Capitolul 12

43 9 2
                                    


Capitolul 12

Alexandra

Panicată am alergat la Ami și l-am prins înainte de a-și lovi capul de pardosea. I-am verificat pulsul cu mâini tremurânde și i l-am simțit slab. Frica își făcea simțită prezența cu fiecare secundă care trecea și Ami nu-și revenea. Neputința de a-mi privi copilul în acea stare s-a transformat în furie. După ce-l stropesc cu apă, începe să-și revină. Uluit se uită prin cameră căutând ceva cu privirea.

- Oau! Ce mișto! Văd fiecare particulă de praf existentă în această cameră! Și crede-mă! Sunt multe! îmi zâmbește cu acea guriță știrbă și adorabilă știind că sunt maniacă pe curățenie.

- Îți amintești ce s-a întâmplat acum câteva secunde? îl întreb în timp ce iau bilețelul de lângă el.

- Doar că am luat un bilețel în mână și apoi am simți ceva diferit. Parcă visam! O voce vorbea cu tine, apoi m-am trezit jos!

- O persoană din Calyas ți-a preluat controlul corpului și mi-a trimis un mesaj. Se pare că trebuie să-ți mai povestesc ceva înainte de a-ți începe antrenamentul. Băieții moștenesc puterile mamei, dar și ale bunicilor materni. Eu sunt mai puternică decât mama, iar tu ești mai puternic decât mine. Cyril a aflat de existența ta și va face tot posibilul să te întoarcă împotriva mea. Visul pe care l-ai avut a fost o premoniție. Ai acest dar de la mine! Știu că sunt multe de procesat, dar nu am timp să ți le spun treptat. Lasă-mă să pătrund în mintea ta și să-ți arăt viața din Calyas. I-am arătat amintirile mele frumoase, dar și ultima! Am ales câteva scene cu tata, cele mai fericite de altfel, dar am încheiat cu ultima mea amintire dureroasă. Mă privea întrebător și am dat din cap încurajându-l să spună ce crede.

- În Calyas este minunat. Nu așa am visat eu!

- Acel tărâm pe care l-ai visat este cel pe care îl conduce Cyril și se numește Odium. Toate resentimentele pe care le simțim îi dau putere lui Cyril asupra noastră. El te privește ca o armă și își dorește să te prindă în mrejele lui pentru a stăpâni întreaga lume.

- Dar cine ți-a trimis mesajul?

- Tatăl meu. Acea voce era a lui.

- Dar cum? Am văzut că nu era vrăjitor și presupun că a murit.

- Nu știu cum! Și asta mă înfurie extrem de tare. Îmi scapă anumite lucruri și nu le pot vedea! Mă agit ca o nebună prin cameră, trântind și pufnind. Simt că ceva esențial îmi scapă și nu știu ce! Sunt furioasă, dar în același timp și frustrată! Lumea mea a devenit un haos peste noapte! Fii blestemat Cyril! Din cauza ta am ajuns aici!

Ami mă privea uimit și mi-a atras atenția culoarea ochilor lui. Și-au modificat culoarea! Puterile lui sunt maxime! Trebuie să fac ceva înainte de a intra în puterea lui Cyril. Groaza a pus stăpânire pe mine și primul instinct a fost să-l sun pe Alin, dar m-am oprit la timp. El a plecat! Lacrimi amare îmi curg pe față și încep să mă îndoiesc de puterea mea. Sunt jalnică! Nu-mi pot apăra nici măcar propriul meu copil de Cyril, cum aș putea apăra mii de ființe de el?

Minas intră în bibliotecă, dar nu ca pisică! În sfârșit a redevenit ființă umană! Mă strânge la pieptul ei cald mângâindu-mă pe păr și șoptindu-mi cuvinte liniștitoare. Ami a recunoscut-o și i s-a alăturat îmbrățișării!

- Ce-mi scapă? o întreb printre suspine. Ceva nu știu și sper să îmi dai tu acele piese lipsă pentru a putea pune totul cap la cap.

- Scumpa mea, s-au schimbat multe de când ai plecat! Aș vrea să-ți dau vești bune, dar din păcate acest lucru nu este posibil. Cyril și-a unit forțele cu mama ta, fiindcă a venit vorba trebuie să-ți spun că și-a însușit rolul de regină în lipsa ta, și s-a format un singur regat. Locuitorii o duc greu, cei mai puternici îi abuzează pe cei mai slabi, au dispărut lăcrămioarele, iarba verde, iar lacul a secat. Animalele sunt chinuite din lipsa hranei și a apei, iar cei care îndrăznesc să-și folosească magia pentru binele casei lor, sunt omorâți pe loc.

- Și la ce îi folosește lui Cyril faptul că s-a aliat? Din câte îmi povestești, îmi dau seama că nu bogățiile l-au interesat. De ce le-a interzis să-și folosească puterea?

- În Calyas există un portal care le permite vrăjitorilor pentru a putea trece în lumea oamenilor. Le-a interzis să folosească magia de frică! Știe cât de puternici suntem și nu vrea să riște.

- CE? De unde a aflat de el ? Există așa ceva? Și ce a câștigat mama din toată afacerea asta?

- Mama ta l-a creat pentru a-l putea duce pe tatăl tău în Calyas. L-a ținut în secret mult timp, dar cumva s-a scăpat la Cyril și acesta i-a propus o alianță care a încântat-o pe mama ta, doar că au lipsit martorii și din vânător, mama ta, a devenit vânat. Cyril a trădat-o și a pus-o să-i jure credință. Nu se poate descotorosi de ea, pentru că nu știe exact unde se află portalul.

Toate aceste informații mă uimesc. Existența unui portal, subjugarea mamei, suferințele la care sunt supuși cei dragi mie... mi-am plimbat privirea prin cameră și mi s-a oprit la Ami care ascultă cu gura căscată. Pentru un copil de 12 ani, rezistă bine la schimbările care au loc în viața lui. Mereu mi-a fost frică de reacția lui, dar îmi dau seama că este mult mai puternic decât vreau eu să cred.

- Stai! Partea cea mai grea pentru tine vine acum. Cea care l-a ajutat pe Cyril să te răpească în ziua nunții tale, a fost Carolina. Am descoperit în acești ani multe informații care m-au dezgustat!

„Cineva te-a trădat!" îmi sună în minte și nu mai aud ce spune Minas. Carolina? Trădare? Imposibil! Ea nu putea să facă așa ceva. Vestea aceasta m-a dărâmat de-a dreptul! Cum e posibil ca sora mea să mă trădeze? Cum? Această întrebare nu mai sună doar în capul meu, ci se aude în întreaga casă! Glasul stins din mintea mea s-a transformat într-un muget furios cu ecouri pe diferite tonuri.

- Tocmai ți-am explicat! N-ai mai auzit niciun cuvânt după ce ți-am spus de trădare? Glasul eu blând mă calmează suficient cât să nu incendiez casa. Căsătoria dintre tine și Hysas nu era bine văzută în ochii lui Cyril! Știi că unii vrăjitori au darul de a vedea viitorul și Cyril avea un astfel de vrăjitor la curte. Nu știu ce i s-a spus, dar s-a speriat atât de tare încât a hotărât să te răpească. În timpul în care ai fost răpită, Carolina ți-a luat locul și s-a întâlnit cu Hysas prefăcându-se. I-au smuls amintirile despre nuntă și totul a decurs conform planului până când Carolina l-a vizitat în dormitorul lui. Acolo și-a dat seama de înșelătorie și a forțat-o să-i spună unde ești. De acolo știi ce s-a întâmplat! Ceea ce nu ai aflat încă este ce s-a petrecut după ce te-am trimis în lumea aceasta. Hysas i-a ținut piept lui Cyril și s-au luptat până când au intervenit mama ta și Carolina. Numele tău mi-a atras atenția când a fost pomenit de Cyril! Spunea ceva de o datorie, ceva ce trebuia să facă Hysas și nu a dus la bun sfârșit.

- Stai puțin! Vrei să spui că mama și Carolina au făcut front comun? Dar nu se puteau suporta! Carolina o urăște de când ne închidea în turnuri.

- Nț, nț, scutură din cap Minas. Doar tu ai fost închisă! și mă arată cu degetul. Carolina a fost mereu liberă și se bucura enorm de pedepsele la care te supunea mama ta. Dragostea imensă pe care ți-o purta tatăl tău a fost cauza pentru care Carolina s-a aliat cu mama voastră. Invidia a fost mereu în sufletul ei și încerca să-ți fure tot ce aveai pentru a te vedea suferind. Toate acestea le-am aflat mult mai târziu, de la tatăl tău.

- De la tata? Dar el...

Îmi face semn să tac și-mi oferă un zâmbet cald și sincer.

- Draga mea, nu sunt în măsură să îți povestesc eu, așa că, te rog să mai ai puțină răbdare. Acum trebuie să descoperim ce l-a îngrozit pe Cyril, unde e Hysas, ce trebuie să ducă la bun sfârșit și să-l pregătim pe Ami pentru lupta pe care o va duce. DA! Este lupta lui! Încercările la care va fi supus îl va forța să aleagă o tabără. Sper doar să fie cea care trebuie.

ReîntoarcereaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum