6.Bölüm

50 14 4
                                    

Bahar uyumuştu ve ben düşüncelerimi atsın diye girdiğim yataktan yorgun bir beden ve daha s*kik bir kafayla çıktım. Bir kaç kez telefona bırakmıştım. Ne görmeyi beklediğimi bile bilmiyordum. Bir arama yada mesaj belki. Yağmur için endişeleniyorum. Sevgilimin ablasıydı sonuçta. Düşünmek istediğim buydu en azından. Dış kapının açılması ile bedenime yayılan merak hissiyle koridora ayaklandım. Sarhoş olduğu her halinden belli olan bir yağmur karşımdaydı. Göz göze geldiğimizde elindeki poşeti kaldırdı. "Bir şeyler aldım. İçeriz" dediğinde onun kafasını duvara sürtesim geldi. Bana sürekli bir ezik sıfatıyla bakan o  bu kadın yüzsüz gibi içelim diyordu. Sinirime engel olmak için derin bir nefes aldım. O ise hiçbir şey olmamış gibi Baharın kapısını kapatıp yanıma gelmişti. "Hadi yanına bir şeyler hazırla" kendini koltuğa attığında sinirle saçımı çektim. Bu kadın vucudumda deliliğin yayılmasını sağlıyordu. Kendimi koltuğa attığında sinirle elimi ısırdım. Bu kadın beni deli ediyordu. Başını bana çevirdiğinde sert bakışlarından etkilenmiş gibi sırıttı. "Ee haydi ama nazlanma" Ne utanmaz kadın bu! "Ağzını yüzünü dağıtmadan çeneni kapa istersen " dediğimi duymamış gibi bakmaya devam edince sinirden kuduracak gibi hissettim." Ne yani bir tabak çerez koymak zor mu?"  dudak büzüp sesini incelttiğinde gülerim istemsizce odağını kaybetti. Siktir şu an ne yapıyordu bu lanet kadın. Sakin olmaya zorluyordum kendimi." Başlarım çerezine. Şimdi o elindekini verip yatağa gidiyorsun." Biraları önünden alırken bana hala üzgünce bakıyordu. Bu kadında ciddi kişilik sorunları vardı. Buna adım gibi eminim." Yatmak istemiyorum." Trip atar gibi kafasını çevirince ya sabır çektim." Yağmur! Başlatma ebenden istersen" omuz silktiğinde endişelenmeye başladım. Tamam tanışalı çok olmamıştı ama ben bu kadar sert çıkışırken o hala küskün kalıyorsa beyin hasarı almış olmalıydı. "Bir şey mi içtin kızım sen." Üstünü kokarken gözlerini irice açmış bana bakıyordu. "Sadece votka. Biraz viski." Elini yanağıma koyduğunda irkildim. "Başka şeylerde verirsen içebilirim ama." Sesi boğulu bir hal aldığında hızlıca geriye gittim. "Kes kızım saçmalamayı. Ne b*k yiyorsun." Az önce aramızda bir öpüşme pozisyonu olduğuna emindim. Bu kadına kesinlikle alkol yaramıyordu. "Neden kaçıyorsun ki şimdi." Hıçkırıp iyice östüme geldi. "Sadece dokunacaktım." Elini uzattığında onu ittim. "Bak kolunu kırarım sahip ol o eline." Ne kadar içmişti bu kadın. Bu hale gelmesi için bir barı boşaltmış olması gerekiyordu. Konuştukça sinirlendiğim için susmaya karar verdim. Bir şeyler geveliyordu ama dinlemeden kolundan tutup kaldırdım. "Kes sesini yatmaya gidiyorsun." Sırtmaya başladı. "Beraber mi yatcaz?" Yutkonuşuma engel olamıyorum resmen bana yürüyordu lan bu! "Saçmalama da yürü." Onu itelemeye çalışırken yerine sabitlendi. Kadında nasıl bir ego varsa artık bu haliyle bile kimse ona istemediği bir şey yaptıramaz edasıyla bakmaya başdı. Kadın yer çekimine  güç uyguluyordu resmen. Kısık gözleriyle bakmaya başladı. "Birlikte yaymazsak gelmem ben." Allah'ım ben ne günah işledim. "Çokta umrumdaydı sanki." Gitmeye çalışırken kolumdan tutup beni kendine çekti. "Israr etmen gereken kısma girmiştik." Ne ısrar edicem be! Onu düşünüp yatağa taşımak isteyende kabahat. Hanımefendinin birde nazını çekemem. "Ne b*k yiyorsan ye!" Gitmek için bir hareket daha yaptığımda yine çekti. Buna sinir oluyordum. Bu durum kesinlikle beni zorluyordu. İyice sinirlerim bozuldu. "Bırak lan kolumu." Bağırmamla irileşen göz bebeklerine bakarken birden dudaklarıma kapanınca ne yapacağımı bilemedim. Dudağındaki tadın tanıdık olması ile hareketsizliğime donukluğumda eklendi. Hırslı bir şekilde öpüyordu beni. Ben ise çoktan beynimi başka galaksilere yollamıştım. Bir süre sonra istemsizce izin verdim ona. Ne yaptığım hakkında bir fikrim yoktu. Ne düşünmem gerektiğini bilmiyordum. Bu karmaşa o dudaklarımdan ayrılıp gülümseyince son bulmuştu. "N-ne yapıyorsun." Zayıf sesime küfür ettim. Gülümsemesi yayılırken elini dudaklarında gezdirdi. "Bir daha göstereyim anlamadıysan." Şevhet kokan sesiyle yutkunup bir adım geriye attım. Engel olmamıştı bu sefer. Sadece dikkatle izliyordu adımlarımı. "Gerek yok" bağırmam gereken noktada mırıltı ile konuşuyordum. Bu bana göre değildi. Kendime gelmem lazımdı. Dudaklarındaki tad ise buna engel oluyordu. Bu tadı biliyordum. Baharın dudaklarının verdiği histe aynıdı. Aynı dolgunlukta, aynı yumuşaklıkta ve hatta anı öpüşme taktiğiyle. Vucudumda yaılan elektrik beni hapsetmişti. "Daha ne kadar giriye gideceksin." Duvara yaslandığımda dediğinin farkına vardım. "Beni öptün" yine gülümsedi. Fazla rahat tavrı sinirimi hoplatıyordu. "Tamam seni öptüm. Şimdi devamını getirsek olur mu? " bu tavrıyla iyice şoka girdim. Ne oldu bu kadına böyle." "Saçmalama" bir kaç adım yaklaştığında hala bağırmamıştım. Sesim çıkmıyordu. Kollarını omuzlarıma dolandığında irkildim." "Bahar içerde" hafifçe sırıtıp "Diğer eve gidebiliriz." Deyip başını göğsüme yasladı. Demek istediğim şey bu değildi. Yakalanma korkusu değil ihanetten bahsediyordum. Hemde ablasıyla olacak bir ihanetten. Tabi bunu anlaması mümkün değildi. Kollarından tutp ittim. "Sarhoşun Yağmur." Sinirle bana bakıp "Sadece cesaret topladım biraz." Eliyle beni gösterdi. "Toplama cesaret falan sen böle bir kadın değilsin." Bu tuhaf konuşma ve olanların etkisiyle narkoz yemiş gibi hissediyordum. "Değilim" sesi netti bu yutkunmamı sağladı içimdeki buruk hissede anlam vermemiştim. "Ama bu seni görmeme engel değil." Cümlesi ile gözlerim açildi "Çok yakışıklısın. " mırıldanarak bacağını bacak arama sıkıştırdı. Sesindeki kısıklık kimse duymasın diyeymiydi yoksa beni havaya sokmak içinmiydi emin olamadım." Burda dursak iyi olacak." gidecek yerim kalmamıştı. Duvarla bütün olmuştum resmen. "Ama durmak istemiyorum. " mızmız bir cocuk gibiydi "Ne istiyorsun? " sorduğum sorunun saçmalığını farkındaydım. Yanlış olduğununda." Soyunmanı"  dudaklarını ısırdı. Bu hareketiyle bir titremenin daha vucuduma yayıldığını hissettim." Burda mı?" Ne yapıyordum ben! Neden bağırmak yerine sanki başka yer olsa anında soyunacak gibi tepki veriyordum. Lanet bakışlarına ve sesine hapsolmamalıydım. "Evim hala bir seçenek." Dudaklarını dudaklarıma deydirip çekti "Benim için deği" diyerek onu itmeye çalıştım. İşe yaramamıştı. Tam ağzını açmışken yan kapıdan gelen sesle gözleri oraya döndü. Bahar ise şaşkınca ikimize bakıyordu. Siktir. Çok yanlış bir pozisyondaydık.

İyi okumalar 🤫

🗝️KADERİN OYUNU🗝️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin