Heyho! ^^
Meghoztam volna a 9.részt! Kicsit késtem, de elég hosszú hetem volt. Ezért holnap is kiteszek egy részt. Jó olvasást kívánok, és várom a véleményeket! ^^
- Jennie! Mi ez az egész? – fürkésztem tekintetemmel arcát.
- Hosszú lenne elmagyarázni. – sóhajtott. – Vegyük úgy, hogy a suliban jelenleg nem vagyok túl népszerű.
- Pedig úgy néz ki, mindenki ismer. – értetlenkedtem. – Történt valami?
- Sok minden. – hajtotta le fejét. Vajon ez ugyan az a dolog, ami Baekhyun szomorúságának hátterében is áll?
Nem akartam őt is még jobban elszomorítani. Inkább nem firtattam tovább ezt a dolgot.
- Szia, Szépségem! Jennie! – biccentett fejével Kai barátnőmnek is.
- Megyek, megkeresem Rosét. – hagyott minket kettesben. Vajon tényleg nem bánja a dolgot?
- Már hiányoztál! Kezdtem azt érezni, hogy kerülsz. – nevetett Kai, s közben átkarolt.
- Erről szó sincs. Te is nagyon hiányoztál. – bújtam hozzá közelebb. Itt az esély! Talán tőle megtudhatok valamit. – Amúgy... - néztem fel szemeibe. – Nem is mondtad, hogy Jennie az exed.
- Nem hittem, hogy ez fontos lehet. – rántotta meg a vállát. – Ő már a múlt. Most már csak te számítasz. – nyomott egy puszit hajamba. – De mégis honnan tudtad meg?
JENNIE SZEMSZÖGE
A múltamban sok olyan dolog történt, amire nem vagyok büszke. Mondhatni, miattam vesztek össze a fiúk is. Amikor összejöttem Kai-al minden csodás volt. Mindig elhalmozott ajándékokkal és bókokkal. Szinte mesébe illő kapcsolatunk volt. Egészen addig a napig...
- Megjöttem! Vagyis inkább jöttünk! – jelent meg felpakolva Rosé.
- Hali! – köszönt mellőle Mark, szintén tele pakolt kezekkel. Egyáltalán van ennyi minden a suli büfében? És mégis, hogy csinálja, hogy ennyi mindent megeszik, mégis ennyire vékony? – Rosé kicsit sok mindent vett, így gondoltam segítek neki. – magyarázkodott.
Szinte Mark volt az egyetlen, aki a történtek után szóba állt velem, és nem bunkózott. Ez igazán jól esett tőle.
- Lisa? – nézett körbe Rosé, majd lehuppant mellém, és majszolni kezdett valamit.
- Kai-al van. – válaszoltam. Kissé elszomorodtam. De nem azért amire gondoltok. Nem vagyok féltékeny. Szimplán rossz érzésem van. Szükségem van egy kis magányra. – Szólnátok a tanárnak, hogy hazamentem? Nem érzem jól magam.
- Persze. Ne kísérjünk haza? – aggódott Mark.
- Megoldom, de azért köszi. – engedtem el felé egy halvány mosolyt. Hátamra dobva a táskám-indultam haza. Most tényleg szükségem volt egy kis gondolkodásra.
YOU ARE READING
Step Brother ( Mostoha testvérek)
FanfictionLisa élete teljesen a feje tetejére fordul, amikor megismeri Lucast, a mostoha bátyát, aki egyben legjobb barátjának az ellensége is. Vajon, hogy fog boldogulni egy számára teljesen új környezetben? ( Előfordulhat benne csúnya beszéd, illetve felnőt...