乁 ˘ o ˘ ㄏ

2.2K 67 19
                                    

JIMIN'S POV.

Ανοιξα τα ματια μου και κοιταξα το ταβανι του δωματιου μου ξεφησωντας και σηκωθηκα με προορισμο  την τουαλετα. Αφου πλυθηκα και ολα τα κλασικα αποφασισα τι θα φορεσω και σημερα στο σχολειο.

Τα ρουχα μου:

Τα ρουχα μου:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(Αντε σας βαζω και εικονες :3 )

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(Αντε σας βαζω και εικονες :3 )

πηρα την τσαντα μου και βγηκα απο το σπιτι περπατωντας για το σχολειο.

Μπηκα μεσα και πηγα γρηγορα πρως την πισω αυλη με τα πολλα ξυλινα παγκακια και καθησα στο ''δικο μου'' παγκακι που καθομαι παντα. Δεν υπαρχει πολυς κοσμος εδω πισω και αυτος ειναι ο ενας λογος που ερχομαι εδω πισω. Ακριβως διπλα ειναι το ''γηπεδο'' του μπασκετ και ακριβως μπροστα μου ειναι το γηπεδο του βολλευ! Εχουμε δυο γυπεδα του βολλευ ενα εδω πισω και ενα στην μπροστα αυλη που ειναι πιο μεγαλος.

Κοιτουσα κατο τα παπουτσια μου και περιμενα να χτυπησει κουδουνι μιας και προτιμω να κανω μαθημα......βασικα κοιμαμαι. Νιωθω πολυ αβολα στα διαλλειματα γιατι ειμαι μονος καιιιι.... ναι...

[....]

Βρισκομουν πλεον μεσα στην ταξη και ειχα το κεφαλη μου πανω στα χερια μου μεχρι που η φωνη της δασκαλας μου με εκανε να την κοιταξω μιας και ειπε το ονομα μου.

Δασκ: Jimin αγορι μου τι θα γινει με τους βαθμους σου? πως θα περασεις την ταξη?

εγω απλα κοιταξα κατω απο ντροπη και δαγκωσα τα χειλη μου και δεν ειπα τιποτα. Την ακουσα να ξεφυσαει

Δασκ: Λοιπονν...καπος πρεπει να τους ανεβασεις Jimin μου! δεν προσπαθεις καθολου!! πρεπει να κανουμε κατι για αυτο hmm?

ειπε σηκωνοντας τα φρυδια της και εγω απλα κουνησα καταφατικα το κεφαλη μου.

Δασκ: θα μπορουσε να σε βοηθειση ο yoongi μιας και ειναι ενα απο τους καλους μαθητες!! τι λες yoongi?

ειπε και κοιταξε τν yoongi. Οχι τον yoongi! γιατι αυτον?

sg: τιι? οχι κυριαα!!

δασκ: και γιατι οχι yoongi?

ειπε με αυστηρο τονο

sg: γιατι ειναι ηλιθιος! δεν βλεπετε? ουτε να διαβασει δεν μπορει! πως να τον βοηθησω? ανοιγοντας το κεφαλι του πετωντας ενα χαρτι με την προπαιδια και την ιστορια μεσα?

με κοροιδεψε και αρχησαν ολοι να γελανε. Στηριξα το κεφαλι μου πανω στην παλαμη μου και δεν ειπα τιποτα λυπημενος. Θα επρεπε να ειχα συνηθισει αυτην την κατασταση τοσο καιρο.

Δασκ: Πως μιλας ετσι για τον συμμαθητη σου?

sg: εε μααα....

Δασκ: ughh....yoongi κατσε διπλα στν Jimin για να τον βοηθας με τα μαθηματα!

jm/sg: τι?

κοιταχτηκαμε με τον yoongi

sg: μα-

Δασκ: ειπες τιποτα?

sg: πωω....αμα κολλησω καμια ψειρα απο αυτον θα σας πω εγω μετα

ειπε λιγο ψυθιριστα και μαζευε τα πραγματα του και εγω πηρα την τσαντα μου απο την διπλα θεση και ηρθε και εκατσε διπλα μου και πηγε την καρεκλα του οσο πιο μακρια μπορουσε απο εμενα.

δεν εχω ψειρεεεες :(((

ενταξει δεν ειναι αυτο το θεμα μας......αλλα γιατι με σιχαινεται τοσοοο? κανω καθε μερα μπανιοοο :(




Σε εμπιστευτηκα. /yoonmin/Where stories live. Discover now