Kusura bakmayın hiç fırsatım olmadı yazmak için ama okuyanlar çok sağolun iyiki varsınız!!!!
Buse'nin ağzından
Sokakta bir bankta bir çocukla uyumak.Hemde hiç tanımadığım.Bu çok saçma ama evet yaptım yanına oturdum.Moralim zaten bozuk bari bazıları için işe yarıyım.Gözlerimi kapattım.Sonra beni yanına çekti kafamı kalbine koydu.OHAA kalbinin sesi beynimde zonkluyodu o kadar hızlı atıyodu ki.Nefesi çok kuvvetliydi.Korkmadım değil ama yinede ağzımı açmadım.Gözlerimden yaşlar süzülüyordu sadece.Nedenin bilmiyorum ama Anne özlemini çekiyorum yine.Olmayınca insan kendini tuhaf hissediyor galiba :/ Kafamı kaldırıp gökyüzüne baktım.Yıldızlar çok güzeldi.Kafamı biraz eğip yanıma baktım.Gözleri kapalı bir çocuğa.Çocuk çünkü adı yok yani bilmiyorum.Ama çocuk gerçekten çok tatlıydı hatta yakışıklı,yüz hatları belirgin ve dudakları soğuktan pembeydi.İlginç olan hoşuma gitmesi.İlk defa bir çocukla yaklaştığım için mi bilmiyorum ama kendimi çekmek için bir şey düşünmedim.Sanki biri bana burda kalıp onu incelememi söyledi.
-----------------
Hiç bişey olmadan zaman doldu o uyudu ben gözlerimi bile toplam 5 kere kırpmışımdır.Çocuğu incelemekle meşguldum.Telefonu titredi.Gözlerini kırpıştırdı ve eline telefonu aldı.Ayağa kalkıp telefona baktı.Cebine koydu ve yürümeye başlayınca,
-ADIN NEEE !!!! dememle durdu ve yeniden yürüdü sonra birden 'SERKAN' diye bağırdı.Serkan mı? demek Serkan.Yüzümde küçük bir gülümsemeyle kapıyı ittim ve içeri girdim.
Can'ın ağzından
Serkan ! Aslında sadece bi ad olsun diye söyledim.Serkanın araması sadece üstüne geldi.Şunu söylemeliyim ki Serkan annemden beter yine arayıp 'Nerdesin ? ' gibi şeyler diyeceği için eve doğru koştum zaten hızlı olduğum için 10 dk ya evdeydim.İçeri girdiğimde Serkan elinde telefonla bana bakıyordu.
-Nerdesin !
-Nefes aldım sadece !
-Haber verebilirdin
-Haber vermeli miyim ?
-EVETT!!!
-Bağırmana gerek yok Serkan nefes aldım sadece niye olayı sanki bişey olmuş gibi büyütüyorsun ?
-Başına bişey gelse görürdüm seni AHMAK !
-Gelmediğine göre oturabilir miyim ? kendimi iyi hissetmiyorum
-OTUR dedikten sonra koltuğa oturdum ve telefona baktım 15 Cevapsız çağrı ve 8 mesaj vardı bu muydu yani yaygara ? Karşıma oturdu elinde bir elma vardı.Isırmaya başladı.
-Hayırdır kaç gündür ?
-Bende bilmiyorum
-Nasıl yani ?
-Bildiğin gibi
-Derken ?
-Nasıl anlatcam abi kalbim yerinden çıkcak gibi ve beni uyutmuyor daha doğrusu yaşatmıyor bile
-Hımm peki şu an nasılsın
-Hızlı ama fazla değil
-Ben anladım
-Neymiş ?
-Birinden HOŞLANIYORSUN
-Dalga geçmenin zamanı değil diyip kafamı koltğa yaslayıp geriye attım
-Ben dalga geçmiyorum
-Nerden biliyorsun ?
-Çünkü.................
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DEĞİŞİK
Kurt Adam'Sırrımı tuttuğunu görmek istiyorum' 'Ben bile kendimi bilemezken sen benden nasıl etkilendin ' Fantastik ve bir o kadar da aşk dolu bir konuya sahip gençlik hikayesi.