Η μητερα μου με κοιταξε και απομακρυνε το κινητο απο το αυτι της.
hyeejoo: με εναν jimin!
μου ψυθηρισε και εγω σηκωθηκα γρηγορα απο το κρεβατι.
sg: μαμα δωσε μου το τηλεφωνο γρηγορα!
πριν προλαβει να πει τιποτα της το ειχα ειδη αρπαξει απο τα χερια.
sg: jimin!
περιμενα να ακουσω την φωνη του .
sg: γιατι δεν μιλας? σε παρακαλω μιλα θελω να ακουσω την φωνουλα σου...!
jm: yoongi.... εισαι καλα?
sg: uh jimin μου εχεις λειψει...γμτο θελω να σε δω!
jm: και εγω yoongi!!
sg: ειχα υποσχεθει στον εαυτο μου πως δεν θα σε ξανα πληγωσω ομως δεν τα καταφερα ειμαι μαλακας συγγνωμη...
δεν μιλουσε.
jm: σ-σε αγαπω.
ειπε με μια τρεμαμενη φωνη και αφησα μια ανασα ανακουφισης.
sg: και εγω.
ειπα με ενα χαμογελο.
sg: αυριο που θα βγω απο εδω θα ερθω να κατευθειαν να σε βρω!
γελασε κανοντας την καρδια μου να φτερουγισει.
jm: ανυπομονω!!
μιλουσαμε αρκετη ωρα μεχρι που αποφασισαμε να το κλεισουμε. Η μανα μου με κοιτουσε μπερδεμενη.
hyeejoo: εχω μπερδευτει τι εχεις κανει? που εχεις μπλεξει?
αρχισα να της λεω τα παντα.
την τυφλα της δεν καταλαβε αλλα οκ.
ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ
Moλις φτασαμε σπιτι ανεβηκα κατευθειαν πανω στο δωματιο μου να κανω ενα μπανιο , η μητερα μου πηγε στην κουζινα να αφησει τα ψωνια που εκανε πριν φτασουμε σπιτι. Ειμουν πολυ χαρουμενος ανυπομονο να τον δω!! του εχω ετοιμασει μια εκπληξη , με βοηθησε λιγο και ο taehyung α.κ.α ο μπαρμαν του κλαμπ ενα πολυ γλυκο και ευγενικο παιδι . Ο jungkook απο την αλλη εχει την αντιθετη αποψη για καποιο λογο, δεν μπορω να καταλαβω το γιατι αλλα οκ. Βγηκα απο τις σκεψεις μου και φορεσα καθαρα ρουχα πριν κατεβω κατω να φαω.
YOU ARE READING
Σε εμπιστευτηκα. /yoonmin/
Fanfictionjk: yoongi σε προκαλω. γυρισα και τον κοιταξα sg: με προκαλεις? σε τι? Θα ειναι ο yoongi ο χαμενος του παιχνιδιου? θα πεσει για το μικρο ομορφο ξανθο αγορι ?