Heyho!^^
Kicsit későn, de itt is lenne a következő rész! Nem tudom, mikor lesz új, ugyanis kicsit elakadtam. De próbálok vele sietni. Hogy telik az első hetetek?
LUCAS SZEMSZÖGE
- Hol van Lisa? Mióta ideértünk nem láttam. – néztem aggódva Jenniere.
- Biztos Kai-al beszél. – rántotta meg a vállát Rosé.
- Megkeresem! – indult el Taeyong.
Megőrülök. Mi van, ha az a barom csinál vele valamit? Ha bántani fogja, én esküszöm, megölöm.
- Haver. Van egy kis baj! – futott vissza hozzám Taeyong.
- Mi? Hol vannak? – szorult ökölbe a kezem.
- Chanyeol szerint, egy 20 perce elmentek. Ha minden igaz, a buliba. – lihegte.
- Induljunk! – jelentettem ki, majd futólépésben indultam meg a kocsi felé. A dühtől már – már alig láttam, a pulzusom az egekben.
- Majd én vezetek! – ajánlotta fel legjobb barátom, amit egy kisebb habozás után elfogadtam.
LISA SZEMSZÖGE
Az út csendben telt. Nem igazán beszélgettünk. Én inkább az ablakon bámultam a mellettünk elsuhanó tájat.
Nagyjából egy 10 perces kocsikázás után hazaértünk. Kiszálltunk a kocsiból, én pedig a kulcsom kereséséhez kezdtem.
- Igazából a buli, csak 8 kor kezdődik. Miért kellett ilyen hamar eljönnünk? – vetettem fel a kérdést, miközben kinyitottam az ajtót.
- Csak kettesben akartam lenni egy kicsit. Olyan régóta nem volt rá alkalmunk. – lépett beljebb Kai.
- Ez igaz! – bólintottam. – Kérsz valamit inni?
- Egy szakét. – foglalt helyet a kanapén. Kimentem a konyhába, s egy rövid keresgélés után meg is találtam a keresett üveget. Általában nem szokott itthon alkohol lenni, de most a buli miatt Jackson bevásárolt.
- Tessék! – nyújtottam át.
- Most, csak ketten vagyunk? Nincs itthon senki rajtunk kívül? – húzta meg az üveget.
- Nincs. A szüleink elutaztak, a többiek pedig majd 8 - kor jönnek. – válaszoltam.
- Ennek örülök. – simított rá combomra. – Akkor talán ideje lenne, hogy egy újabb szintre emeljük a kapcsolatunkat. – mosolyodott el. – Gyere! Ülj csak ide! – mutatott ölére.
Most mégis mit kellene tennem? Nekem gyors ez az egész. De, hogy mondjam meg neki?
- Lisa! – rontott be az ajtón egy eléggé ideges Lucas. Ha tudná, most mennyire hálás vagyok neki.
ESTÁS LEYENDO
Step Brother ( Mostoha testvérek)
FanficLisa élete teljesen a feje tetejére fordul, amikor megismeri Lucast, a mostoha bátyát, aki egyben legjobb barátjának az ellensége is. Vajon, hogy fog boldogulni egy számára teljesen új környezetben? ( Előfordulhat benne csúnya beszéd, illetve felnőt...