Απο τις σκεψεις μου με εβγαλε το κουδουνι οποτε σηκωθηκα για να ανοιξω.
jm: juungkoook!!
ειπα και χωθηκα κατευθειαν στην αγκαλια του .
jk: σου ελειψα κιολας cutie?
εγω κουνησα καταφατικα το κεφαλι μου και μπηκε μεσα οσο ειμουν ακομα στην αγκαλια του.
Με τον jungkook περναω πολυ ομορφα με κανει να ξεχνιεμε.
jk:πως εισαι σημερα??
ειπε και μου εβαλε μερικες τουφες πισω απο το αυτι μου.
jm: καααλααα!!
ειπα κοκκινιζοντας λιγακι.
{...}
Καθομασταν στον καπανε και συζητουσαμε, το θεμα μας σιγα σιγα πηγε προς τον yoongi...
jk: θελω να σου πω κατι.
μου ειπε καθαριζοντας τον λαιμο του.
jm: εγινε κατι?
jk: ναι...μιας και λεμε για τον yoongi πρεπει να σου πω κατι
σταματησα να χαμογελαω αρχισα να ανχονομε.
τα εφτιαξε με την ηλιθια?
jm: τελειωνε λεγε!
jk: o yoongi πριν κατι μερες...
αρχισε να μου λεει για την κατασταση του yoongi και ολα αυτα. Τα πηρα φυσικα.
jm: ΤΙ? ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΙΠΕΣ ΤΙΠΟΤΑ?
του φωναξα νευριασμενος.
jk: jim-
jm: γιατι το εκριψες απο εμενα? κ-και εγω καθομαι εδω σαν τον μαλακα και πιστευω ολα τα ψεματα σου ενω ο yoongi βρισκετε στο νοσοκομειο? γιατι ολοι με κοροιδευετε? γιατι παντα μου λετε ψεματα ολοι σας?
αρχιζα να κλαιω. Ετρεξα πανω στο δωματιο μου με τον jungkook να με ακολουθει απο πισω.
jk: ασε με να σου εξηγησω!
εκλεισα την πορτα πισω μου και πηδηξα πανω στο κρεβατι μου χωνοντας το κεφαλι μου στο μαξιλαρι. Ακουσα την πορτα να ανοιγει και ενιωσα τον jungkook να καθετε διπλα μου.
jk: γλυκιε μου...εγω για εσενα το εκανα! επειδη δεν εισουν καλα ψυχολογικα δεν ηθελα να γινεις χειροτερα.
YOU ARE READING
Σε εμπιστευτηκα. /yoonmin/
Fanfictionjk: yoongi σε προκαλω. γυρισα και τον κοιταξα sg: με προκαλεις? σε τι? Θα ειναι ο yoongi ο χαμενος του παιχνιδιου? θα πεσει για το μικρο ομορφο ξανθο αγορι ?