פרק 2 - מיה

41 3 0
                                    

את מיה פגשתי בגלל שביקשו ממני ללוות אותה הביתה מאיזה אסיפה בית ספרית , כי לא היה לה לווי והיא פחדה ללכת לבד . מיה היא ילדה יפה , משקפיים ,צבע גוף שחום , מבית מרוקאי כבד,  שיער קרה שחור וחלק , רזה וכמו שהבנים אומרים היום "כוסית" .סתם הלכנו ולבסוף ישבנו שעה מתחת לבית שלה ודיברנו והיא באותו רגע השמיעה לי הקלטה שידיד שלה שלח לה מפליץ , ואנחנו לא הפסקנו לצחוק .  היה קליק מהרגע הראשון , ושם ידעתי שהיא הולכת להפוך להיות החברה הכי טובה שלי .
מיה היא זאת שהכירה לי את כל הבנים שאי פעם יצאתי איתם (חוץ מ1) . אני יכולה לספר לה הכל מהכל . והיא אף פעם לא תישפוט . היא באה ממקום של 0 מניסיון לחתוך לעצמה ,עישון וסטוצים .היא הייתה זקוקה לי כמו שאני לה .
הכרתי אותה להגר ולהלל ולאחר מכן הצטרפה אלינו אביגיל . ילדה עם שיער בצבע שחור וחלק מקלות , וקצת שמנמנה שעברה לפתח תקווה. והפכנו לחברות הכי טובות .
הפכנו לחבורה הכי מדוברת בבית ספר , החבורה עם הבנים הגדולים והחתיכים , שגם הבנות הכי מקובלות בשכבה היו רוצות להשיג . וכן ,גם עינב. ניהייתי לא מקובלת , אלא מדוברת , וחביבת השכבה . כולם התחילו לדבר איתי ולהתייעץ .
ומאותו רגע שבאות החברות , מגיע גם הביטחון העצמי והרצון לשינוי . ובאותו הרגע אני החלטתי , נירשמתי לקבוצת שומרי משקל לנוער עם המדריכה גלית והתחלתי לרדת במשקל .
אני לא יודעת אם זה היה הרצון להראות יפה כמוהם ולהרגיש נאהבת כמוהם , וירידה במשקל זה לא קל כמו שחושבים  . אני עד היום יורדת , סך הכל באותה תקופה ירדתי כ9 קילו . זה מאמץ ושבירות ויוצא לך הנשמה . ושאתה מרגיש יפה ושטוב לך . גם אהבה מתחילה להגיע .

נסיך האופלWhere stories live. Discover now