η ωρα πηγε 12 και εμεις ακομα καλοπερνουσαμε.
περπατουσαμε στους γεματο φωτα δρομους αργα δεν μιλουσε κανεις μας μεχρι που φτασαμε σπιτι μου και επρεπε να χωριστουμε.
jm: περασα τελεια σημερα σε ευχαριστω για ολα yoongi
sg: εχω καιρο να περασω τοσο ομορφα δεν χρειαζεται να με ευχαριστεις
μου χαμογελασε και ενωσαμε τα χειλη μας.
NO ONE'S POV
μετα απο λιγες εβδομαδες αφου ο jimin και ο yoongi τα πηγαιναν πολυ καλα ο yoongi ζητησε απο το πλεον αγορι του να παει μαζι του στο χορο ο jimin φυσικα και δεχτηκε.
γιατι οχι ας πουμε?
ο yoongi εχει δεθει πολυ με το ξανθο αγορι ειναι πραγματικα ερωτευμενος μαζι του ομως το πεισμα του ειναι μεγαλο και δεν το παραδεχεται δεν θελει να ειναι ο χαμενος δεν θελει να πεσει στα ματια τον φιλων του ειδικα στον jungkook.
βαθια μεσα του ομως ειναι ο χαμενος.
ο jimin ζει στον δικο του τελειο μικρο κοσμο ο jimin ξερει πως ο yoongi δεν θα τον αφησει ποτε πως θα ειναι ο αντρας που θα παντρευτει τα εχει σκεφτει ολα.
οο μικρουλη!! ποσα λιγα ξερειςς...
JIMIN'S POV
σημερα παρασκευη και θαυμαζω το κουστουμι που θα φορεσω σημερα ειμαι τοσο χαρουμενοςς...!
ο yoongi μου ειπε πως εχει να μου πει κατι σημαντικο ελπιζω να μου κανει προταση γαμου
οχι νταξ πλακα.
αρχισα να ετοιμαζομαι νιωθω λες και παντρευομαι
τον αγαπαω τοσο πολυ που θελω να τον παντρευτωωω !!
( εχω κριντζαρι αλλα οκ )
{ μετα απο λιγες ωρεςςς}
Ημουν εξω στην αυλη του σχολειου κοιτωντας τριγυρο και αποφασεισα να μπω μεσα.
YOONGI'S POV
φοβάμαι θελω να κλαψω η καρδια μου παει να σπασει δεν ξερω τι να κανω για να σταματησω ολοι αυτη την φαση ο jungkook το απολαμβαβει ολο αυτο ο μαλακας
jk: yoongi δεν φαινεσαι καλα τι εχειςς?
sg: τιποτα ρε μια χαρα ειμαι!!
του ειπα οσο πιο ανετα και αδιαφορα μπορουσα.
jh: φιλε δεν φαινεσε και τοσο καλα εχεις χλωμιασει και τα χερια σου τρεμουν.
YOU ARE READING
Σε εμπιστευτηκα. /yoonmin/
Fanfictionjk: yoongi σε προκαλω. γυρισα και τον κοιταξα sg: με προκαλεις? σε τι? Θα ειναι ο yoongi ο χαμενος του παιχνιδιου? θα πεσει για το μικρο ομορφο ξανθο αγορι ?