פרק 4 - כמו בבית

33 3 0
                                    

חודשיים מהיום

יהב - גבר בן 23 ממוצא תמני ומרוקאי , בער עור שחום , עיניים חומות , שיער שחום קצוץ וחלק , גבוה , חסון ובעל שרירים . בשניה שראיתי אותו ידעתי שהוא יהיה הידיד הכי טוב שלי . רק בשניה שניכנסתי לביתו הוא קרא לי "הראל" וחיבק אותי , ומיד נתן לי להרגיש בבית. את מיה הוא לא חיבק כי היא החליטה לשמור נגיעה בחודשים האחרונים היא חיפשה משהו אמיתי , ורצתה שזה יהיה מיוחד.
היו שם כמה מחבריו של יהב ואנחנו , היו שם כמה בנים ששמתי עליהם עין . לאחר כשעה כבר שתיתי 3 כוסות ומיה התחילה להראות את הסירטונים הכי מוזרים שלי כשאני שיכורה .
התחלתי לשתות מלפני שנה כשהייתי במצב רוח ירוד . בחיים החברות שלי לא הכריחו לעשות משהו שאני רוצה , כולל השתיה , עישנתי רק נרגילה אולי פעמיים .
ואז יהב אמר ואני התערבנו מי ישתה הכי מהר . ואמר "הנה זה חבר שלי גל , הוא ברמן " .
גל הוא תמני מעט נמוך מראש העין , שיער שחור מתולתל -אפרו , בן 22 עם עגיל באוזן ובאף . גל מזג לנו את הכוסות וכמובן שניצחתי בחצי שניה . לאחר מכן מכל הבנים שישבו שם , דיברתי עם גל על שטויות שאני אפילו לא זוכרת . לאחר מכן הוא שאל על האינסטגרם שלי ונתתי לו . זה היה יומייםלפני ראש השנה בחודש ספטמבר בזמן שאומרים סליחות , אני ומיה הלכנו לסליחות כששנינו שיכורות בשעה 2 בלילה . אני אפילו לא זוכרת מה היה שם , רק שאני והיא לא הפסקנו לצחוק והרבה .
בכלל שחכתי מגל .
אבל יום לאחר ראש השנה קיבלתי הודעה באינסטגרם .
מגל.

נסיך האופלWhere stories live. Discover now