jk: α τοσο χαλια! πρεπει να τον κανεις να σε εμπιστευτει!! δεν θελεις να εισαι ο χαμενος σωστα...........??
sg: ναι σωστα εχεις δικιο!
jk: παντα εχω δικιο ;)
περηφανευτηκε.
jh: εκχμ....
εκανε ο hoseok και γελασα.
jk: δεν θα το σχολιασω.
sg: δηλαδη εγω τωρα τι να κανω?
jk: τι τι να κανεις ρε φιλε? αλλαξε την συμπερηφορα σου duh!!
sg: δεν ειναι ευκολο ξερεις !!
jk: δεν σε ρωτησα αμα ειναι ευκολο.
Μα τι νευροσπατης! με ενοχλει που δεν μπορει να με καταλαβει!!
Το κουδουνι χτυπησε και μπηκαν ολοι μεσα τωρα η ταξη μου εχει γυμναστικη οποτε κατευθυνθηκα προς την μπροστα αυλη μιας και εκει μαζευομαστε.
κλασικα ο δασκαλος οπως παντα αργη οποτε καναμε διαφορες βλακιες οσο εδινα κλεφτιες ματιες στον jimin που καθοταν στις σκαλες. ο δασκαλος επιτελους ηρθε και πηγαμε προς τα εκει ομως ο jimin δεν σηκωνοταν οποτε αποφασισα να τον πλησιασω.
sg: ει σηκω ο δασκαλος ηρθε!
με κοιταξε και δεν ειπε τιποτα κ ξανα κοιταξε κατω ξεφυσωντας.
sg: με ακους? μαζι σου μιλαω!!!
δεν μου απαντησε και μαζευτηκε.
τον επιασα απο την μπλουζα κ τον σηκωσα ορθιο και ειμαστα αρκεταν κοντα μεταξυ μας και με κοιτουσε στα ματια λιγο γουρλομενος......
γυμναστης: τι λεει? θα ερθετε η θα φιληθητε κιολας?
ολοι αρχισαν να γελανε μαζι μας και τον εσπροξα μακρια μου νιωθοντας αβολα μιας και μολις ειχα γινει ρεζιλη.
jimin: εγω με αυτον?
γελασα για αυτο π ειπε ο jimin ειρωνικα και πηγαμε στην γραμμη μας.
{...}
ειμασταν στο γηπεδο και παιζαμε μπαλα
οπως παντα ο jimin καθοταν στις κερκιδες και ηταν στον κοσμο του.
δεν μπορουσα να μην του δινω κλεφτιες ματιες.Ειναι τοσο αχρηστος που ουτε μπαλα δεν μπορει να παιξει!!
μηπως να του μαθω και μπαλα? ετσι θα περναω περισσοτερο χρονο μαζι του.....βασικα γιατι να θελω να περασω χρονο μαζι του? ιου.
*cough*
χτυπησε κουδουνι και σταματησαμε να παιζουμε ειχα κατα ιδρωσει!
βγηκα απο το γηπεδο και πηγα στους φιλους μου.
jh: να τος ερχετε
εκατσα αναμεσα τους .
jk: τι εχεις? γιατι εισαι ετσι ρε?
αρχισα να τους εξηγω τι εγινε πριν στην γυμναστηκη και αρχισαν να γελανε.
εγω τους κοιταξα με ενα δολοφονικο βλεμμα .
jh: ελα νταξ μη κανεις ετσι θα παμε να του δωσουμε ενα μαθηματακι μετα!!
jh: σωστα! θελει λιγο ξυλο! δεν τον εχουμε ακουμπηση καθολου!! πρεπει να τον διωξουμε και απο το σχολειο!!
sg: αμα τον διωξουμε ποιον θα κοροιδευουμε ε?
jh: σωστα σωστα...
jk: αντε πουλακια σηκωθειτε!!
σηκωθηκαμε και πηγαμε να βρουμε τον jimin.....
δεν θελω να του κανουν κατι......αλλα δεν μπορω να τους σταματησω! θα νομιζουν οτι τον υποστηριζω η κατι τετοιο.....
أنت تقرأ
Σε εμπιστευτηκα. /yoonmin/
أدب الهواةjk: yoongi σε προκαλω. γυρισα και τον κοιταξα sg: με προκαλεις? σε τι? Θα ειναι ο yoongi ο χαμενος του παιχνιδιου? θα πεσει για το μικρο ομορφο ξανθο αγορι ?