Hiç beklemediğim bir şeydi ama olsun her şey çok inanılmaz güzel görünüyordu abi harbi köpürüyor lan. diyip bir kez daha taradım etrafı heyecanla. Yağmurun gözlerinde ki o küçümseyici bakış bile götürmedi heyecanımı. Köpük partisi bu Emir. Normal yani. Yeme lan köpüğü ! Başlamıştı yine küçük cadı köpüğün yenilmiyeceğini bizde biliyoruz. O kadar görgüsüz olmadık. Boğazıma kaçtı. ordan bakınca yiyor gibimi gözüküyorum. gülmeye başladığında bir şey farkettim. Kızın göz gamzesi vardı. Yüz kusuru hiç sevmem. Kıskanmadım. Oğlum bu kadar yabancılaşacağını söyleseydin başka yere giderdik. eziklenmeye alışık olmayan bünyemle somurttum. Çocukluk anısı dediğin mahalle arası maç olur. Beştaş olur. Misket olur. Evcilik olur. Köpük banyosu nedir ya. Hayır geldiğimiz yere bayılıyorum o ayrı ama ben banyo yaparken bile bu kadar köpük görmedim bir arada. Bırakta yabancılaşıyım az. Ezikleyeceksen gideyim ben .arkamı döndüğümde önüme geçip Tripmiydi bu diyerek alayetti kibirli hanım.-Ne trip atıcam be sana.Çekil
baktım hala sırıtıyor iyice dellendim. -Yağmur tuvalete gidicem.
dediğimde durdurmadı bu sefer. Bir kaç adım atmıştım ki baktım peşimden geliyor. Sen nereye diye sordum ona.
- Tuvalete demedin mi ?
Senle demedim dedim mk.
_Cez demedim. Cem dedim. Sadece gülüp başını yana doğru eğdi. Sevimlimi olmaya çalışıyordu Yoksa utanıyor musungözleriyle . Ne utanıcam be tuvaletin önüne kadar gelmiştik. Adımlari peşimde gözleri östümdeydi kibirlinin . - Erkek tuvaletine girmeyeceksin dimi ? Dediğimde gözleri dönmüş gibi baktı. Yine bir şey olacak belli.
- Kendini ne sanıyorsun sen Emir bulunmaz hint kumaşımı ne bu öz güven.
Kesinlikle beklemediğim bir tepkiydi bu ama buna hiç şaşırmadım
- Evet bulunmaz hint kumaşıyım. Etrafa bak benden daha iyisi varmı ?Bu kadar özgüven bana fazla olsada bu kibirlinin haddini bildirmeliydim çok oluyordu artık.
- Öylemi o zaman bunu kanıtlamaya ne dersin bana sorsan burdaki herkes senden daha yakışıklı .
-Nasıl olucakmış o ?
sırıtarak kabine yaslandı.
-Karşı masada oturan kızlardan sarışın olan karar versin.
Karşı masadaki kızlardan sadece kızılı hatırlıyordum.
-Kızıl seviyorum ben.
Dediğim şeyi anlamasıyla yüz buruşturdu.
-Kardeşinin sevgilisini bu oyunlara mi tabi tutacaksın.
Kaşlarını çatsada gülümsemeye çalıştı. Bunda garip bir hal vardı. Geldiğimizden beri sinirini gizlemeye çalışıyor gibiydi.
-Kazanan belli olduğuna göre oyun bitmiştir.
Kibirliye bak sen.Özgüveni nerden geliyordu acaba. Hırsıma yenik düşüceğimi biliyordu. Bende biliyordum. Kabul ederek başımı salladım .Üstümü düzeltip dışarı çıktığımızda gözlerim ilk sarışına kitlendi. Ciddenmi yani seçtiğin kız bumu beğenmediğimi yüzümün her yerine yansıttım. Memesi yok bunun.Kız olduğu saçı olmasa anlaşılmayacak neredeyse.
-Ne oldu sana bakamayacağından mi korktun yoksa. Her fırsatta laf sokma çabasını takdir ediyordum ama yeter be kardeşim En son laf söyleticeğim şey erkekliğimdir.
-Seçiciyimdir senin aksine. Buna bile sinir bozucu bir şekilde gülümsedi. Bakın diyorum var bir şey. Sinirlenmiyor bir türlü. İstediğim tepkiyi almayınca ben daha çok sinirleniyordum.
-Az laf çok iş.
diyerek önümden geçip masaya yöneldi. Bende ondan geri kalmayarak sarışına yanaştım. Selam diyerek göz kırptığımda kızın beğeniyle düzenlenen gözleriyle gururum okşandı. Yağmur kızla konuşmak için bir çabaya girmesede onu umursamadım. Saçlarına,gözlerine hatta düz göğüslerine bile iltifat ettikten sonra kızda bana ısınmış ve yanaşmıştı. Arada bir gözlerim Yapmurdayken onun çoktan kaybetmiş haline gülümsedim. İktidarsız kibirli. Kızın kulağına yanaşıp benimle gelmesini söyledikten sonra hiç tereddütsüz adımladı peşimden. Zafer sırıtışım uzaktan belli oluyormuydu acaba. Nereye gidiyoruz diyensarışın kızın ismini sormadığımı farkettim. Gerekte duymadım. Rahat bir yerlere. gülümseyerek durdurdu beni. Burası yeterince rahat. etraftaki onca insanın ortasında çekinmeden bastırdı dudaklarını dudaklarıma. Beklemediğim anda gelen öpüşüyle afalasamda belinden tutup iyice kendime yanaştırdım onu. Kıkırdayarak çekildikten sonra Sağol. diyerek gitti birden. Mal gibi kaldım bir an. Ne demekti bu şimdi. Gözlerim Yapmuru aradığında onun yerinde olmadığını gördüm. Enazından bu reddedilme anımı görmemişti.Telefonumun sesi ile Baharın ismi ekranda belirdi.Hissettin mi kızım!
-Efendim aşkım.
Burun çekme sesinden sonra Nerdesin diyen tiz sesi işittim. Ağlıyor musun sen gülme sesi geldi. -NERDESİN EMİR !
bağırmasıyla yutkundum.Bu tavrı hiç normal değildi. Muratlayız dedim sadece. Allah belanı versin diye kapadı telefonu. Kaşlarım çatık ekrana bakarken gelen mesajdaki resimle şoka uğradım.i Az öncekızı öptüğüm resim vardı. Altındada bir mesaj Kaybettin EMİR. farkındalık vücudumu esir aldığında Yapmur'u aramaya başladım. Açmıyordu kibirli. Baharda açmadığında sinirle az önceki sarışını mekanda bulmaya çalıştım. Oda yoktu. Nasıl biri oyunun içine düşmüştüm ben böyle.