0.5

245 51 11
                                    

Multimedya;Güneş☀️

☼5☼

Çığlıklar içinde dört bir yana kaçışırken,aynı zamanda olayın şokundaydık.

"Benim aklımda birileri var ama."dedim sinsice.

"Benim de"dedi Cemre.

"Biz de onlara oyun oynayalım o zaman :)"bunu da Deren demişti.

"Nasıl?"dedim merakla.

"Bakın şimdi.."

Hepimiz yerlerimizi almış bekliyorduk.Deren bize her şeyi anlattı.Deren depoya inip şartelleri açacak,biz ise üst katta bekleyip ses sisteminden ürkütücü sesler açacaktık.Ayrıca evin içindeki kameralardan gördüğümüz kadarıyla beyler mutfağa saklanmışlardı.Şimdiyse kendi kazdıkları kuyuya düşeceklerdi.Deren mesaj attığı anda ürkütücü sesi açtık.Deren hızla merdivenden ilk 1.kata çıkıp mutfağın kapısını kilitledi,sonra ise yanımıza geldi.

Beylerin bağrışma sesleri buraya kadar geliyordu.Kahkahalar eşliğinde ürkütücü sesi kapatıp ses sisteminin mikrofonunu açtık ve Deren konuşmaya başladı.

'SELAM BEYLER,KENDİ KAZDIĞINIZ KUYUYA DÜŞMEK NASIL BİR HİS?'deyip kötü kadın kahkahasını bastı.Ses tüm evde yankılanırken,hep beraber alt kata inip mutfağın önünde durduk.Anahtarı alıp mutfağın kapısını açtığımda gördüğüm kişiler Oğuz,Yağız ve Keremdi.

O gün,başka atraksiyon yaşamamaya and içmiştim.

O günden yaklaşık 1 hafta geçmiş,yeni okulumdaki ilk haftamı kazasız belasız bitirmiştim.Biraz erken geldiğim için sınıfta kimse yoktu.Sıraya oturdum ve çantamı masanın üstüne koyup başımı da çantanın üstüne koydum.Kısa süren uykumdan sınıf kapısının açılma sesiyle uyandım.Gelen Berkaydı.

"Hayret,2.ders gelmez miydin sen?"dedim uykulu uykulu.

"Bugün erken gelesim geldi"sırasına oturup sözüne devam etti.

"Mâlum,bir sevgililer gününü daha sap geçiriyorum."

"Bugün sevgililer günü mü?"dedim merakla.Daha tarihlerden bile bihaberim.

"Hıhı"dedi sanki hayattan bezmiş gibi.

"Sevgililer gününe Cemreyle girmek vardı..."gerçekten çok komikti bu çocuk.Ama Cemrenin umrunda değildi sanırsam.

Okul kazasız belasız bitmişti.Eve gitmek için okuldan çıktığım sırada omzumda hissettiğim el ile arkamı döndüm;Geceydi.

"Naber?"dedi elini ensesine koyup.

"İyi"dedim umursamazca.Ve sanırım 'sen nasılsın'demediğim için bozulmuştu.

"Bugün ...kafeye gelir misin?"dedi.

"Neden?"dedim merakla.

"Hiç,öyle.Bekliyor olacağım.."deyip gitti.Ben de olacakları bekliyor olacağım...

Akşam saatleri yaklaşmış,evden çıkmıştım.Dediği kafe eve yakın olduğu için yürüyerek gidecektim.Oraya vardığımda baya hoş bir kafeydi.Sevgililer günü vasıtasıyla da romantik dizayn etmişlerdi belli ki.Kafeye girdiğimde Geceyi görmüştüm.Oturduğu masaya doğru ilerledim ve masaya oturdum.

"Hoşgeldin güzelim."dedi

"Hoşbuldum."dedim sinsice.Garsonun gelmesiyle siparişlerimizi verdik.

"Beni buraya ne için çağırdığını sorabilir miyim?"dedim.

"Öylesine.."umursamaz tavrı sinirlerimi bozmuştu.

"Peki neden bugün?"dedim imâyla.

"Sevgililer günü değil mi bugün?"derin bir nefes alıp sözüne devam etti."Sen de gelecekteki sevgilimsin,şu an olamasada..."

"Ne?"diyebildim sadece.Davar!Yemin ederim Davar!

"O zaman sen hayal kurmaya devam et."sinirle ceketimi yan sandalyeden alıp sözüme devam ettim."Çünkü ben gidiyorum."tam gideceğim sırada kolumdan tutup beni durdurdu.

"Tamam kızma,otur"dedi sırıtarak.Derin bir Of çekip yeniden yerime oturdum.

"Hani bana Davar diyorsun ya,"içeceğinden bir yudum alıp sözüne devam etti."Bir gün sana seni seviyorum dedirteceğim."o kadar kendinden emin söylemişti ki,ben bile inanmıştım.

"Tamam.İdda'ya giriyorum öyle bir şey asla demem!"dedim kendimden emin bir şekilde.

"Ben de dersin diyorum.Eğer ben kazanırsam,istediğim şeyi yapacaksın.Eğer sen kazanırsan ki bu mümkün değil,senin istediğin bir şeyi yapacağım."dedi.

"Kabul."deyip masadan kalktım."Ama çok beklersin"deyip kafeden uzaklaştım.Hadi bakalım,diyecek miyim?demeyecek miyim?

——

**Merhaba arkadaşlar öncelikle sık bölüm atamadım birkaç gündür neyse eski kurguya göre olay zincirini baya bi azalttım çok uzun olsun istemiyorum sizleri seviyorum guud bayyy👋🏻🖤**

Gökyüzüm Sen Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin