*בפרקים הבאים לא יצויינו חלק מן השמות בשביל לשמור על פרטיותם של הנפגעים ואי נעימות מצד הפוגעים. *
נכנסנו לבית או כמו שניקרא לו "בית זונות אחד גדול" בכל מקום היו ילדים שיכורים מחזיקים כוסות שתיה שלא מפסיקות להתמלא בזה אחר זה , חלקם יושבים עם סיגרייה בפה וחלקם צוחקים עם החברים ועושים שטויות , הדבר ראשון שעשיתי חיפשתי את אחת מן החברות שלי ומצאתי את אחת מהם במיטה , מסוממת וכבר ישנה שינה עמוקה , ניסיתי להעיר אותה אך ללא הצלחה . החלפתי לפיגמה ויואב קרא לי מחוץ לדלת , יצאתי והלכתי לספה , התיישבתי לידו בקצה . חיפשתי את חברתי השניה בעייני ולא ראיתי איתה , הנחתי שהיא עם אחד מהבנים . הרגשתי עייפות לא מוסברת והנחתי את הראש על יואב שדיבר עם כמה מחבריו ועצמתי עיניים , פתאום , אני מרגישה מישהו נושך לי את האף חזק , יואב, התחיל קרב מכות קטן ומצחיק בנינו . בו אני מדגדגת אותו והוא נושך אותי , הוא הגיע לכתפיים שלי ונתן לי ביס ואני בתגובה צבטתי אותו בבטן המוצקה , לא הפסקנו לצחוק והלכנו למרפסת ונעלנו את עצמנו .
הוא ניסה לנשק אותי שוב אך אני אמרתי "פיספסת את ההזדמנות במעלית" הוא צחק
וקירב אותי אליו עוד יותר .
"אז איך עוד לא היה לך חבר עד עכשיו" הוא שאל,
"כי לא מצאתי מישהו ששווה להלחם עליו" עניתי והתרחקתי ממנו,
"כולם תמיד עוזבים בסוף" הוספתי ודמעות התחילו להציף את עיני .
"את לא תתחילי לבכות לי עכשיו".
"ואתה ?" שאלתי ומנגבתי את הדמעות
"אני?" הוא שאל,
"אתה תשבור לי את הלב בסוף , אני רואה את זה" הדמעות נהפכו לכעס .
"ככה זה תמיד עוזבים והולכים" התחלתי לצעוק .
"די" הוא צעק עלי גם ,
"די" הוא חזר ואמר, ולקח את שתי ידיי והצמיד אותם אל ליבו.
הסתכלתי לו לתוך העיניו העמוקות ואמרתי
"למה אתה איתי עכשיו? " שאלתי בתמימות .
"אני באמת לא יודע " הוא הסתכל גם הוא לתוך עיני והצמיד את ראשו אל ראשי .
"אתה מפחד להתאהב בי?" שאלתי
"אולי" הוא ענה . ובאותו השניה ידעתי שהוא כבר מאוהב .
החברה הכי טובה שלי , הציצה מהחלון וראיתי בעיניה משהו שלא בסדר , אך התעלמתי ממנו אחד מהבנים הציץ מאחוריה . והתעלמתי ובכל זאת סיננתי לעברה קללה שתעזוב אותנו בשקט .
כשיצאתי היא ישבה על הספה , לבנה כסיד , ליד כל הבנים . והיא פשוט שתקה , העיניים שלה היו חסרות הבעה , בהלם , היא הייתה עצובה .
"היי, בואי לחדר" קראתי לה .
עזבתי את יואב והלכנו לחדרה .
"יאללה שפכי " אמרתי
"הוא נ..נ..גע בי" היא אמרה
נתנה לי חיבוק ופרצה בבכי .
YOU ARE READING
נסיך האופל
Romans"למה אתה מפחד להתאהב בי? ". "אולי " הוא ענה . ובאותו שניה ידעתי שהוא כבר מאוהב. אני הראל, 17 מפתח תקווה . בית שומר מסורת , הורים טובים ומשפחה עמידה . הסיפור שלי מתחיל שהייתי בכיתה ד' עד שפגשתי את יואב, נסיך האופל שלי . חילוני , בן 23 .קעקועים . בע...