Lefagytam.
- Emma, tényleg te vagy az? - jött felém közelebb a barna hajú lány, mire én hátraléptem egyet.
- Te... - kezdtem - Lisa? - szaladt ki magától a számon.
- Ezt nem hiszem el - tartotta szája elé a kezét.
- Mi... - dörzsöltem a szemem - Le kell ülnöm.
- Segítek, nyugi - segített elgyalogolni egy út melletti padhoz.
Leültem, majd a szememet dörzsölve próbáltam visszanyerni a normális látásom. Hirtelen semmi nem tűnt valóságnak. Olyan volt, mintha csak egy álomban lennék.
- Nem tudom mit mondjak - nézett rám Lisa - Azt hittem eltűntél. A hírek úgy állították be, mintha már nem lennél köztünk.
- Pedig élek és virulok - motyogtam.
Egy másodpercre egy eddig még számomra ismeretlen erővel bíró fájdalom hasított bele a fejembe, majd a látásom kitisztult. Szédültem, mintha a világ forogna körülöttem.
- Mondd, jobban vagy már? - kérdezte aggódva - Annyi kérdésem van hozzád.
- Jól vagyok - feleltem, majd felálltam a padról - Most mennem kell, de remélhetőleg a jövőben még összefutunk - hadartam.
Egy másodpercre még felvettem vele a szemkontaktust, mielőtt befutottam volna a cukrászdába, megvettem a tortát, majd eltűntem a fák között.
*
A házba köszönés nélkül léptem be, majd a konyhába érkezve letettem a pultra a tortát. A bejárati ajtó mellett már ott volt egy csokorba kötve egy pár héliumos lufi, és a konyha pultján már vérkoktélok várták a nővéremet.
Már őszintén nagyon vártam, hogy megérkezzen. Főleg hogy elvileg Kai is vele jön. Tavaly kérte meg Kai Bella kezét, azóta pedig szinte folyamatosan az esküvőjüket tervezik.
- Üdv újra itthon - vágtatott le Taeyong mosolyogva a lépcsőn.
- Boldognak tűnsz - jegyeztem meg - Jó ilyennek látni.
- Alig várom már őket - lépett be lelkesen a konyhába.
- Én is. A többiek?
- Szétszóródva a házban - kezdett el alapanyagokat kiszedni a hűtőből.
- Emma! - hallottam meg Lucas hangját a távolból, majd a fiú egy szempillantás miatt mellettem termett - Mit irattál a tortára?
- Csak egy kis egyszerű szöveget - vontam vállát - "Gratulálok nektek! Kai és te egy remek őrült házaspár lesztek!"
- Ha rajtam múlt volna én valami viccesebbek iratok rá - kukkantott be a torta csomagolása alá.
- Például mit?
- Nem is tudom... - gondolkozott - Például azt, hogy "You make me un poco loco".
Nem tudtam nem elnevetni magam azon, milyen komoly arccal mondta ezt. Hálás voltam azért, amiért én választottam a szöveget a tortára. Habár lehet, hogy Bella még Lucas ötletét jobban szerette volna.
- Na jó - nevettem - Én most felmegyek. Egy újjal se a tortához!
- Igenis! - felelte egy nem túl meggyőző hangtónusban Lucas.
Felfutottam az emeletre, majd a kinti ruhámból egy itthoniba vedlettem át. Ezután puszta kíváncsiságból úgy döntöttem, felcsapom az éjjeliszekrényemben lévő üres naplót. Így nagy határozottsággal kihúztam a szekrény ajtaját, majd meglepődve tapasztaltam, hogy a napló eltűnt.
ESTÁS LEYENDO
Full moon {NCT} {The Diary 2.}
VampirosA titkon sem tartanak örökké, előbb-utóbb mindegyikre fény derül... A "The Diary" című fanfiction folytatása. Emma új élete mindennapjait pengeti nyugodtan, nem is sejtve, hogy mennyire zűrös a múltja. Egy új, nyugodt, és teljes életét, melyben min...