- Szóval, igen - pásztázta a földet Bella - Mindenről tudunk.
A fiúkkal a nappaliban ültünk, ahogy beszélgettünk. A levegőben érezni lehetett a feszültséget, viszont se Bella, se én nem akadtunk ki. Vagyis, igyekeztünk.
- Sajnáljuk - harapott ajkába Taeyong - Mi csak segíteni akartunk.
- De miért tettétek? - kérdeztem értetlenkedve - Mi volt a baj a múltunkkal?
Csönd szállt a nappalira, Taeyong elhallgatott. Senki sem szólalt meg, ami extra idegesség tett.
- Taeyong, mindenre emlékszünk - kerestem a tekintetét - De nem találtam az emlékeim között egy olyan dolgot se, amitől meg kellett volna óvni minket. Szóval, miért?
- Főleg apátok miatt - szólalt meg Johnny - Az emlékeitek között láttuk a zűrös családi háttereteket. És Steve falkája miatt is. Ők felhagytak a keresésetekkel egy idő után. Ez volt az egyik oka annak, hogy miért nem akartuk, hogy elhagyjátok a házat.
- Az átváltozásotok után úgy gondoltuk, hogy jobb lesz így nektek - kezdte Taeyong - Hogy ez egy új kezdet lesz.
- Kai tudott erről, nemde? - sóhajtott Bella.
- Igen - bólintott Taeyong
Újból csönd telepedett a szobára, de most ez inkább volt nyugodt csönd, mint feszült.
- Megértjük, ha ezután...
- Nem, Lucas - legyintett Bella - Megértjük. Csak idő kell, míg feldolgozzuk.
- Nekem nem - feleltem hirtelen.
A többiek furán nézték rám, de egy szót se szóltak.
- Nekem tetszik az új kezdet, amiről beszéltetek.
- Emma, ne csináld! - fogta meg a kezem Bella.
- Nem akarok mindent elfelejteni - szögeztem le - Csak... Szeretnék egy teljesen új kezdetet. Egy olyat, amiben se hazugságok, se titkok nincsenek.
- De mi lesz az emlékekkel? A múltaddal?
- Semmi - vontam vállat - Feldolgozom. Valahogy.
Végignéztem a fiúkon, és összetalálkozott a tekintetem Tenével. Viszont a szemei megbánást sugalltak, nem rossz szándékot.
- Te mit teszel Bella? - néztem rá.
- Talán nekem is hasonló képen kéne tennem - simított egy hajtincset hátra - Végülis, igazad van.
- Tényleg nagyon sajnáljuk - mondták a többiek.
És a mai napon először, mosolyogtam.
Mert tudtam, hogy ők csak jót akartak nekem.
- Megyünk? - mutatott a hátsó ajtó felé Bella.
- Persze - bólintottam.
És habár ők nem az igazi családom, mégis annak érzem őket.
- Csak kell egy perc - sétáltunk a virágok közötti pázsit úton -, hogy kitisztítsam a fejem.
Végülis, igazuk van. A családi hátterünk zűrös. Itt soha semmi nem volt az. Itt minden más volt.
- Jobban vagy? - kérdeztem.
- Egy kicsit - bólintott - Főleg azért, mert emlékszem már.
Ez a hely olyan volt, sőt, még mindig olyan, mint egy másik univerzum. A gimis kis fejemmel sose hittem, hogy egyszer itt leszek.
- Végül csak nem vettünk esküvői ruhát! - csaptam a homlokomra mikor realizáltam.
- Nyugi - nevetett - Már az eljegyzés után egy héttel megvettem.
- Nélkülem? - színleltem sértettséget - Most elárulva érzem magam!
- Jajj te! - ölelt meg - Így is te leszel a koszorúslányom, szóval egy szavad se lehet!
- Még szép hogy én leszek - vontam vállat, mire kitört belőlük a nevetés.
Túlleszünk ezen az időszakon is. Együtt, Bellával, a nővéremmel.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Full moon {NCT} {The Diary 2.}
VampiroA titkon sem tartanak örökké, előbb-utóbb mindegyikre fény derül... A "The Diary" című fanfiction folytatása. Emma új élete mindennapjait pengeti nyugodtan, nem is sejtve, hogy mennyire zűrös a múltja. Egy új, nyugodt, és teljes életét, melyben min...