21.rész+ Köszönet+ Egyéb😄❤️

834 40 15
                                    

Heyho! ^^

El sem hiszem, de meglett az 1K olvasóm, és a 200 ⭐ Nagyon hálás vagyok emiatt nektek. Köszönöm szépen!❤️

JENNIE SZEMSZÖGE

Céltalanul kóvályogtam a folyosón, amikor egy kezet éreztem meg csuklóm köré fonódni, majd egy erős rántást, s a nagy sötétség. Mégis hová kerültem? És ki van itt? Iszonyatosan féltem. Mindenem remegett.

- Kai?

- Ne félj! Csak én vagyok! – ölelt magához Taeyong.

- Ne félj! Csak én vagyok! – ölelt magához Taeyong

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

A szívem egy hatalmasat dobbant. Mérges voltam rá, amiért ennyire megijesztett, ugyanakkor boldog is, hogy ő az. – Beszélni akartam veled, hogy elmondjam, semmitől sem kell félned! Bármi áron megvédelek tőle! Egy ujjal sem nyúlhat hozzád többé.

- Nem csak magam miatt aggódom. Mi lesz Lisával? – emeltem rá könnyesedő íriszeimet. – Mi van, ha vele is azt csinálja majd, mint velem? Vagy még rosszabb.

- Őt se féltsd! Nem fogjuk engedni! Elegen leszünk ott ahhoz, hogy ne történhessen baj! – suttogta, majd egy apró puszit nyomott hajamra. Felnéztem, gyönyörű, sötéten csillogó szemeibe. Elvarázsolt, mind mindig. Meg akartam csókolni. Szeretem őt! Mindenkinél jobban, és ezt neki is tudnia kell.

Szánk már- már összeértek. Szinte éreztem mézédes ajkait, az enyémeket. De ekkor...

- Fiatalok! – fonta keresztbe karjait a takarítónő. Eddig fel sem tűnt, hogy a takarító szertárban vagyunk. – Ugye tudják, hogy az iskolában tilos az efféle viselkedés?

- Elnézést! – hajtottam le elpirult fejem.

- Többé nem fordul elő! – jelentette ki lazán Taeyong, majd ujjainkat összekulcsolva vezetett ki maga után a folyosóra. – Suli után várj meg! Hazaviszlek! – nyomott egy gyors csókot ajkaimra, s távozott. Várjunk! Csókot? Most tényleg megcsókolt?

- Én a helyetekben jobban titkolnám ezt a viszonyt. Ha Kai rájön, mindketten elég nagy bajban lesztek. – állt meg előttem Chanyeol. Ez a srác minden találkozásunknál egyre magasabb.

- Mi..Miről beszélsz? – próbáltam meg játszani a hülyét, ami persze nem jött össze.

- Láttam a kis csókotokat. – nevetett. – De engem nem zavar. Csak szóltam, mielőtt bajba kerültök.

- Köszönöm. – bólintottam. – Ez kedves tőled. Nem tudtam, hogy ilyen is tudsz lenni.

- Sok dolgot nem tudsz rólam. – rántotta meg a vállát. – Taemint nem láttad? Beszélnem kéne vele.

- A héten nem volt suliban. Csak a próbákra járt be. Gondolom, otthon van. – szinte meg sem várta válaszom, már távozott is. Ez furcsa. Mégis mi dolga van neki Taeminnel?

Step Brother ( Mostoha testvérek)Where stories live. Discover now