18.rész

889 48 24
                                    

❄️Jó téli szünetet mindenkinek!❄️

Legyen nagyon boldog karácsonyotok! 🎄❤️😇
26. án hozom, az új részt! 

Addig is jó olvasást! Várom a véleményeket!❤️😁

JENNIE SZEMSZÖGE

- Ez esetben beszélj Lisával! Tudnia kell, hogy mit érzel iránta, illetve azt is, hogy veszélyben van. Én pedig vigyázni fogok rá, amennyire csak tudok. – jelentettem ki.

- Köszönöm. – engedett el egy halvány mosolyt. Ezek szerint még maga Lucas Wong is tartogat meglepetéseket.

- Gyertek! Kész a vacsi! – nézett ki a konyhaajtón Lisa fülig érő mosollyal.

Egy gyors kézmosás után az asztalhoz ültünk. A levegőben lévő illatoktól, még a nyál is összefutott a számban. Lisa és Taeyong elég rendesen kitettek magukért. Én Taeyong mellett foglaltam helyet, míg Lucas Lisa mellé ült.

- Jó étvágyat! – mosolygott bájosan Lalisa. Csillogó szemekkel követte a kezemben lévő pálcikát, amint a számhoz emelem az első falatot. – Na? Milyen?

- Hmmm, nagyon finom! Mostantól ti főztök rám. – jegyeztem meg viccelődve. De viccet félretéve, tényleg nagyon finom volt.

- Na, látod? Én mondtam, hogy jó csapatot alkotunk. – mosolygott büszkén Taeyong a lányra.

- Lucas? Neked, hogy ízlik? – fordult ezúttal az említett felé.

- Nagyon finom! Magam sem csináltam volna jobbat. – nevetett.

- Haver, te nem is tudsz főzni! – kacagott fel Taeyong is, akihez mind csatlakoztunk

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

- Haver, te nem is tudsz főzni! – kacagott fel Taeyong is, akihez mind csatlakoztunk.

Vacsora után segítettünk elpakolni, illetve elmosogatni. Még beszélgettünk egy kicsit, de sajnos ránk sötétedett, holnap pedig iskola, így indulnunk kellett.

- Még egyszer köszönjük a vacsorát! Gondolom, a héten már nem találkozunk, szóval addig is szia! – öleltem magamhoz a vékonyka lányt.

- Többször is tarthatnánk ilyet. – mosolygott.

- Ez esetben a következő nálunk lesz. Az időpontot pedig majd egyeztetjük. – jelentette ki Taeyong. – Gyere! Hazaviszlek.

- Akkor találkozunk jövő héten! – intettem, és beszálltam a számomra már ismerős fekete kocsiba.

- Ha úgy nézzük, meg volt a második randink is. – mosolygott rám Taeyong. Imádom a mosolyát. – És még csak nem is terveztük. Ez a sors akarata. Most annyira boldog vagyok... Veled! – tette kezét combomra. Érintésétől forróság öntötte el a testem. Szeretem őt, de meg kell vele beszélnem azt a bizonyos dolgot.

- Taeyong, beszélnünk kell! – fogtam meg combomon pihenő mancsát.

- Persze! Beszéljünk! Miről szeretnél beszélni? – pillantott rám fél szemmel, majd vissza az útra.

Step Brother ( Mostoha testvérek)Where stories live. Discover now