Heyho! ❤️
Hogy telt a hétvégétek? Nekem egész jól. Sikerült egy kis ihletet szereznem, hála az egyik barátnőmnek. Szóval a héten megpróbálom hozni a megszokott 2 részt.
Jó olvasást!
JENNIE SZEMSZÖGE
- Jennie? – nézett rám meglepetten Kai. – Ezt mégis miért kaptam?
- Még kérdezed? – kérdeztem vissza hisztérikusan. – A barátnőd eltűnt, te pedig egy másik lánnyal nyalakodsz. Undorító vagy!
- Ugyan már Jennie! Ne játszd meg magad! – lépett hozzám közelebb. – Nem kell itt megjátszanod a „nagy barátnőt". Csak féltékeny vagy. Ami érthető. Hisz te már tapasztaltad mire vagyok képes. – simított rá karomra, amitől a vér is megfagyott bennem. – Csak egy szavadba kerül, és újra megmutathatom. Mellesleg, Lisa épp Lucassal van. Szóval...
- En..Engedj el! – hátráltam el tőle, kissé megremegve. Előbbi magabiztosságom teljesen odalett. Hátam a falnak csapódott. Már nem tudtam hova menekülni. Kezeit megtámasztotta mellettem a falon, s egyre közelebb hajolt.
- Most elég nagy bajba keverted magad. – nevetett egyenesen arcomba. – Ha elmondod Lisanak a csókot, azt fogom állítani, hogy veled történt, és akkor mindkettőnek megutál. Én kibeszélem magam, és megbocsájt. De neked? Azt már kötve hiszem.
- Rendben. Nem szólok neki! – hajtottam le a fejem. Bármennyire is el akartam mondani, nem tehettem. – Most már engedj el!
- Sajnos azt nem tehetem. – csúsztatta kezeit derekamra. – Tudod, Lisa visszautasított, te elüldözted Soo Jint, én pedig rohadtul ki vagyok éhezve. Szóval... - préselte magát hozzám, majd a nyakamra tapadt.
- Kai! Állj le! Engedj el! – próbáltam kibújni szorításából, de nem sikerült. Féltem tőle. Mi több, rettegtem.
- Mi nem világos abból neked, hogy engedd el? – termett ott Taeyong. Leszedte rólam Kait, majd aggódó, szinte már fekete szemeivel kezdte fürkészni arcom. – Jól vagy?
- I..Igen... Köszönöm. – bólintottam.
- Beléd meg mi ütött? – fordult ezúttal Kai felé. – Tudtommal Lisa a barátnőd. Erre rámászol minden élő és mozgó női nemű lényre, aki itt van.
- És? Akkor mi van? Semmi közöd hozzá. Inkább húzz innen! – lökte arrébb Taeyongot.
- Gyere Jennie! Menjünk! – fogott rá kezemre, s már indulni készült, amikor Kai megfogta a másik kezem.
- Ő marad! – nézett rám, mire köpni - nyelni nem tudtam.
- Arról szó sem lehet! – állt közénk.
- Verekedni akarsz? – nevetett fel gúnyosan Kai. – Ha elfelejtetted volna, én vagyok a focicsapat kapitánya. Esélyed sincs ellenem. Erősebb vagyok.
- Akkor sem hagyom itt veled. – jelentette ki elszántan Taeyong. Féltettem.
- És amúgy sincs egyedül. Ketten már elbírunk veled. – jelent meg a semmiből Ten. Várjunk csak! TEN?
- Hagyd ezt az egészet Kai! Többen vagyunk. Ne akarj botrányt! – csatlakozott hozzánk Taemin és Mark is.
- Most komolyan összefogtok ellenem, hogy megvédjétek?
- Igen! – szólalt fel Baekhyun is.
- Ő világított rá minket arra, hogy mi nem is utáljuk egymást. – karolt át mosolyogva Ten. – Csak is téged.
KAMU SEDANG MEMBACA
Step Brother ( Mostoha testvérek)
Fiksi PenggemarLisa élete teljesen a feje tetejére fordul, amikor megismeri Lucast, a mostoha bátyát, aki egyben legjobb barátjának az ellensége is. Vajon, hogy fog boldogulni egy számára teljesen új környezetben? ( Előfordulhat benne csúnya beszéd, illetve felnőt...