamda hoşlanıyor muydu ?
-Evet senden ciddi anlamda hoşlanıyorum
-İçimden konuşmalarımı nasıl anlıyorsun ?
-İstemeden duyuyorum yaniii şeyyyy Gözlerin hee evet gözlerinden anlaşılıyor demek istediklerin.
-Gerçek adın ne ?
-Can sen ?
-Tuğçe dedim belki Buse demeyip öcümü alırdım.
-Anladım demek Buse.OHA bunu nasıl anladı falcımı bu çocuk iç mi okuyor ne yapıyor ?
-Uykum geldi eğer hemen evine gitmek istiyorsan ben uyuyana kadar bekle,demesiyle kafamı kabul manasında salladım.
Aradan yarım saat geçmişti ve uykum geliyordu.Gözlerimi kırpıştırıp etrafa bakmaya başladım.En son yataktaki şahsa baktım.Uyuyunca daha tatlı gibi.Dudakları çok güzeldi ama ben sevimli bakan gözleriyle küçük olan gamzesini beğenmiştim şu an gözükmüyordu.Ayağımı yere vurarak kalktım.Pantolonumu düzeltim çantamı koluma taktım.Acaba uyudu mu ?
Yanına yaklaşıp sağ elimi havaya kaldırıp yüzünün yakınında sallamaya başladım.Sonra ise düzenli nefesinden uyuduğunu anlamıştım.Tam eğildiğim yerden kalkacakken sağ elimi tutup bir şeyler söylemeye başladı.
-Git-me sende gitme lüt-fen bu çok acıyor demesiyle ona bakmaya başladım.O gözünden akan şey yaş mıydı ? Gerçekten korkuyor muydu ? Elimi elinden çekip saçlarını okşayarak
-Şişttt geçti şiştttt burdayımm demeye başladım.Gözlerini açıp bana bakmasıyla birden korkmama neden oldu.Ama oda sağ eliyle saçlarımı okşamaya başladı
-Eğer bir gün geçmesse acı çekmeye devam edersem izin versemde gitme tamam mı kal tamam mı beni karanlıkta bırakma şimdi izin veriyorken git sonrasında izin versemde ayrılamayacağız ama yol yakınken kaç benden çünkü ben bu aşk yüzünden seni hep KOVALIYACAĞIM..................
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DEĞİŞİK
Werewolf'Sırrımı tuttuğunu görmek istiyorum' 'Ben bile kendimi bilemezken sen benden nasıl etkilendin ' Fantastik ve bir o kadar da aşk dolu bir konuya sahip gençlik hikayesi.