לבן אדם הממוצע לוקח 0.2 שניות להתאהב , רק לפי המראה החיצוני של האדם , אפילו מבלי להכיר אותו .הוא היה נראה כמו דוגמן, כמו נסיך אפל , אחד כזה שבחיים לא היה יוצא איתי , הייתי הלם מהבן אדם העומד מולי , יכול להיות שבגלל זה נידלקתי עליו כלכך מהר . ואז אביאל חיבק אותי חזק והרס הכל , הנסיך האפל והאחד השני התחילו להוציא את השתיה בזמן שמיה והלל ניכנסו לסלון ואמרו להם שלום . בהיתי בנסיך האפל עד שקול דיבר אלי "אז איך אמרת שקוראים לך? " הסתכלתי לבחור שדיבר אלי , זה היה הנסיך , "לא אמרתי, הראל" עניתי .
"יו..." הוא אמר את שמו
"יוני?" שאלתי
"יואב " הוא חזר ואמר.
אתם מן הסתם שואלים את עצמכם מי זה לעזאזל היואב הזה ואיך בדיוק היא ניראה שהוא גרם לך להתאהב בו כלכך מהר .
יואב , בן 23 גר ממש ליד הלל ,מעשן , חילוני, , עור שזוף , חיוך זחוח , זקן קטן (וסקסי) בצבע שחור, שיער בלונדיני / חום בהיר (השורש שחור) מעט ארוך מקדימה (מגיע בערך לשפתיים) וקצר מאחורה , שפתיים כל כך יפות , אף קטן , עיניים -תקשיבו טוב טוב ... אחת כחולה ואחת חומה (זה הדבר הכי יפה שראיתי בחיים!!) ,הוא קצת גבוה מטר 72 בערך , רזה עם מעט שריירים בבטן וורידים בידיים!! .
ועכשיו אחרי שדימיינו אל יווני עוברים לגבר השני .
מויקן בצבע שחור , אף קצת גדול , עיניים חומות וקרציה - הכירו את לידוי .
ישבנו כולנו סביב השולחן , צחקנו ושתינו , אני ישבתי ליד יואב ובמהלך הישיבה יצא לנו לדבר ואני בתור בן אדם שאוהב לצחוק עם אנשים והוא (כנראה) גם אוהב לצחוק על אנשים . התחיל קרב ..... מוכנים .... ירידות (בצחוק כמובן) . באמצע הקרב גיליתי שהוא חצי הודי וחצי מרוקאי , את הקרב עצמו אני לא זוכרת לספר. רק שאחר כך הוא ניגש אלי ואמר "ישלך ביטחון עצמי מטורף, אנחנו חייבים להכיר" .
"אתה חושב שתמיד היה לי ביטחון עצמי כזה? " אמרתי
"אני מוכן להקשיב" .
וסיפרתי לו , את כל מה שסיפרתי לכם , באמצע עברנו למרפסת וכמובן לידוי הקרציה לא הפסיק להפריע ולהתלונן שהוא רוצה לעשן .
במרפסת הקטנה ישבנו זה מול זה ואז הוא אמר : "בואי תישבי לידי " וקירב לי את הכיסא לידו . ניצמדתי אליו
"איזה מזל את ?" הוא שאל
מאיפה השאלה הזאת אך עניתי "תאומים"
"לא נו , רציני? , נולדת ביוני?"
"לא סוף מאי , למה?"
"כי גם אני תאומים" הוא היה בהלם
"אז אנחנו אותו ראש"
הוא חייך ושאל"ישלי משהו להציע לך "
הוא המשיך
"מה? " עניתי
"מה דעתך שאני יוציא עליך , נלך למועדנים , נעשה כיף , בלי מחיובות "
"ניראלך ? " התחלתי לצחוק לו בפנים
"כן , מה הבעיה "
"קודם כל אני ילדה טובה , אין אצלי אמצע זה או שאתה חבר שלי או שאתה ידיד שלי , אתה ממש אבל ממש לא הופך אותי ליזיזה שלך" .
"למה לא ?" הוא המשיך
"כי אני בחורה של גבר אחד , אני נקשרת בקלות ואני קנאית "
"את לא תדעי , אני מבטיח לך , זה פשוט ניהיה אני ואת ונעשה כיף ביחד"
"אני עוד לא התנשקתי" פלטתי ומיד הצטערתי על זה .
הפרצוף שלו , פה פתוח ופשוט בהלם
"מה ?"
"מה ששמעת " לא רציתי לחזור על זה .
"את בתולה ?"
"מן הסתם , אם לא התנשקתי"
"יש כאלה , וואו את כל כך משדרת הפוך , את משדרת בחורה שעשתה כבר הכל , עם ביטחון עצמי עצום , אנחנו לא באותו כיוון כנראה" .
שיט.
רעש מלא רעש פתאום , לידוי בא "כל הגינה פה " הוא בא להודיע .
*הגינה- 40 בנים ובנות בגרים באותה השכונה של הלל .
"שנמלא את הכוסות ונרד למטה ?" הצעתי
"יאללה" הוא אמר וקמנו .
הדירה הייתה מלאה, אמרתי שלום לכמה מהילדים שאני מכירה ועמדנו לרדת למטה , אני ויואב, סתם לשבת לדבר .
כמעט יצאתי מהדלת שהלל תופסת אותי ואומרת "הראל ? את מפוקסת? "
"כן " עניתי "אל תידאגי לא נתנשק היום"
"מאיפה את קובעת החלטות כל כך מהר " יואב התערב .
"אני בסדר" אמרתי להלל
וירדתי למטה במעלית עם האיש ששינה לי את החיים .
YOU ARE READING
נסיך האופל
Romance"למה אתה מפחד להתאהב בי? ". "אולי " הוא ענה . ובאותו שניה ידעתי שהוא כבר מאוהב. אני הראל, 17 מפתח תקווה . בית שומר מסורת , הורים טובים ומשפחה עמידה . הסיפור שלי מתחיל שהייתי בכיתה ד' עד שפגשתי את יואב, נסיך האופל שלי . חילוני , בן 23 .קעקועים . בע...