3.

137 14 0
                                    

- Nincs időnk az egészet elolvasni, ezért csak csapjunk fel valahol! - javasoltam

- Rendben - bólintott a fiú.

Fogtam, és felcsaptam a könyvet egy random oldalon, majd elkezdtem felolvasni a szöveget.

Legalábbis csak akartam. Mivel a betűk összefolytak a lapon, így nem tudtam normális szavakat kivenni.

- Mi történik? - néztem rá összezavarodottan.

- Hát nem emlékszel? - bámult intenzíven a szemeimbe.

- Emma? - hallottam meg egy suttogó hangot mellőlem - Hallod?

- Ki vagy? - motyogtam.

- Doyoung - felelte, mire résnyire kinyitottam a szemeimet.

- Áh, Doyoung - realizáltam - Adj egy másodpercet, kérlek.

Egy nagy sóhaj kíséretében felültem az ágyamban, majd az ágy hátuljának dőltem. Fogalmam se volt, hogy hány óra van, vagy hogy hogy kerültem a saját ágyamba.

Viszont voltak kósza emlékeim a filmről amit tegnap néztünk, és arról, hogy majdnem beauldtam a film alatt. Így gondolom a fáradtság győzött, bealudtam, Ten pedig áthozott.

- Mizu?

- Tudsz Spanyolul? - ült fel az ágyamra.

- Egy nagyon keveset, igen. Miért?

- Bella ugye egy pár nap múlva érkezik - kezdte -, és a többiekkel arra gondoltunk, rendelünk neki egy tortát. Hisz olyan régóta van oda.

- Hát igen, már majdnem egy éve. Ki gondolta volna, hogy újra kiköltözik Spanyolországba?

- Pontosan ezért kell a spanyol - folytatta Doyoung - A tortára szeretnénk valami kis spanyol szöveget iratni.

- Oh, tudom, honnan legyen a torta! - csaptam össze boldogan a kezemet - A Vénusz cukrászdából, az a kedvenc cukrászdája.

- Jó ötlet - bólogatott - Köszi a segítséget! - intett, majd elkezdett az ajtó felé menni.

- Megállj! - kiáltottam - Én is veled megyek!

- Nem, nem - rázta a fejét a fiú - Én majd elintézem.

- Dehát, az én nővérem! - másztam ki az ágyból, majd elé léptem - Had menjek veled, kérlek! Mi rossz történhetne?

- Hmm... - simította meg állát.

- Ugyan már.

- Jó, gyere - adta be a derekát - De neked kell majd mutatni az utat.

- Nyugi, megoldom - nyújtottam fel a hüvelykujjamat.

- Rendben, akkor hamarosan indulunk - mondta, majd bezárta az ajtót.

Ránéztem az ágyam melletti kisszekrényre, majd kihúztam az egyik fiókját, ahol a napló volt. Összeszorított szemekkel néztem a tárgyra, aztán kivettem, és megforgattam a kezemben. Végighúztam az ujjaimat a hátulján lévő holdon, majd megráztam a fejemet, és visszatettem.

Ez csak egy sima napló. Nincs benne semmi extra.

Felöltöztem, majd lementem a nappaliba, ahol Doyoung várt a kanapén ülve. Majdnem teljesen fekete ruhákban volt, csak a bőrdzsekije alól kilátszó pólója volt fehér.

- Mehetünk? - kelt fel mikor meglátott.

- Persze - feleltem, aztán a bejárati ajtó küszöbénél még hátra fordultam egyszer, mielőtt elhagytuk a házat.

Full moon {NCT} {The Diary 2.}Where stories live. Discover now