o(*////▽////*)q

662 47 11
                                    

sg: πιο κοριτσι μου ρε

ειπε και με αρπαξε απο την μεση εριξε οτι ειχε το γραφειο πανω και με καθησε εκει πανω δεν με αφησε να πω τιποτα αλλο ειχε ηδη κολλησει τα χειλη του πανω μου φιλοντας με παθιασμενα.

JUNGKOOK'S POV

Woah.... ποσο εχει αλλαξει ο jimin 

η αληθεια ειναι πως δεν εχω σταματησει να τον σκεφτομαι. Ειδα την poppy  να περναει απο διπλα μου κλαιγοντας.

jk: εη γιατι κλαις?

poppy: o yoongi...με απατησεε!!

jk:  τι εννοεις σε απατησε? αφου δεν τα ειχατε ποτε ://

της ειπα αδιαφορα.

poppy: ughh!! 

ειπε εκνευρισμενη και περπατησε προς την εξοδο του club.

JIMIN'S POV

!!!WARNING CRINGE PART!!!

Ενιωθα την τριπα μου να σκιζετε με την δυναμη που εμπαινε μεσα μου.

jm: f-fuck ahaa~

ειπα μεσα στις γρηγορες ανασες μου. Τα ποδια μου ηταν γυρο απο την μεση του yoongi ενω εκεινος ειχε τα χερια του στους γοφους μου .

jm:  θα χυσω θα χυσωω

ειπα κλαψουριζοντας και τα υγρα μου αρχισαν να εκτοξευοντε πανω στην κοιλια του  yoongi (sorrysorrysorrysorrysorrysorry)

sg: μπραβο αγαπη μου τωρα ειναι η σειρα μου.

βγηκε απο μεσα μου μου επιασε τα  χερια απαλα και τα εβαλε πανω στο σημειο του εγω το επιασα και αρχισα να παιζω μαζι του εκεινος ανασενε βαρια μεχρι που τελειωσε στα χερια μου.

DONE. (TELIOSE TO CRINGE)

JUNGKOOK'S POV 

Περνουσα εξω απο το γραφιο του yoongi και τους ακουσα να κανουν τα δικα τους πλησιασα να κριφακουσω  φυσηκα και πιδιοντουσαν ( duhh?)  . Το παντελονη μου στενεψε και κοιταξα εκει κατω  το ερεθισμενο μου φιδι και ετρεξα γρηγορα να το ησηχασω.

JIMIN'S POV 

Καθαρηστικαμε ντυθηκαμε και η ωρα ηταν πλεον 2 τα ξημερωματα ειμασταν αρκετη ωρα στο γραφειο του χωρις να μας εχει ενοχλησει κανεις.

jm:  νυσταζωωω

ειπα παραπονεμενα

sg: κοιμησου και οταν ειναι να φυγουμε θα σε ξυπνησω καλα?

Σε εμπιστευτηκα. /yoonmin/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora