JUNGKOOK'S POV
jk: μην τον ακουμπας!
ειπα μονοτονα και πηρα τον jimin και φυγαμε απο εκει.
Ειμασταν μεσα στο αμαξι μου και οδηγουσα προς το σπιτι του yoongi για να παρει τα πραγματα του .
( akoma dn ta efere spiti t yoongi tora pai na ta pari k piso okok skao)
jk: jimin σταματα να κλαις σε παρακαλω παντα ετσι ηταν ο yoongi
δεν μου απαντησε συνεχισε να κλαιει. Αρχισα να τον χαιδευω στο μπουτι φιλικα.
jk: σου αξιζει καποιος καλυτερος jimin.
αφου ηρεμησε λιγο παρκαρα , βγηκαμε απο το αμαξι πηγαμε χτυπησαμε πορτα και μας ανοιξε η καθαριστρια. Ο jimin ετρεξε κατευθιαν πανω στο δωματιο του yoongi λογικα για να παρει τα πραγματα του.
YOONGI'S POV
Μισο , τι εγινε τωρα?
Καθησα κατω στο πατωμα με την πλατι μου κολλημενη πανω στην κλειστη πορτα και προσπαθουσα να επεξεργαστω την κατασταση. Αρχισα να περνω τηλεφωνω τον jimin βλεποντας τα ολα θολα ομως δεν το σηκωνε. Ειμουν αρκετα ζαλησμενος για να σκεφτω καθαρα. Αρχισα να κλαιω σηκωθηκα απο κατω και με τα χιλια ζωρια βγηκα απο το κτηριο μπηκα μεσα στο αμαξι μου οσο τα ματια μου θολωνανε και αρχισα να οδηγω. Ηθελα να βγω τον jimin σπιτι μου. Τα φωτα τον αμαξιων τριπουσαν τα ματια μου τα χερια μου ετρεμαν δεν ηξερα ποσο γρηγορα πηγαινα το μονο που θυμαμαι ειναι ενας δυνατος πονος να διαπερνα στο σωμα μου.
JIMIN'S POV
O jungkook με αφησε σπιτι μου και επεμενε να μεινει μαζι μου.
jk: δεν θελω να σε αφησω μονο σου jimin...
ξεφυσηξα
jm: θελω να μεινω μονος μου jungkook.
jk: ενταξει...παρε με τηλεφωνο για οτιδηποτε καλα?
Κουνησα καταφατικα το κεφαλι μου και μου εδωσε ενα φιλι στο κουτελο πριν φυγει. Εκλεισα την πορτα και ανεβηκα πανω στο δωματιο μου νιωθωντας αδειος και αρκετα κουρασμενος για να σκεφτω οτιδηποτε.
JUNGKOOK'S POV
Πλεον οδηγουσα για το σπιτι μου και ακουσα το κινητο μου χτυπαει το επιασα και κοιταξα ποιος με περνει.
jk: η μητερα του yoongi?
ειπα απορρημενος και το σηκωσα κατευθειαν.
ESTÁS LEYENDO
Σε εμπιστευτηκα. /yoonmin/
Fanficjk: yoongi σε προκαλω. γυρισα και τον κοιταξα sg: με προκαλεις? σε τι? Θα ειναι ο yoongi ο χαμενος του παιχνιδιου? θα πεσει για το μικρο ομορφο ξανθο αγορι ?