☼8☼
Okuldan gelmiş,yarının haftasonu olmasının sevinciyle leptopumun başına geçip How I Met Your Mother izlemeye koyulmuştum.O sırada kapımın açılmasıyla diziyi durdurup kapıya baktım;Annemdi.
"Bebeğim,akşam yemeğe alt kata taşınan kişileri davet ettim."dedi tatlı tatlı.Kafa sallayıp dizime döndüm.Merak etmiştim şu yeni komşuları.Çünkü binanın yaşlı dolu olması canımı bazen çok sıkıyordu...
☼
Akşam saatleri olmuş,şu gizemli misafir hâlâ gelmeyip beni merakta bırakmıştı.O sırada kapının çalmasıyla hemen kapıya gittim.Üstümü başımı düzeltip kapıyı açtım.Kapıyı açtığım anda gördüğüm manzara anlık şok geçirmeme ve öksürük krizine girmeme neden olmuştu.Dünyanın en ağır parfümünü sıkmış ve misafirliğe takım elbiseyle gelen bir adam ve yanında benim yaşlarımda garip bir çocuk...
"Merhaba küçük hanım,Ben Giray.Merhaba Ranacığım."Küçük hanımmış.Koskoca bir akşamı bunlarla mı geçirecektik biz?
"Merhaba,hoşgeldiniz."dedi Annem nazikçe.Ama adam her hareketinde daha çok parfüm kokuyordu ve öksürüklerime engel olamıyorum.Normalde alerjisi olan biri değilim ama bu kokuya hiç kimse dayanamaz...
Daha fazla rezil olmamak adına mutfağa gidip öksürüğümü dindirmesi için bir bardak su içtim.Bu adam dünyanın dörtte birinin parfüm ihtiyacını karşılayacak cinsten.Küresel ısınmanın sebebi de bu adam.
Oturma odasına döndüğümde oturmuş sohbet ediyorlardı.Annemin yanına oturdum.Çok geçmeden mutfağa yemeğe geçtik.
"Furkan için okul arıyoruz."dedi Parfümlü Giray.Demek ki o çocuğun adı Furkanmış.
"Güneş ...kolejine gidiyor.Furkan da oraya gitse güzel olur aslında."anne nolursun bu cümleyi dememiş ol.Lütfen az önceki diyalog yok olsun.
"Çok güzel bir fikir!"dedi Giray heyecanlı heyecanlı.Hayır,hiç de güzel bir fikir değil.
☼
Parfümlü Giray ve oğlunun bize gelmesinin üzerinden 2 gün geçmişti.Ve maalesef canım alt komşum ile aynı okul hatta aynı sınıftaydım...Annem birlikte gidin falan dedi de,tabiki de kabul etmedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gökyüzüm Sen
Teen Fiction'вυ вιrвιrιɴe αιт ιĸι ɢöĸyüzüɴüɴ нιĸαyeѕι ☼ ☾' Size güçlü kalmayı,olgunlaşmayı aşılayan bir olay olmuştur illaki.Yakınlarınızdan birinin ölümü. Mesela babanız,babasız büyümek.Ben de onlardan biriyim işte.Hayatında sayılı insan olan,hiçbir şeyden zev...