- Jó reggelt!
- Jó reggelt, Taeyong! - mosolyogtam rá, ahogy leértem a konyhába.
- Úgy tűnik nagyon feldob, hogy itt van a nővéred - nézett rám a pult mögül.
- Eléggé - húztam ki a nappali függönyeit.
Odakint hétágra sütött a nap. Látszott, hogy lassacskán már jön a tavasz.
- Jól aludtál? - kérdezte, ahogy ledobtam magam a kanapéra.
- Igen - hazudtam.
Összesen 40 percet aludtam este.
Azt is félig a földön fekve.
- Kell ma a kórházba menni? - kérdeztem.
- Kell - válaszolta Taeyong - Yuta és Mark 10 perc múlva indulnak.
- Velük megyek - álltam fel hirtelen a kanapéról.
- Inkább maradj! - nézett rám tágra nyílt szemekkel a fiú - Nem mehetsz el, mikor épphogy megérkezett a nővéred. Még alig beszéltél vele.
Ha Taeyong tudta volna, hogy egész este vele beszéltem...
- Tae, nyugi - tettem a vállára a kezem - Ennyi időt csak kibír nélkülem.
- Biztos...?
- Na jó, ha ennyire akarod, akkor itthon maradok, és segítek az esküvői meghívókkal.
- Tényleg? - lepődött meg Taeyong, majd összeszűkített szemekkel rámnézett - Hogyhogy ilyen könnyen belementél?
- Ki tudja - vontam meg a vállam - Ha kellenék, fent megtalálsz.
Persze, eszem ágában se volt itthon maradni. A Bellával való tegnapi beszélgetésünk után muszáj volt valamit kinyomoznom.
"- Egy régi napló. Bőrkötéses. Az elején egy denevér, a hátulján egy telehold van.
- Ismerős - gondolkozott - Olyan, mint...
- Mint?
- Mint apa régi naplója.
- Apa régi naplója... - emésztgettem a szavakat - Ahogy kimondom olyan, mintha már ezerszer mondtam volna ki őket. Mégse jut eszembe semmi, ami történt.
- Én is így vagyok vele - tanakodott Bella - Mintha valami gátolná, hogy visszaemlékezzek. Különös.
- Mi különös? - lépett ki Kai a fürdőből egy fürdőköpenyben
- Semmi - rázta a fejét Bella, majd adott neki egy gyors csókot - Átmegyek Emmához egy kicsit beszélgetni. Remélem nem bánod.
- Csajos duma, mi? - nézett ránk mosolyogva - Én annak nem állok az útjába.
- Köszönjük! - húzott az ajtó felé a csuklómnál fogva Bella - Nyugodtan menj el nélkülem aludni!
- Te vagy a csúcs! - mutattam fel a hüvelykujjamat, majd leléptünk az én szobámba. "
A többi pedig már történelem. Lényeg ami lényeg, egész este beszéltünk, és reggel mentünk el aludni. Így most totál hulla vagyok, mégis rá fogom venni magam arra, hogy produktív legyek.
Felmentem a szobámba, majd újra kihúztam a fiókot, amiben apu naplója volt, mielőtt eltűnt volna.
Odalentről ajtócsapódás hallatszódott, ami azt jelentette, hogy Yuta és Mark leléptek. Halk léptekkel elhagytam a szobámat, majd kopogtam kettőt Belláék szobájának az ajtaján. Ez volt a jel.
YOU ARE READING
Full moon {NCT} {The Diary 2.}
VampireA titkon sem tartanak örökké, előbb-utóbb mindegyikre fény derül... A "The Diary" című fanfiction folytatása. Emma új élete mindennapjait pengeti nyugodtan, nem is sejtve, hogy mennyire zűrös a múltja. Egy új, nyugodt, és teljes életét, melyben min...