34.rész

871 33 9
                                    

Heyho! ❤️

Huh, nem is tudom mit mondjak. 😅 Nagyon régóta nem volt már rész, ami miatt elnézést is kérek. Az érettségi miatt nem igazán volt időm írni, és az őszintét megvallva ihletem sem volt. Mint azt már tudjátok, a barátaim szoktak megihletni, de így, hogy nem nagyon találkozhatok velük nem volt honnan szerezzek ötleteket. Elég összecsapott rész lett, ami miatt ismét bocsánatot kérek, viszont remélem elnyeri a tetszéseteket. Jó olvasást!❤️



Jobbnak láttam egy szót sem szólni a történtekről. Nem akartam Lucast is felidegesíteni, hisz annyira boldog most. De mégis mit tehetnék? Előbb - utóbb úgy is megtudja, hogy Baekhyun eltűnt, ahogy azt is, hogy Kai megfenyegetett. 

Most épp matekon ülök. Nem az erősségem ez a tantárgy, én mégsem vagyok képes figyelni. Túlságosan is aggaszt, ez az egész. Mi van ha tényleg bántotta? Taemin szerint ennyire nem gonosz, én azonban már nem tudom mit gondoljak. Félek. Mi több, rettegek.

- Minden rendben? Rossz rád nézni. Beteg vagy? - fordult felém Ten, kezét pedig homlokomra tapasztotta. - Nem tűnsz lázasnak.

- Nem vagyok beteg. Minden jó, ne aggódj! - erőltettem arcomra egy mosolyt. Nem bírtam tovább bent ülni. Muszáj volt szívnom egy kis friss levegőt. - Tanár Úr! Kimehetek?

- Menjen! - adta a gyors választ, én pedig amilyen gyorsan csak tudtam elhagytam a termet. A többiek aggódva néztek utánam, de még ez sem érdekelt. Ki kell találnom valamit, hogy ne sodorjam bajba a többieket. Talán ha kötök Kai-al egy egyességet, akkor megmenthetem őket. Ezt kellene tennem, de rettegek tőle.

- Hé! Lalisa! - lépett mellém egy magas alak, kiszakítva ezzel engem gondolataimból.

- Chanyeol? - pillantottam rá. Már egy jó ideje nem találkoztunk. 

- Uh, elég nyúzottan festesz. Minden rendben? - vonta fel szemöldökét. Hát tényleg ennyire látszik? Nem csodálom, hogy ma mindenki ezzel jön.

- Megvagyok... Nem fontos, de... Te hogy kerülsz ide? Nincs órád? Vagy edzésed?

- Baekhyunt keresem. Egy ideje már nem jelent meg edzésen. Senki nem tud róla semmit. Még a házánál is voltam, de ott sem találtam. Gondoltam megkérdezlek titeket, hátha ti tudtok valamit, amit mi nem. - hadarta. Szóval még ő sem tudja hol lehet. Kai ennyire komolyan veszi, hogy még a legfőbb bizalmasainak sem mondja el? Mihamarabb rá kell jönnöm hol lehet. - Hahó! Lisa! Figyelsz rám egyáltalán? - legyezett kezével szemeim előtt.

- Persze, ne haragudj! Egyenlőre nem tudom hol lehet, de amint megtalálom szólni fogok. Most azonban mennem kell. - hagytam magára, majd a parkoló felé futottam, egyenesen Kai kocsijához. Tudtam, hogy már nem lesz több órája, így úgy döntöttem kezembe veszem az irányítást. Megvárom itt, és közlöm vele, hogy ha nem engedi el Baekhyunt akkor feljelentem. A bátorságom egészen addig tartott míg meg nem jelent egy fölényes mosollyal az arcán.

- Hát te meg mit keresel itt? - simított arcomra.

- Baekhyun miatt jöttem. Engedd el őt! Nem tudom hol van, vagy hogy mit csináltál vele, de cseréljünk! Vigyél el engem, őt pedig engedd el! - néztem elszántan szemeibe.

- Biztos, hogy ezt szeretnéd? Én a helyedben kiélvezném az utolsó napjaimat Lucassal. - kuncogott. Ezek szerint tényleg meg akar ölni? Nem számít. Meg kell mentenem a barátomat.

- Igen. - egyeztem bele.

- Végül is, én ezzel csak jól járok. Jobb szórakozást nyújthatsz mint Bacon. - mért végig. - És Lucas szenvedését is hamarabb élvezhetem. Szállj be Hercegnő! - nyitotta ki előttem az ajtót, ahová egy rövid gondolkodás után be is szálltam. Ő is bepattant a másik oldalra, ekkor azonban kattant a zár. Most komolyan bezárta? - Óvintézkedés. Most már ha meggondolod magad sem szabadulhatsz.

Step Brother ( Mostoha testvérek)Where stories live. Discover now