o(≧口≦)o

586 47 14
                                    

META APO 5 ΧΡΟΝΙΑ 

JIMIN'S POV

H πτηση μου για κορεα μολις τελειοσε. Αχ ποσο μου εχει λειψει η Κορεα! Εφυγα στην Αμερικη για να τελειωσω τις σπουδες μου ομως οσο καθομουν εκει τοσο πιο πολυ μου ελειπε και η Κορεα.

Λογικο δεν ειναι?

Κοιταξα γυρο μου και μυρισα τον αερα της Κορεας.

 μπηκα σε ενα ταξι και πηγα στην παλια μου γειτονια αφου εφτασα μπηκα κατευθιαν μεσα στο παλιο μου σπιτι και φυσικα ολα ηταν σκονισμενα οποτε χωρις δευτερη σκεψη  αρχισα να καθαριζω μιας και δεν μπορω να ησυχασω βλεποντας ετσι το σπιτι . Μετα απο 2 ωρες επεσα  κατευθειαν να κοιμηθω κατα κουρασμενος.


YOONGI'S POV

Το μαγαζι σε λιγο θα ανοιγε και η εμπιστευτηκος βοηθος μου ετοιμαζε τα κοριτσια που θα χορευαν σε λιγα λεπτα. Μπηκα μεσα σε ενα δωματιο που ηταν τα κοριτσια και οταν με ειδαν ολες αρχισα να τρεχουν στην αγκαλια μου κανοντας με να χαμογελασω.

sg: ειστε ετοιμες κοριτσια?

κοριτσια: ναιιιιι

ειπαν ολες μαζι και μου εδωσαν απο ενα φιλι στο μαγουλο.

sg: πηγαιντε στις θεσεις σας , σε λιγο το μαγαζι ανοιγει.

εφυγα και με πλησιασε η Poppy μια απο τις καλυτερες χορευτριες του club και με χαιδεψε στο στηθος.

Poppy:  σε θελω.

γελασα λιγακι και της επιασα απαλα τα χερια της.

sg: οχι  τωρα poppy.

δεν νιωθω κατι για αυτην απλα μου αρεσει σαν γυναικα

Poppy: μαα Daddyyy....

sg:πηγαινε στην θεση σου!!

Poppy: ουτε ενα φιλακιι?

τησ εδωσα ενα φιλακι και εφυγε.

καποτε καποτε γινεται πολυ ενοχλητικια αμα δεν παρει πιπα δεν θα ησυχασει τελος παντων.

Το μαγαζι ανοιξε και αρχισε να γεμιζει σιγα σιγα η κοπελες αρχισαν να χορευουν . Ο jungkook προσεχε τριγυρο και τετοια ενω η μπαριστες δεν σταματουσαν να γεμιζουν τα ποτηρια με ποτα.

JIMIN'S POV

Ξυπνησα στης 10 το βραδι και αποφασισα να παω μια βολτα γυρο στην περιοχη μου εχου λειψει ολα εδω . Εβαλα μια γκρι ζακετα και τα Μαυρα converse allstars μου και βγηκα απο το σπιτι. Ο αερας ηταν λιγο κρυος κανοντας το ζεστο δερμα μου να ανατριχιασει. Περπατουσα φοροντας την κουκουλα μου σε καποια φαση ειδα ενα αγνωστο για εμενα club- κατσε απο ποτε υπαρχει αυτο εδω? σταματησα απεναντει ακριβως απο το club και το κοιταξα απο πανω μεχρι κατω. Ενας αντρας σχεδον στο υψος μου βγηκε απο εκει μεσα και απαντησε στο κινητο του που χτυπουσε καθομουν και τον κοιτουσα επιμονα το προσωπο του μου φενοταν γνωστο.

YOONGI'S POV

Το κινητο μου χτυπησε κανοντας με να βγω γρηγορα απο το club για να το σηκωσω. Οταν τελειωσα την συζητηση μου , εκλεισα την κληση και κοιταξα αυθορμητα μπροστα μου και ιδα ενα παιδι να με κοιταει επιμονα. Φορουσε κουκουκλα κανοντας την σκια της κουκουλας να κρυβει το προσωπο του φαινοταν υποπτος και αποφασισα να τον πλησιασω κανοντας λιγα βηματα προς αυτον.

sg: συγγνωμη ψαχνετε κατι?

JIMIN'S POV

Μολις με κοιταξε τα ματια μου γουρλωσαν και δεν μπορουσα να κουνηθω απο την θεση μου. Αρχισε να με πλησιαζει και με ρωτησε αμα ψαχνω κατι αρχισα να τρεχω αυθορμητα μακρια του γαμωτο yoongi .

 δεν ειχα  καμια ορεξη να σε δω.

sg: ΜΙΣΟ ΠΕΡΙΜΕΝΕ!

μου φωναξε και τον ακουγα που ετρεχε απο πισω μου. 

οχι ρε φιλε.

Κρυφτηκα σε ενα μικρο στενακι και εκλεισα το στομα μου για να μην ακουγονται η ανασες μου.

YOONGI'S POV

Γιατι ετρεχε? ποιος ηταν?αρχισα να τρεχω απο πισω του γιατι δεν φαινοταν και πολυ φυσιολογικη η κατασταση θα τον αφηνα να φυγει αλλα κατι με τραβαει σε αυτον. Τον ειδα που μπηκε σε ενα στενο οποτε μπηκα κατευθιαν εκει και τον πλησιασα αργα  και προσεκτικα φαινετε πως δεν καταλαβε πως ειμαι εκει του αρπαξα το χερι και προσπαθησε να τρεξει του επιασα και το αλλο χερι για να σταματησει να κουνιετε τοσο.

 το φως του φεγκαριου επεφτε ομορφα πανω στα γιαλιστερα ματια του μαγευοντας με και τοτες καταλαβα ποιος ηταν.

  sg: jimin?

ειπα εκπληκτος και ταυτοχρονα γουρλωμενος.


Σε εμπιστευτηκα. /yoonmin/Where stories live. Discover now