BONUS CHAPTER!

460 29 5
                                    

~Μετα απο κατι χρονια~

NO ONE'S POV

O jimin και ο yoongi ειχαν υοθετηση ενα ομορφο μικρο κοριτακι την Yuna πλεον ειναι μια μικρη και χαρουμενη οικογενεια. 

jm: σταματα να με πειραζεις yoongι και πανε ντυσε την Yuna σε λιγο θα ερθουν οι νονοι της για να την παρουν!

ο yoongi εδωσε ενα φιλι στον jimin  πριν παει να ντυσει την κορη του.

sg: καλα καλα παωω

ειπε και ανεβηκε γρηγορα τα σκαλια. 

sg: yuuunaaa~

ειπε τραγουδιστα και μπηκε στο δωματιο τις 5χρονης κορης του που επαιζε με τα παιχνιδια της.

yuna: νναιι μπαμπα? 

ειπε η μικρη yuna  αγκαλιαζοντας τα ποδια του πατερα της.

sg: ελα παμε να σε ντυσουμε ομορφα σε λιγο θα ερθουν οι νονοι σου να σε παρουν να πατε βολτα ! 

τα ματια της yunas  ελαμψαν και ετρεξε γριγορα προς την ντουλαπα της και με την βοηθεια του πατερα της βρηκε τι θα βαλει στην βολτα που την περιμενει. 




Το κουδουνι χτυπησε κανοντας τον jimin  να σηκωθει απο τον καναπε για να ανοιξει την πορτα.

jm: οο!! περαστε περαστεε!

o taehyung γελασε και περασε μεσα κρατοντας το χερι του αγοριου του, τον jungkook.

v: που ειναι η πριγκιπισαα?

ρωτησε χαμογελαστος.

ο yoongi κατεβηκε τα σκαλια κρατοντας το χερακι της Yuna , η Υuna ετρεξε στην αγκαλια του taehyung φωναζοντας το ονομα του χαρουμενη.

v: οο να την η μικρη μας πριγκιπισααα!! 

ειπε και την σηκωσε στην αγκαλια του.

jk: εγω δεν εχω αγκαλιαα?

ειπε  και καλα θυμομενος ! ο hoseok εδωσε την yuna στον  jungkook για μια μεγαλη αγκαλια. 

jk: ομορφη οπως παντα!

η yuna χαμογελασε ντροπαλα δαγκονωντας το δαχτιλο της. 

v: kookiee ε-εμεις ποτε θα παρουμε παιδακιι?

ειπε γλυκα κοιτοντας τον jungkook με puppy eyes.

jk:  ε-εε δεν παμε σιγα σιγαα?

προφανος και απεφευγε την ερωτηση. Οι δυο γονεις γελασαν και εδωσαν ενα φιλι στο μετοπο της κορης τους πριν φυγουν, τους ευχηθηκαν να περασουν καλα και εκλεισαν την πορτα μολις οι νονοι βγηκαν με την yuna. 

jm: δεν θελω να μεγαλωσει. 

ειπε κοιτοντας την κλιστει πορτα. 

sg: δεν γινετε αυτο jimin

ειπε αγκαλιαζωντας τον απο πισω

jm: το ξερωωω....

sg: παμε πανω στο κρεβατακι μας?

 ειπε πονηρα κανοντας τον jimin  να γελασει.

jm: παμε!

ειπε κοιταζοντας τον yoongi  με τον ιδιο τροπο.





































αυτο ηταν το πραγματικο τελος.





KAI NAI APOFASISA NA TA ANEVASO SE 3 DIAFORETIKA MERI ISOS ETSI ITAN KALITERA! :3

Σε εμπιστευτηκα. /yoonmin/Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora